Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 86 Guests are viewing this topic.

pbh

Un singur tronson ar fi putut fi finalizat anul acesta, daca UMB considera ca merita efortul. Viaductul Branisca si sa avem asfalt intre cariera si baraj. Asa raman pentru anul viitor 4 puncte sensibile: Soimus, dealul, zona barajului cu deviere DJ si cariera. Suficient pentru a nu se plange ca nu au de lucru si anul viitor.
Din pacate si acolo se asteapta relocari ale liniilor de inalta tensiune si nu s-a miscat nimic pana acum.

In ce priveste dealul, o solutie viabila si rapida de escavare ar fi fost dinamitarea controlata a versantului si degajarea rapida a "molozului". Asta daca se putea inchide Dn pentru 1-2 luni si ar fi avut front de lucru acolo. Dar mai bine ca au refacut DN-ul si acum ne uitam cu atentie sa nu il "zgarie" UMB-ul.   Daca si cu parca.......

gdaniel

Ar fi buna o filmare cu drona, UMB a facut terasari consistente in deal in partea spre Deva..

pbh

Quote from: voicul on November 16, 2017, 10:24:54 AM
Nu imi e clar inca de curba autostrazii de la dealul cu lilieci, dar:
1. Fie aia nu va fi curba de 130 (chiar sper ca va fi de 100, ca altfel)
2. Se va intra foarte adanc in deal ca acolo sa fie tot limita de 130.
Aliniamentul autostrazii in partea dinspre Soimus este deja vizibil. A fost escavata zona si se vede usor unghiul acelei curbe.

pbh

Rectificare - raza acelei curbe. :-[ Ca autostrazi in unghiuri drepte inca nu am vazut :D

flashu74

Multumim roklee pentru fotoreportaj. In ciuda vremii care s a racit , in noiembrie s au facut progrese vizibile pe lotul UMB. Sunt si zone unde s a lucrat mult dar nu sunt asa evidente progresele (de exemplu terasamentul de la baraj spre deal, dealul, acele tevi). Mai sunt evident multe de facut si anul viitor si va fi nevoie de o mobilizare buna pentru a fi gata.

schluppi

Iata ca s-a lamurit (prin pozele lui Rocklee) pentru ce s-a excavat la capatul viaductului Branisca: acei "biscuiti" sunt tinuti in pozitie de o armatura subterana serioasa, care trebuia inglobata in umplutura ce acum se reface. Altfel (fara excavare) ar fi trebuit sa gaseasca o alta solutie (nu cea cu "biscuiti") pentru capatul acelui viaduct.

ciprinel

Acei biscuiti nu sunt tinuti de nicio armatura. Ce vezi in poze este o banda de cauciuc cu insertie textila ce are o foarte mare rezistenta. Discutii pe aceasta tema au fost la biscuiti de la pasajul peste CF de la Ilia. Acolo a fost foarte bine pozata aceasta panglica. Si la Grind la fel au fost montati biscuitii.

ddfab


rocklee

am stat putin de vorba cu cineva de la umb ...si a  spus ca vor incerca ..sa sape la deaul cu lilieci cat le va permite vremea ...la viaductul branisca sa termine supra betonarea unde mai au foarte putin ...sa ridice acei biscuiti ...si sa asfalteze si sa de in folosinta dj relocat de sub viaductul branisca ...in debleu lucrarile vor continua depinde totul de vreme ...se lucreaza la relicarea liniei de inalta ..din zona dintre viaductul branisca si dealul cu cariera de piatra ...unde cu aproximatie  vor fi inlocuiti vreo 7-8 stalpi si se vot pune la loc in jur de 10-12 ...se lucreaza intens la terasament intre pescarie si pasajul branisca ...si in zona barajului pana la sarbatori incearca sa termine cu relocarea tevilor si a tot ce  trebuie relocat acolo .....

imi pare rau ca nu amoptinut nici o informatie despre viaductul din partea dinspre mintia a dealului cu lilieci...

Ionut

Afla daca poti si ce au de gand cu bolovanii si materialul care cade in DN de pe versantul cu lilieci.

rocklee

pentru horatiu.cosmin.....cu privire la siguranta circulatiei pe dn76 ...constructorul umb a facut urmatoarea ...lucrare ...in momentul sapari drumului  tehnologic ....adica prima sapatura la baza dealului ...au ridicat un zid de pamint de circa 2m intre deal si DN76 ...inpotriva cazaturilor de piatra si altor probleme de acest gen ....


cristi5

#37106
Quote from: pbh on November 16, 2017, 10:38:39 AM
Rectificare - raza acelei curbe. :-[ Ca autostrazi in unghiuri drepte inca nu am vazut :D

Vezi aici. Probabil va fi o limitare de viteza serioasa, pentru ca e si curbura orizontala si verticala asa cum observa alecu26 dupa acest mesaj:

Quote from: cristi5 on August 23, 2017, 08:03:07 PM
Din SF (DIWI 2009). 

Plansele sunt din SF dar asa s-a proiectat, pe asta s-a obtinut AC. Si SF si proiectul sunt facute, din cate stiu, fara studii geotehnice, si dealul e foarte complicat, vedeti cum curge, si va mai curge... bucati mari.

Nu e ideea mea, dar nu pot sa inchida DN si sa dinamiteze? Sau le e frica sa nu strice stabilitatea dealului?

rocklee

#37107
cu privire la acel ''piramida'' ...este efctuarea unei probe de treasament armat ...din ce imi dau seama ... :)


problema este ca se pare ca izvorul este inca acolo... >:(






ciprinel

Rocklee dar la parapetii aceia mediani circulari dupa cariera de piatra inspre Ilia n-ai nicio poza sau informatie? Vor fi dubli asa cum se vede in poza celor de la CNAIR? Ca daca erau din aceia cu lantisor ar fi trebuit sa fie pe un singur rand.

perfidus

Quote from: voicul on November 16, 2017, 10:24:54 AM
Nu imi e clar inca de curba autostrazii de la dealul cu lilieci, dar:
1. Fie aia nu va fi curba de 130 (chiar sper ca va fi de 100, ca altfel)
2. Se va intra foarte adanc in deal ca acolo sa fie tot limita de 130.

Castiga varianta 1.  Se vede din SF ca raza pe viaductele de la capatul dealului este de 720m, fiind si denivelare mare pe Z (panta de 3% la viaductul spre Mintia) probabil va fi o limitare de 80Km/h inainte de urcarea pe viaducte.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat