Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 45 Guests are viewing this topic.

Quest

Asta e poza de care Cristi vorbeste.


Si din unghiul asta se vede bine inclinatia giratoriului catre breteaua de racord cu autostrada:


Common sense will get you far !

cristi5

#36616
E proiectat inclinat, probabil pt a ajuta camioanele care vin de pe bretea. E inclinat si dinspre nord (sus) spre sud (jos). Din moment ce este AC inseamna ca a fost aprobat pt siguranta rutiera.

DN e la cota 311, autostrada la 285, nu e asa adanc debleul.

Vezi si aici
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg151869;topicseen#msg151869

Quest

#36617
Cu siguranta giratoriul e inclinat ptr a se putea racorda corect la cota pe care breteaua dinspre autostrada o are sus linga giratoriu. Probabil ca daca giratoriul ar fi fost orizontal, panta bretelei ce vine de la A, ar fi trebuit sa fie mai mare decit cei 3,9% asumati.
Cristi n-am vazut pe forum (sau mi-a scapat) o plansa "lung", dar nu pe directia pasajului, a giratoriului si-a bretelelor lor aferente pe DN, ci pe directia bretelei catre A. Avem acces si la o astfel de plansa ?
Common sense will get you far !

NGC

Quote from: NGC on October 25, 2017, 01:13:13 PM
Deocamdata PiSi 1 are inca termen maine, iar PiSi 5 are inca termen poimaine.

Foarte rar trec pe forum zvonuri neconfirmate, dar de data aceasta voi face o exceptie si voi trece zvonul ca se va forta deschiderea ofertelor, mergand pe rationamentul de respingere de catre CNSC a celor 2 contestatii STRABAG.

Quote
:whistling: Waiting for PiSi...

Ramane cum am stabilit. :D

Contestatiile STRABAG au fost respinse ieri, dar se mai poate contesta la CAB.

Asadar, PiSi 1 azi, PiSi 5 maine.

cristi5

Quote from: Quest on October 26, 2017, 12:17:47 PM
Cristi n-am vazut pe forum (sau mi-a scapat) o plansa "lung", dar nu pe directia pasajului, a giratoriului si-a bretelelor lor aferente pe DN, ci pe directia bretelei catre A. Avem acces si la o astfel de plansa ?





Powered by API/PUM imgur uploader

Quest

Common sense will get you far !

NGC

Quote
:whistling: Waiting for PiSi...

Pentru PiSi 1 avem ofertanti.

Se vor lauda ei peste cateva ore. Incercati sa nu le faceti atata trafic incat sa le cada serverele. :D

cezar-mario2012

Au fost depuse 9 oferte pentru prima secțiune a autostrăzii Sibiu-Pitești

Astăzi s-a încheiat perioada în care puteau fi depuse oferte pentru proiectarea și execuția primei secțiuni a autostrăzii Sibiu - Pitești, cuprinsă între Sibiu și Boița (km. 0+000 - km13+170).
Pentru acest prim lot al viitoarei autostrăzi care va traversa Carpații, au fost depuse 9 oferte:
1. Astaldi SpA
2. Construcții SA
3. Asocierea SC Impresa Pizzarotti&C SpA - SC Pizzarotti SA
4. Asocierea Itinera SpA - SC Retter Projectmanagement SRL
5. Porr Construct SRL
6. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
7. Asocierea SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL - Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA)
8. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali
9. Asocierea Trameco SA - Vahostav S.K. a.s. – Construcții Erbașu S.A. - East Water Drillings SRL
Valoarea estimată a proiectului, fără TVA este de 765.838.999,48 RON.
Durata contractului este de 108 luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 36 de luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.
Mâine se încheie termenul limită până la care operatorii economici pot depune oferte pentru proiectarea și execuția Secțiunii 5 al autostrăzii Sibiu-Pitești, cuprinsă între localitatea Curtea de Argeș și actuala centură a Municipiului Pitești.
Informaţii suplimentare:
Lotul 1 aferent Secţiunii 1, cuprins între km 0+000 și km 13+170, va începe în zona localităţii Șelimbăr, la intersecţia cu centura Sibiu. Aliniamentul va continua la vest de DN7, în paralel cu acesta, fiind amplasat într-o zonă colinară până la km 6, în zona localității Veștem. În continuare, traseul autostrăzii va traversa la vest de Tălmaciu, drumul judeţean DJ 105G, Avrig - Mârșa - Tălmaciu – Sadu, până în zona Boița unde este prevăzut un nod rutier ce asigură conectivitatea temporară a autostrăzii Sibiu-Pitești cu DN7.
Autostrada Sibiu – Piteşti este o parte importantă a coridorului 4 Pan-European, care traversează România de la Vest la Est.

https://www.facebook.com/cnadnr/?hc_ref=ARTRCRj6HUxzmA39AzKlblN7riGUdFcuotJfP3dQnZTB-S7oHETOo7j-7BfGxUrf-vk

adiarc

^Aktor au gasit cheia iesirii din amorteala tipica pt ei,in constructia de drumuri.....se asociaza cu una din companiile etalon in domeniu , UMB...doar,doar le insufla si lor un avant mai sustinut.

In rest ma bucura constructorii prezenti si ma refer doar la cei care au facut autostrazi in Romania...si nu alt tip de constructii

De asemenea ma bucura ca UMB participa la TOATE licitatiile,ceea ce inseamna ca e imposibil sa nu ia cel putin un lot ( speranta mea fiind mai multe )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Nu va bucurati prea tare. Companiile serioase liciteaza FOARTE sus ca sa acopere din riscurile provocate de OMT 600. Vom vedea cine va castiga. Si la ce pret. Atunci vom sti daca trebuie sa ne bucuram sau sa ne ingrozim.

dorum

io vreau sa castige numarul 2
ole ole :) :)

ciprebbe

^^  eu zic, ca nu se va licita foarte sus. Se cam stiu preturile iar foamea in piata e mare. Pariez ca vom avea surprize la procentele atribuite.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Adica o companie cu 120 mil RON cifra de afaceri pe 2016 vrea sa castige un lot estimat la 750 mil RON. Oare ce fel de constructii au mai facut? Ceva autostrazi prin dealuri? Nici nu vreau sa ma gandesc ca ma enervez.

tom_sawyer

#36628
Noi probleme pe Sibiu - Orăştie, lotul 3 - construit de Salini Impregilo

QuotePe Autostrada 1, pe sensul de mers Sibiu-Sebeş (276+100 – 276+170) au apărut fisuri, crăpături şi denivelari ale carosabilului pe o lungime de 70 de m. Ca urmare a acestei situaţii a fost impusă restricţie de viteza de 60 km/h, pe un segment de drum de 200 de metri  traficul a fost deviat pe banda 2.

La fața locului a fost trimisă o echipă formată din specialişti CNAIR care au constatat că deplasările taluzului şi şanţului din vecinătatea sectorului respectiv au afectat banda de urgenţă şi banda 1.

În acest moment sunt efectuate măsurători topografice în vederea verificării evoluţiei fenomenului de tasare şi a deformărilor la nivelul carosabilului.

Au fost convocaţi mâine la sediul CNAIR, toţi factorii implicaţi în derularea proiectului, pentru a prezenta un raport privind cauzele acestei probleme şi pentru a dispune o soluţie de remediere.

CNAIR

PS: comunicatul cu ofertele PiSi1 aici, pentru posteritate

voicul

Daca tot s-a asociat UMB cu Aktor, poate cand coboara de la Cluj spre Deva ... poate se opresc la/si la Alba :)