News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 55 Guests are viewing this topic.

sublimu

A aparut si pe site-ul cnadndr cu data de 9.04 :  http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=555

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 03.06.2013 16:00
Mai e mult pana departe ...  :((

iuli

O veste bună dar şi proastă în acelaşi timp. Bună că se lansează licitaţia, dar proastă pentru ca abia in iunie e termenul de depunere a ofertelor, iar apoi mai durează vreo 2 luni până se declară câştigătorii, apoi încă vreo 2-3 luni cu contestaţiile şi uite aşa e iarna. Pe perioada iernii constructorul descoperă tot felul de surprize pe lotul Romstrade şi vor cere o suplimentare de buget care va dura până se va aproba, iar previziunile mele sunt că se vor reîncepe lucrarile cândva peste un an  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lucianxx9o

#6242
Quote from: sublimu on April 10, 2013, 12:06:15 PM
A aparut si pe site-ul cnadndr cu data de 9.04 :  http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=555

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 03.06.2013 16:00
Mai e mult pana departe ...  :((
Anu trecut se anunta in ianuarie.
Incredibil 6 luni pentru licitarea unui tronson mai adaugam si 2 luni pana anunta castigatorii + contestatii.
http://www.economica.net/autostrada-nadlac-arad-licitatia-primului-tronson-va-fi-reluata-in-ianuarie_39631.html
@iuli nici nu citisem ce ai scris si aceeasi parere am avuto.

alecu26

Quote from: mitsu on April 08, 2013, 01:03:30 PM
Revenind la problema viaductului Aciliu. Daca e o greseala de constructie (desi ma indoiesc) raspunde Impregilo. Daca e o greseala de proiectare, raspunde tot Impregilo (contractul era legat de proiectarea si executia lotului etc...). Daca e o greseala de SF, Impregilo va trebui sa se indrepte impotriva DIWI. Dar, ca si viitor constructor si proiectatnt, cand te bagi la licitatie verifici in teren inainte ce spune SF-ul, cum arata terenul... Parerea mea, daca tot vrei sa licitezi un lot de sute de milioane de euro, iti faci niste calcule concrete atunci cand faci oferta, inclusiv verifici in teren cum stau lucrurile. Nu te arunci cu banii in licitatie faca sa stii ce "cumperi". E ca si cum ai cumpara un apartament ptr care studiezi doar documentatia facuta de altii, dar tu nu te duci sa vezi cu ochii tai cum arata apartamentul.

nu e chiar asa.

1.DIWI e un tert. Nu are nici o legatura directa cu Impregillo. Impregillo se indreapta impotriva lui CNADNR si CNADNR la randul lui catre cel care i-a facut SF-ul. (deja s-a facut asta, dar nu cred ca CNADNR va obtine ceva pe la curtile internationale, mai ales ca sunt ferm convins ca DIWI sunt acoperiti cu hartii).

2. Perioada de licitatii daca va amintit, a fost super scurta. In mod rezonabil nu puteai sa faci aceste studii de care zici tut. Teoretic ai dreptate, asta zice contractul dar in fata unei curtii de arbitraj internationale Imrpegillo va castiga, chiar daca au semnat altceva.

Sincer, tu ai exact parearea si punctul de vedere a CNADNR, chiar si retorica e aproape identica. In fapt....lucrurile nu stau asa. Exista tot timpul litera si spiritul legii si al contractului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mitsu

#6244
Quote from: lucianxx9o on April 10, 2013, 12:32:17 PM
Incredibil 6 luni pentru licitarea unui tronson mai adaugam si 2 luni pana anunta castigatorii + contestatii.

S-a pierdut o gramada de timp. Pun pariu ca Romstrade ar fi terminat-o mai repede :D

mitsu

#6245
@alecu26

Cand arunci niste sute de milioane intr-o licitatie te uiti si tu pe studiul ala, ca sa vezi cat te costa autostrada si ce oferta sa faci, si arunci un ochi si in teren, sa vezi macar daca bate traseul din SF cu realitatea si masori si tu cotele. Macar te urci cu un gps pe varful dealului si vezi ce inaltime are, sa verifici daca bate cu ce se spune in SF. Nu sa te trezesti ca DUPA ce ai facut un ditamai viaductul, ai ajuns cu el intr-un deal in care n-ai cum sa continui decat cu un tunel, chestie neprevazuta in SF. Macar faci niste masuratori INAINTE de a te apuca de viaduct si inainte de a vedea unde se opreste acesta in deal.

