Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 83 Guests are viewing this topic.

Europiu

Quote from: Quest on November 05, 2017, 12:22:06 AM
Citeva cadre aeriene de azi
Foarte faina treaba, Quest:cheers:
Ne promisesesi candva si o suprapunere a pozelor tale cu niste schite (nu mai stiu ale cui... :))
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

NGC

Oare sa va mai dau o veste buna despre PiSi care asteapta de ceva timp la centrul de comanda sau ati primit destule vesti bune despre PiSi in acest weekend? :D

Two :cheers: or not two :cheers:. This is the question! :lol:

sparlici

Daca are legătură cu acordul de mediu, ar fi prea....... O:-) O:-) O:-)

Germany

Vestile bune sunt mereu bine primite ! ;)

tom_sawyer

Deci scot la licitatie si PiSi 2, pe langa 3 si 4? Le-au trimis deja la ANAP sau urmeaza?

NGC

Lasati pisicutele in pace ca nu este vorba despre ele. :p


NGC

#36817
Quote from: NGC on November 03, 2017, 10:14:28 PM
CNAIR se preface ca ne informeaza, iar noi ne prefacem ca nu stim nimic. ;) :p :D

Quote from: NGC on September 27, 2017, 10:24:22 AM
Acum ca a incetat contractul pentru SF, avem din nou problema lui "cine".

Retineti prevederea asta ca este foarte importanta.

Quote3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

C5R9

QuoteA fost demarata procedura de obtinere a Acordului de mediu aferent proiectului "Autostrada Sibiu – Pitesti", fiind realizata etapa de evaluare initiala in cadrul careia s-a luat decizia declansarii procedurii de evaluare a impactului asupra mediului si a evaluarii adecvate.

Si cine se ocupa deci? Va trebui sa aflam.

Quote from: NGC on September 29, 2017, 10:09:31 AM
Intrebarea cheie este, cine se ocupa de asta la CNAIR?

Trebuie memoriu de prezentare, SEA, RIM.

Mai este apoi si directiva 2014/52/UE care nu stiu sa fi fost transpusa, desi termenul era parca mijlocul lui Mai 2017.

And the winner is ... EPC CONSULTANTA DE MEDIU.

"Servicii privind evaluarea impactului asupra mediului, realizarea evaluarii adecvate si obtinerea acordului de mediu pentru proiectul Autostrada Sibiu-Pitesti"

Contractul a fost atribuit in 25.10.2017 catre EPC CONSULTANTA DE MEDIU contra 132,500.00 RON.

rocklee

#36818
  :book: :jawdrop: :headache:

Pana la urma tot de pisi e vorba  :)

Ionut


NGC

Am notat pe undeva, dar nu gasesc acum hartia. Revin.

Dominik

Cip, ne pui si filmarea de la Holdea ?  :D
You're in Steelers Country

Quest

Quote from: Europiu on November 05, 2017, 07:29:55 PM
Quote from: Quest on November 05, 2017, 12:22:06 AM
Citeva cadre aeriene de azi
Foarte faina treaba, Quest:cheers:
Ne promisesesi candva si o suprapunere a pozelor tale cu niste schite (nu mai stiu ale cui... :))

Te referi probabil la grafica desenata cu pozitia viitorului pasaj si a giratoriului aferent, pe care Perfidus a suprapus-o peste o captura de ecran a unei filmari a lui Cip. Nu mi-am mai propus sa iau cadre care sa se suprapuna peste cele vechi.
Lucrarea ptr devierea DN68A pe pasaj si respectiv giratoriu se apropie de final. Ma gindesc ca pina la sfarsitul anului ar trebui sa se circule pe noul traseu, dupa care vin Sarbatorile si pauza pina prin februarie, dupa care Comsa sa traga tare la breteaua de racordare a giratoriului cu autostrada.
Common sense will get you far !

perfidus

Pai oare s-ar putea da in circulatie un segment de DN deviat modificat + giratoriu Holdea care nu este inca prins in contractul Comsa? Cum se pot inchide formalitatile? Pe ce devize si cantitati, daca nu sunt prinse in act aditional?
Se poate merge tot pe ideea de santier deschis traficului, cu intreaga responsabilitate catre constructor pana ce tot lotul va fi gata?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

wifi

Devierea DNului trebuia oricum facuta, traverseaza A1, n-ai cum fara. Numai giratorul este in plus, toate celelalte trebuiau sa fie in circulatie de doi ani, cu sau fara descarcare. Cum sa sapi altfel sub un DN in plina circulatie? Ce lipseste este autostrada!