Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 69 Guests are viewing this topic.


flashu74

#37006
In fata mea este acel TIR cu dacii. In fata lui era un imens bolovan desprins din deal pe care statea cocotat un om cu paleta pentru dirijare trafic.

Mihai_C_Radu


Ualeeeeu !!!  au incaput toate camioanele pe sub acele grinzi ?! :lol: Pe buneee?!  :o

Scuze, nu m-am putut abtine, imi aduc aminte cate masuratori incercam pe "recunoasterile" foto anterioare !  :lol:

Mii de multumiri pentru suberbele fotografii !

SILVIUFG

Bolovan desprins din deal. Ce distractie o sa fie acolo la anu!! Acum UMB parca numa zgarie dealul ala. Exagerez, dar acolo va fi de excavat.  Ar fi o solutie devierea temporara in anumite momente a circulatiei de pe DN 76 pe la barajul Mintia? Adica inchiderea completa a circulatiei paralele cu dealul si utilizarea DN7 si DJ 706A intre Soimus si Bejan....

wifi

Trecerea la Mintia peste CF electrificata si intersectia cu DN7 sunt cam nasoale pt. TIRuri si alte masini mari. Cam greu asa o deviere a traficului.

horatiu.cosma

Întreb și eu cu riscul de a-mi lua dislike-uri de la hateri ( :lol:), vi se pare ok ca la 2 metri de un drum european intens circulat, pe un versant aproape vertical, niște escavatoare să sape "liber"? Se vede cu ochiul liber că acolo pică până în marginea drumului bucăți mai mici sau mai mari de pietre. Cine răspunde dacă pică o bucată mai mare peste vreo mașină? Eu înțeleg că cei de la CNAIR îs așa de deștepți încât culoarul predat spre UMB se termină în axul DN-ului, înțeleg că nu au fost în stare să coreleze cele 2 proiecte (modernizarea DN 76 și LD 4), dar nu pot pur și simplu să bage capul în nisip ca struțul și să se facă că această problemă nu există. Poliția ce păzește? În loc să stea la ciupeală în alte zone, ar putea să se implice activ în chestiuni ca cea de față. Constructorul de ce acceptă să execute lucrări în condițiile de față?

Soluția e clară: pe acei 700 de metri cât are dealul, trebuie închisă o bandă din DN (cea dinspre deal), puși New Jersey pe zona mediană a DN-ului și semafoare de o parte și de cealaltă a îngustării, altfel, Doamne ferește...

flashu74

Oricum , am impresia ca partea centrala a dealului este o roca mai compacta. Unul din excavatoare avea atasat un fel de picamer imens de brat si batea in acea roca. Acelasi lucru e si la capatul dinspre CF.

flashu74

Astazi politia era implicata activ. Chiar am apreciat, dirijau circulatia la intersectia DN cu DJ spre Mintia.

horatiu.cosma

^^
Lângă viaductul pe care tocmai s-au așezat grinzile pozate de tine ieri, în deal, în acea zonă unde s-a săpat mai mult și deja versantul e mai departe de DN a avut loc cel puțin o alunecare. Nu e de joacă. Picon îi zice, e prea tare roca pentru a fi escavată doar cu cupa, așa că trebuie spartă inițial.

Iceman

#37014
Flashu74 multumim...... :cheers: ....Care sunt temperaturile minime la care pot cei de la UMB sa toarne placa anul asta tehnologic ?.......Si ce ar insemna costuri ridicate in plus daca nu toarna betonul pe placa la timp?

rocklee

in mare parte sunt deacord cu horatiu.cosma ....dar cred ca este o problema la mijloc ....selina inca nu si-a predat lucrare ....si nu stiu cat poate ...interveni UMBul cu oprirea unei benzi de circulatie ....una din cauzele ne inceperi viaductului dinspre mintia esta acelasi motiv ...intarzierea predari  dn76 ...de catre selina spre cneair ...receptia finala ... :)

in schimb se puteau pune mai multe placi avertizoare cu atentie se lucreaza ...cad pietre ...blablabla

totul este parerea mea ... :)


ciprebbe

Quote from: horatiu.cosma on November 14, 2017, 07:34:34 PM
...................... Cine răspunde dacă pică o bucată mai mare peste vreo mașină? Eu înțeleg că cei de la CNAIR îs așa de deștepți încât culoarul predat spre UMB se termină în axul DN-ului, înțeleg că nu au fost în stare să coreleze cele 2 proiecte (modernizarea DN 76 și LD 4), dar nu pot pur și simplu să bage capul în nisip ca struțul și să se facă că această problemă nu există. ................................



asta e o noutat pt mine  :lol: :lol: :lol:
Ce ii impiedica pe cei de la UMB sa monteze deja gardul de protectie al autostrazii? direct in mijlocul DN-ului. Stim o treaba...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Ce pot face oamenii chiar și cu panouri avertizoare? Să fie accidentați în cunoștință de cauză? Ideea e că Selina face acum recepția la terminarea lucrărilor, nu recepția finală.

DUDDY

Quote from: Iceman on November 14, 2017, 07:46:18 PM
Flashu74 multumim...... :cheers: ....Care sunt temperaturile minime la care pot cei de la UMB sa toarne placa anul asta tehnologic ?.......Si ce ar insemna costuri ridicate in plus daca nu toarna betonul pe placa la timp?

Temperaturile la care se poate turna placa pot sa ajunge si pana la -10° poate chiar si -20° atata timp cat betonul este aditivat antiinghet...problema este la ce temperatura poate lucra muncitorul .
In cazul in care betonul nu se toarna anul acesta, iar armaturile (conectorii) lasate din grinzi rugines pe timp de iarna, atunci aceastea ar trebui curatate cu peria de sarma...ceea ce duce la ceva costuri suplimentare dar mai mult la timp de executie mai mare

wifi

Depinde de vreme, nu ne da dureri de cap, vedem ca se face. Intrebarea este cat vom mai circula in sir indian intre Ilia si Margina? Nu se misca nimic, nu se aude nici o vorba despre vestita licitatie de tunele, la pod s-a demolat, s-au suparat si au plecat, la Grind lipsesc ceva metrii de terasamente, la Holdea chiar si cu giratoriul terminat tot nu este autostrada prin preajma. La inceputul anului, si vreme buna a fost destula anul acesta, erau saptezecisiceva realizate. Astazi suntem tot pe acolo. Nu dau vina pe nimeni, asi circula cu drag insa pe A1 si nu pe carari ocolitoare.