Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 65 Guests are viewing this topic.

bgd77

Quote from: alecu26 on April 07, 2013, 08:06:55 PM
pai zi mai departe. Te-ai oprit la pila 3-4 care are cam 22 de metri inaltime. nu ne putem da seama. Sa vedem care e diferenta maxima de inaltime. La actualul viaduct ar fi cam de 75 de metri.

Cam greu de copiat totul. Uite insa un screenshot cu pagina respectiva:



Inaltimea maxima se afla aprox. la km 62+875 si e de aprox. 75 de metri (cota teren: 430.72, cota proiect: 506.19).

teocharis

excelent ca s-a gasit studiul DIWI

acum ar fi nevoie de un voluntar care sa masoare inaltimea reala a viaductului de a Aciliu, apoi hotaram daca s-a respectat sau nu SF

mahora

Quote from: boer_escu on April 07, 2013, 11:04:06 PM
@ciprebbe - cu placere!

Mai doresc sa adaug ca in stanga dreapta unde se termina imaginea incepe zona deja asfaltata. Iar linia trasata de ciprebbe mi se pare corecta. Sa asteptam momentul cand se vor apuca de lucru, ca pana acum zona a fost doar usor pieptanata. :(
o mica corectie geometrica....viaductul si cele doua subtraversari nu sunt in acelasi plan, desi asa pare de pe drumul de Orlat(pt cunoscatori), practic autostrada desccrie o eclipsa...

Ionut

Oh, minunate pozele tuturor! Multumesc mult, baieti!!! Daca pe noroaiele astea veniti atat de multi cu poze, abia astept vremea frumoasa. Cu voi mai trece supararea... :) Daca vreti facem un topic doar pentru ineptiile lui Sova, numai sa nu poluam thread-urile serioase gen A1 si A3.

user201

Mulțumiri de poze și analize pentru toate tronsoanele în lucru. Cred că acum putem zice toți că știm mai bine cum se mișcă lucrurile pe toate tronsoanele. Userul GabiHd de pe SCC a plasat aici niște poze de pe pasajul de lângă halta Geoagiu. Imaginile par a fi făcute în același loc în care a pozat săptămâna trecută une adintre sursele secrete de pe acest site.

marcelbanu

#6140
Quote from: user201 on April 08, 2013, 07:26:19 AM
...una dintre sursele secrete de pe acest site.
Cu cît mai multe surse secrete sau nu,
cu atît vor vedea că sînt spionați și nu mai au ce spune constructorii...  :lol:

Eu, cel puțin, voi fi spionul lor pe acest tronson de A1 Deva - Lugoj
din zona termocentralei de la Mintia - Deva.

Cam așa bănuiesc că va fi traseul,
funcție de parii cu ,,eșarfe" din plastic găsiți în teren,
ieri cînd am făcut acele fotografii...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

CornelB

Quote from: Ionut on April 08, 2013, 06:30:15 AM
Oh, minunate pozele tuturor! Multumesc mult, baieti!!!
Si fete Ionut, eu n-am avut decat rolul de sofer si ghid, pozele au fost facute de nevasta-mea. :lol:

AndrewD

Quote from: ciprebbe on April 07, 2013, 10:57:25 PM


Comparatie


Eu sunt vesnic nelamurit de solutiile alese...Lamuriti-ma si pe mine...de ce au cocotat autostrada pe dealurile alea unde-i nevoie de lucrari scumpe de tip viaducte si altele ? Cu ce-i incurca pe constructori daca faceau autostrada cu 100-300 de metri mai la vale unde, conform pozei,  e pamantul plat ca-n palma ?

bgd77

Pot eu sa ma uit diseara in SF dar nu prea imi dau seama unde e facuta poza.

Time-and-Space

motivele amplasarii sunt probabil cursul muresului, localitati, inundatii...

ciprebbe

#6145
Quote from: bgd77 on April 08, 2013, 12:20:41 PM
Pot eu sa ma uit diseara in SF dar nu prea imi dau seama unde e facuta poza.
Lot IV dupa viaductul de la iesirea din tunel inspre Sibiu.
Quote from: Time-and-Space on April 08, 2013, 12:28:33 PM
motivele amplasarii sunt probabil cursul muresului, localitati, inundatii...
Nu suntem pe valea Muresului aici, nu este localitate, si nici nu e zona inundabila.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

boer_escu

Quote from: bgd77 on April 08, 2013, 12:20:41 PM
Pot eu sa ma uit diseara in SF dar nu prea imi dau seama unde e facuta poza.

Poza este facuta undeva la intrarea din Orlat (vezi google maps).

Quote from: Time-and-Space on April 08, 2013, 12:28:33 PM
motivele amplasarii sunt probabil cursul muresului, localitati, inundatii...

E vorba de zona Sibiului, asa ca Muresul nu-i prin zona. Iar desi in poza nu se vede, la vest de Orlat sunt niste dealuri mult mai complicate fiindca zona este mai apropiata de muntii Cindrelului.
Cu siguranta s-a dorit ca zona sa fie cat mai departata de munti si cat mai usor de legat cu Sibiu by-pass.

ciprebbe

#6147
Ca sa  gasiti locatia pozei lui boer_escu , in urma cu aproape 1 an colegul Traian Deleanu a postat pe Youtube(era pe vremea cand ministerul mai filma parca) urmatoarea filmare:

http://www.youtube.com/v/m1Nbjbq-cjk

Poza (de la dreapta spre stanga ) incepe la min 3.52 si tine pana la 4.30.
Daca va uitati cu atentie se vede si cat de "frumoase" sunt dealurile din poza.
E ceva progres in 1 an.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marcelbanu

Quote from: Time-and-Space on April 08, 2013, 12:28:33 PM
...cursul muresului, localitati, inundatii...

Cu geografia cam...
Mureșul se află la distanță destul de mare
ca să poată afecta traseul din zonă al autostrăzii...

În zona Deva, unde riscul de inundații al Mureșului este destul de ridicat,
terasamentul este înălțat în așa fel să joace și rolul de dig,
protejînd, astfel, localitățile Hărău și Chimindia aflate la cinci kilometri de malul rîului...

Pentru confirmare: Google Earth.

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

mns

Quote from: TraianDeleanu on April 04, 2013, 10:20:23 PM
Seara bună...

pentru că tot am primit îndemnul lui Ionuț, nu mai postez doar pe TS...
iată, prin urmare, și un link către articolașul scris pe urma frumoaselor fotografii cu "sursă secretă", de pe viaductul de la Aciliu...

linkul articolului aici

numa' bine!

(din păcate, luni o să vin cu vești deloc bune. dar deloc)

Ceva vesti? E luni, iar pe TS nu am vazut nimic grav, sau nu am cautat destul.  :D