Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

rocklee

quest penultima imagine  este de la pasajul cf nodul ilia unde erau acele izvoare ...ultima imagine nu stiu ...doar presupun ca ar fi de la sptile deservici

probleme cu izvorele de langa pasajul cf nodul ilia ....se pare ca este rezolvata de au avut curajul sa o puna pe fb... :)

C0ndu

Quote from: pbh on October 29, 2017, 12:11:27 PM
Al doilea cadru "?". Foarte ciudat acel pilon de beton care este acoperit cu caramida desi pare a fi sub nivelul solului.
Zidăria de cărămidă este pentru protecţia hidroizolaţiei.

Vice33


mishu77

Suprabetonare la Branisca ?  :o @rocklee ai scapat acest amanunt? sau pozele nu sunt de acolo (pe lotul 4 altundeva nu cred ca au unde face suprabetonare acum).

Tavi

Asa pare. Viaduct Branisca suprabetonat :)

ciprinel

#36695
Nu pare. Asa si este. Se vede clar in poza nr.3 in coltul dreapta sus si stalpul de inalta de sus din deal.

rocklee

Este suprabetonarea la viaductul branisca doară a unei  părți

Tavi

Da. Și s-a făcut pe ceață. De aia nu-s poze de la rocklee  :lol:

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1742-30102017

Quote
Au început lucrările de remediere pe autostrada Sibiu-Orăștie, segmentul Sibiu-Sebeș
Creat: 30 Octombrie 2017

Pe Autostrada 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeș (km 276+100 – 276+170), au început de astăzi lucrările de refacere a părţii carosabile, care presupun frezarea zonei unde au apărut fisuri, dar şi  refacerea planeităţii prin aşternerea unui strat de mixtură.

Miercuri, 1 Noiembrie, vor începe şi lucrările de refacere a sistemului de drenaj al autostrăzii, în zona afectată.

Reamintim că săptămâna trecută, pe autostrada A1, Sibiu-Sebeş au apărut fisuri, crăpături şi denivelări ale carosabilului pe o lungime de 70 de m. Problemele au fost cauzate în special de incorecta execuţie a unui dren longitudinal. Din acest motiv, apa care s-a infiltrat în corpul autostrăzii  a produs fisuri şi tasări ale părţii carosabile, pe banda de urgenţă şi pe banda 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş.

Reamintim că acest lot de autostradă a fost executat de Salini Impregilo SpA. Ca urmare a problemelor apărute la un an de la deschiderea circulatiei, în anul 2015 a fost reziliat contractul cu Salini Impregilo, fiind reţinută garanţia de bună execuţie în valoare de aproximativ 60 milioane lei. Toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din această sumă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


perfidus

Pentru cine doreste, toata povestea relocarii liniilor de 400KV de la Mintia intr-un articol nesemnat.

Am pus mai multe detalii pe topicul dedicat .
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

^^
Cred ca se refera la intentia (licitatia) de actualizare doar a unei parti din SF, si anume analiza cost beneficiu. S-a scris mai sus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

#36702
articolul din economica.net ...sursa foto Rocklee membru al forumului Asociatiei Pro Infrastructura... :D :D

multumesc pentru corecta mentionare a sursei ... :thumbsup:

daca ati fi cautat bine gaseati imagini si cu stalpul probleme 37... :)

adiarc

Quote from: hepea on October 30, 2017, 05:47:24 PM
http://www.digi24.ro/stiri/economie/anrmap-refuza-dosarul-licitatiei-la-sibiu-pitesti-819823

Asta ce inseamna?...
Pai scrie și în articol....proasta pregătire și nerespectarea tuturor prevederilor legale

De fapt e și o tactica din partea CNAIR. ...Nu ne omoram cu pregătirea ca ne trimit ei documentația înapoi și ne spun ca la prosti, mura în gură, ce și cum trebuie schimbat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Repede s-au miscat...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Biile-de-circula%C8%9Bie-pe-autostrada-sibiu

Quote
Restricțiile de circulație pe autostrada Sibiu - Orăştie, segmentul Sibiu-Sebeș, au fost ridicate
30 Oct 2017

Începând cu ora 20.00 se circulă fără restricții, pe ambele benzi ale Autostrazii 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (km 276+100 – km 276+170), după ce au fost remediate deteriorările apărute în urmă cu 4 zile la calea de rulare.

Echipele Companiei Hidroconstrucția S.A, prezente pe acest sector de drum, au frezat astăzi asfaltul din zona deteriorată şi au refacut planeitatea părții carosabile. 

Reparațiile vor continua, iar miercuri acest Antreprenor va începe lucrările de refacere a sistemului de drenaj al autostrăzii, în zona afectată.

Informații suplimentare:

Vineri 26.10.2017, reprezentanții DRDP Brașov care monitorizează acest sector de drum, împreună cu Poliția rutieră,  au dispus devierea circulației pe banda doi și impunerea unei restricții de viteză de 60 de km la ora, după ce au constatat că pe o distanță de 70 de metri  au apărut în carosabil fisuri, crăpături şi denivelari.

În urma expertizei efectuate la fața locului s-a stabilit că problemele au fost cauzate în special de incorecta execuţie a unui dren longitudinal, motiv pentru care apa s-a infiltrat în corpul autostrăzii ceea ce a produs deteriorări atât pe banda de urgenţă cât şi pe banda 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş.

Acest segment de autostradă face parte din autostrada Orăştie-Sibiu şi a fost deschis circulaţiei în anul 2014. În anul 2015 au apărut probleme pe acest lot, ceea ce a făcut necesară demolarea şi reconstrucţia unui sector de 200 de metri, redeschis în acelaşi an şi care este operaţional la ora actuală.

Ca urmare a acestor probleme a fost reziliat contractul cu Antreprenorul Salini Impregilo SpA., căruia i-a fost reţinută garanţia de bună execuţie, în valoare de aproximativ 60 milioane lei. Toate lucrările pentru remedierea neconformităţilor apărute la acest segment de autostradă vor fi suportate din suma reținută.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)