Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 51 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

#6270
Quote from: Ionut on April 11, 2013, 09:52:57 AM
Pai si cu dealul ala ce fac?! Trebuie oricum sa-l taie. Sau nu inteleg eu... daca fac acolo debleu pentru a continua viaductul nu trebuie oricum sa stabilizeze dealul and stuff?! In fine, cam SF... zona cu alunecari de teren e lunga rau, ar fi un viaduct de vreo 3 km? Sau mai bine...
Viaductul nou, în lungime de 1,4km, este propus (de câteva luni) la capătul dinspre Sebeș al viaductului actual, pentru că acolo sunt cele mai mari alunecări. Practic, se va construi în debleul deja săpat și are drept scop ancorarea pilelor cât mai adânc în terenul stabil. Tunelul de 490m propus în dealul dinspre Sibiu va fi prelungit, la solicitarea CNADNR, până la 800m, și va fi și el ancorat adânc. Costurile pentru acest lot probabil se vor dubla.

davyl

#6271
Quote from: CornelB on April 06, 2013, 10:22:07 PM
Viaduct Aciliu:


Practic aici unde este macaraua verde se va face prelungirea viaductului, nu?
Asta din fata e dealul cu alunecarile nenea_hartia? Cand il vezi asa de departe ti se pare mic, insa se vede totusi ca este o intreaga structura deluroasa acolo...

mishu77

#6272
@nenea_hartia

Viaduct nou de 1,4 KM sau in total cu cel existent face 1,4KM? Daca viaduct nou de 1,4 KM parerea mea e ca vom mai circula mult si bine pe DN in aceea portiune a lotului 3.

davyl

Quote from: CornelB on April 06, 2013, 10:22:07 PM
Viaduct Aciliu:

Iar tunelul prelungit la 800 de m va fi aici, nu?

Acum inteleg mai bine de ce se vor dubla costurile...Dealul dinspre Sibiu mi se pare urias  :(
@mishu 77, eu am inteles ca prelungesc viaductul existent cu inca 1,4 km.

mishu77

Quote from: davyl on April 11, 2013, 10:42:22 AM
@mishu 77, eu am inteles ca prelungesc viaductul existent cu inca 1,4 km.

Sincer si eu am intzeles la fel, numai ca daca e asa atunci e clar ca lotul 3 nu se termina nici in 2014 din motive in primul rand de finantare, apoi cand o fi finantarea aprobata (daca o fi vreodata) atunci fizic trebuie o gramada de timp pentru realizare.

nenea_hartia

Quote from: davyl on April 11, 2013, 10:35:50 AM
Practic aici unde este macaraua verde se va face prelungirea viaductului, nu?
Asta din fata e dealul cu alunecarile nenea_hartia? Cand il vezi asa de departe ti se pare mic, insa se vede totusi ca este o intreaga structura deluroasa acolo...
Quote from: davyl on April 11, 2013, 10:42:22 AM
Iar tunelul prelungit la 800 de m va fi aici, nu?
Răspunsul este da la ambele întrebări. :)


Quote from: mishu77 on April 11, 2013, 10:40:26 AM
Viaduct nou de 1,4 KM sau in total cu cel existent face 1,4KM? Daca viaduct nou de 1,4 KM parerea mea e ca vom mai circula mult si bine pe DN in aceea portiune a lotului 3.
Viaduct nou de 1,4 km.

davyl

Multumim nenea_hartia pentru precizari  :D, asa ca sa fie foarte clar. Nefiind specialisti, dar pasionati, sa nu riscam sa scriem prostii.

Acum incepe alt bal: cu ce bani, cam cand se va finaliza toata lucrarea aia etc... Greu, greu, greu! Nu stiam ca dealurile din zona aia sunt atat de instabile!  ???

mitsu

Quote from: Kuniva on April 10, 2013, 08:20:23 PM
Nadlac - Arad Lotul 2, termene estimate:
de deschidere a traficului intre Centura Arad si nod Pecica: august
de finalizare: noiembrie

WHAT??? Cine a inaintat termenele astea? Cum adica in august pana la Pecica? E aproape gata acum. Si cum adica tocmai in noiembrie restul? Vor ca de-acum incolo sa lucreze doar la lopata? las-o naibii de treaba, e un lot foarte usor, e facut peste 80%, de ce asa intarziere??

teocharis

#6278
daca s-a ales solutia tunelului, de ce nu s-a construit un viaduct mai putin inalt?(minus 10-20 m..)
Economiile de la viaduct ar fi fost suficiente pentru a realiza tunelul!

chiar nu se gandeste nimeni din lantul-proietant-constructor-cnandr-la optimizarea(minimizarea costurilor)?

alecu26

Quote from: hentz on April 10, 2013, 05:44:33 PM
Quote from: mitsu on April 10, 2013, 05:12:39 PM
Atunci inseamna ca nu e nicio problema la dealul ala si ca totul e cum scrie in SF, ca vor face debleu, nu tunel, deci nu vad de ce s-au impotmolit acolo sau de ce discutam despre o problema acolo.