Nu tin cu CNADNR (nu stiu care e punctul lor de vedere), dar nici nu pot sa accept ideea ca DUPA ce faci ditamai viaductul realizezi ca nu poti continua autostrada ca e dealul mai inalt decat credeai.

alecu26

Quote from: bgd77 on April 08, 2013, 11:11:31 PM
Quote from: teocharis on April 08, 2013, 10:35:29 PM
totusi ce adancime va avea debleul?
din fotografiile cu capatul viaductului par cel putin 50m!

In SF maxim ar trebui sa fie vreo 36.5 metrii. Dar tin minte ca se vorbea la un moment dat ca ar fi gresit SF-ul si un dealul ar fi mai inalt decat aparea acolo. Nu mai stiu daca despre dealul acesta este vorba.

asta e pe contractul lui Astaldi. De asta au facut tunel in final.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hentz

Quote from: mitsu on April 10, 2013, 01:41:20 PM

Cand arunci niste sute de milioane intr-o licitatie te uiti si tu pe studiul ala, ca sa vezi cat te costa autostrada si ce oferta sa faci, si arunci un ochi si in teren, sa vezi macar daca bate traseul din SF cu realitatea si masori si tu cotele. Macar te urci cu un gps pe varful dealului si vezi ce inaltime are, sa verifici daca bate cu ce se spune in SF. Nu sa te trezesti ca DUPA ce ai facut un ditamai viaductul, ai ajuns cu el intr-un deal in care n-ai cum sa continui decat cu un tunel, chestie neprevazuta in SF. Macar faci niste masuratori INAINTE de a te apuca de viaduct si inainte de a vedea unde se opreste acesta in deal.

Nu tin cu CNADNR (nu stiu care e punctul lor de vedere), dar nici nu pot sa accept ideea ca DUPA ce faci ditamai viaductul realizezi ca nu poti continua autostrada ca e dealul mai inalt decat credeai.
Ce te face sa crezi faptul ca Impregilo sunt niste diletanti care s-au ocupat de biciclete pana la contractul asta?
Ai lasat niste concluzii false bazate pe informatii si presupuneri eronate.
Ceea ce construieste Impregilo la Aciliu este exact ceea ce se gaseste in caietul de sarcini,in baza caruia  s-a licitat

alin_simeriaveche

Am trimis saptamana trecuta cateva intrebari la cnadr si am primit raspunsurile. Intrebarile pe care le-am pus o sa va dati voi seama

Time-and-Space


mitsu

#6250
@hentz

Atunci inseamna ca nu e nicio problema la dealul ala si ca totul e cum scrie in SF, ca vor face debleu, nu tunel, deci nu vad de ce s-au impotmolit acolo sau de ce discutam despre o problema acolo.

mishu77

#6251
Dupa dealul ala sunt alunecari de teren destul de mari (a pus boer_escu parca poze )

hentz

#6252
Quote from: mitsu on April 10, 2013, 05:12:39 PM
Atunci inseamna ca nu e nicio problema la dealul ala si ca totul e cum scrie in SF, ca vor face debleu, nu tunel, deci nu vad de ce s-au impotmolit acolo sau de ce discutam despre o problema acolo.

Inseamna ca nu ai citit ce am scris in urma cu cateva zile.
Discutam pentru ca este o problema ,repet, Impregilo a solicitat acolo tunel de la bun inceput.
CNADNR a solicitat o solutie ,care ar fi fost ridicarea cotei cu acei faimosi 20m,cu care ulterior nu au fost de acord pentru ca insemna dublarea costului acelui viaduct.
Aici problema este  cine a fost de acord sa se inceapa pe sistemul "sa ii dam drumul si vedem ce iese",pentru ca ma indoiesc de faptul ca Impregilo s-a apucat de treaba pe baza unui Gentlemen Agreement

Problema este mult mai complicata iar daca se va ajunge in vreo instanta ramane valabil rationamentul expus de @alecu mai sus

Ionut

Hai ca zboara Eurocopter in curand, vad ca se indrepta vremea, si ne lamurim cum e situatia alunecarilor in multe zone. Let's chill and eat fruit.

anacronox

in 2 saptamani ajung si eu acasa si sigur fac poze pe deva-sibiu