Inseamna ca nu ai citit ce am scris in urma cu cateva zile.
Discutam pentru ca este o problema ,repet, Impregilo a solicitat acolo tunel de la bun inceput.
CNADNR a solicitat o solutie ,care ar fi fost ridicarea cotei cu acei faimosi 20m,cu care ulterior nu au fost de acord pentru ca insemna dublarea costului acelui viaduct.
Aici problema este  cine a fost de acord sa se inceapa pe sistemul "sa ii dam drumul si vedem ce iese",pentru ca ma indoiesc de faptul ca Impregilo s-a apucat de treaba pe baza unui Gentlemen Agreement

Problema este mult mai complicata iar daca se va ajunge in vreo instanta ramane valabil rationamentul expus de @alecu mai sus

ma indoiesc ca o ridicare cu 20 de metri ar fi dublat costul viaductului. Costul majoritar e al strucutrii metalice care, ar fi putut ramane cvasiidentica (poate un pic mai lunga). Restul....la infrastructura poti calcula proportional. Sincer, nu cred ca se marea cu mai mult de 10-20% costul, si intradevar, ar fi salvat o gramada de bani si probleme.

PS: in alta ordine de idei...o linie "rosie" a autostrazii...care sa balanseze perfect costul de poduri si costul de terasamente (si chiar momentul in care se intra in tunel) e desstul de greu de calculat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

Quote from: mitsu on April 11, 2013, 11:43:58 AM
Quote from: Kuniva on April 10, 2013, 08:20:23 PM
Nadlac - Arad Lotul 2, termene estimate:
de deschidere a traficului intre Centura Arad si nod Pecica: august
de finalizare: noiembrie

WHAT??? Cine a inaintat termenele astea? Cum adica in august pana la Pecica? E aproape gata acum. Si cum adica tocmai in noiembrie restul? Vor ca de-acum incolo sa lucreze doar la lopata? las-o naibii de treaba, e un lot foarte usor, e facut peste 80%, de ce asa intarziere??
August până la Pecica mi se pare multișor și mie, dar noiembrie pentru restul nu e așa mult, ținând cont că după nodul Pecica e aproape un kilometru în care utilitățile (în special conductele Petrom) nu sunt încă mutate, iar terenul aproape că nu e atacat. N-am idee în ce stadiu mai sunt nodul Pecica și pasajul peste CF, lucrările de care depinde deschiderea până la Pecica. Oricum, tot ce e după nod e complet nefolositor fără Lotul 1 și mai mult ca probabil că va rămâne închis circulației.

@Kuniva: bine ai venit!

Ionut

Hai ca la finalul saptamanii viitoare pare ca este soare... baieti pregatiti avioanele, nu mai putem sta aici de nerabdare. :D Pentru cine nu stie, se va filma Nadlac-Arad si Deva-Sibiu, deci aproape tot. Si daca mai este cineva care vrea sa cotizeze, sa spuneti. Dati mesaj privat (mie sau direct lui Eurocopter).

Ionut


Eurocopter

Quote from: Ionut on April 11, 2013, 12:26:07 PM
Hai ca la finalul saptamanii viitoare pare ca este soare... baieti pregatiti avioanele, nu mai putem sta aici de nerabdare. :D Pentru cine nu stie, se va filma Nadlac-Arad si Deva-Sibiu, deci aproape tot. Si daca mai este cineva care vrea sa cotizeze, sa spuneti. Dati mesaj privat (mie sau direct lui Eurocopter).

Eu sincer sper ca in intervalul luni-miercuri sa avem filmat Deva-Sibiu. Prognoza pare promitatoare.

alecu26

Quote from: Wadan on April 11, 2013, 09:18:18 AM
Legat de viaductul de la Aciliu discutam cu cineva de la consultanta zilele trecute si au spus ca Impregilo ar fi propus ca solutie continuare viaductului pana dupa alunecarea de teren devenind astfel si cel mai lung viaduct de la noi din tara, nu doar cel mai inalt.
Iar cat despre Straco, nu se va duce in cap, 70%( procent aproximativ :) ) din companie e detinuta de STRABAG.


- e destul de veche stirea. deja a fost aprobata solutia de beneficiar...dar CE a zis ca ea nu da nici un leu/euro.

- zvonuri si astea, la fel de vechi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).