News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 47 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: mns on April 07, 2013, 02:18:42 AM


Pana la urma cine a facut studiile de fazabilitate sau proiectul ca sa se ajunga la o situatie complet absurda ca asta? Si nu e singurul caz, mai toate tronsoanele au tot felul de probleme, de la solul instabil la fel de fel de probleme care mai de care mai absurde (parca si pe Arad - Timisoara au fost erori de proiectare, pe centura Arad in unele zone au trebuit sa vina cu tot felul de solutii costisitoare). Firmele respective chiar nu au nici un fel de responsabilitate, pentru ca majoritatea intarzierilor de pe tronsoane sunt date de lucruri de genul asta, lucruri de care constructorii se lovesc si se trezesc cu costuri suplimentare si termene date peste cap. Poate nenea_hartia, sau alti specialisti in domeniu, ar putea sa ne explice putin cum s-a ajuns aici.

indolenta si bataie de joc, lipsa de specialisti adevaratan in CNADNR, etc,etc.
Intradevar, actualii constructori nu au nici o vina. daca Diwi punea alt traseu, daca prevedea un tunel, era cu totul altceva.
Drumurile noastre POATE;

teocharis

inteleg ca SF-ul DIWI prevedea viaduct la cota +20m (fata de fotografie...)+debleu(perfect posibil tehnic daca viaductul ar fi fost cu 20 m mai sus)

cine, si de ce, a luat hotararea de a cobora viaductul cu 20 m?!?

raspunderea e 100% a constructorului si va trebuie sa suporte costul aditional al unui tunel

alecu26

Quote from: user201 on April 06, 2013, 11:11:57 AM
Un articol halucinant se găsește pe ziarulunirea.ro .

În esență articolul specifică faptul că cei de la UE nu au fost de acord cu suplimentarea bugetului pe tronsonul 3 al Sibiu-Orăștie și că nici mai mult, nici mai puțin însuși viaductul de la Acilu ar fi în pericol de a deveni Turnul din Pisa II datorită faptului că fundația sa nu a fost bine executată.  Sincer, cel puțin chestia cu viaductul sper să fie basm.

am auzit si eu zvonuri ca, culeea dinspre Sebes, adica spre aluncare ar avea probleme si ceva deplasari au fost inregistrate.

Tind sa nu le dau crezare, intrucat nu cred ca un asa lucru poate fi mascat asa usor. Tablierul metalic se torsiona, nu s-ar fi inceput lucrarile la suprabetonare, ar fi atat de grav incat toate lucrarile s-ar fi inghetat.
Oricum...na distraza faza cu "contructorul vorbeste cu Comisia Europeana". Cnadanr  nu mai exista, MT nu mai exista? romania nu mai exista?

Iar ce ma intristeaza cel mai mult e ca de pe pielea celor de la Impergilor nu prea cred ca mai mult de 10%, garantiile existente, nu prea se poate obtine. E clar ca ei lucrari de 100 milioane de euro nu vor face, doar ca asa s-ar scrie in cotnract. La fel e de clar ca COmisia Europeana nu are nici o vina si au dreptate cand spun ca e rahatul nostru si sa-l rezolvam. De unde scoatem acum 100 milioane de la buget pt suplimentare?
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: teocharis on April 07, 2013, 05:39:35 PM
inteleg ca SF-ul DIWI prevedea viaduct la cota +20m (fata de fotografie...)+debleu(perfect posibil tehnic daca viaductul ar fi fost cu 20 m mai sus)

cine, si de ce, a luat hotararea de a cobora viaductul cu 20 m?!?

raspunderea e 100% a constructorului si va trebuie sa suporte costul aditional al unui tunel

asa s-ar parea. Cine are SF_ul ar putea sa verifice daca sunt acolo date atat de concrete.
Drumurile noastre POATE;

CornelB

Continuarea  pozelor de ieri.
Dupa Aciliu, in apropiere de Sebes, se aflau aceste segmente sub forma de arc de cerc, care probabil sunt folosite la vreunul din tunelele de pe traseu:





Supratraversare in zona Cut:



Lucrari terasament in apropiere de Sebes:







bgd77

#6110
Quote from: alecu26 on April 07, 2013, 05:46:09 PM
asa s-ar parea. Cine are SF_ul ar putea sa verifice daca sunt acolo date atat de concrete.

Da, sunt cote. In zona respectiva (din fotografie presupun ca e vorba despre cel de-al doilea viaduct de pe sensul Sibiu - Orastie) avem asa (dinspre est, adica Sibiu, spre vest, adica Orastie):
Km            Cota proiect     Cota teren
63+600          527.94           564.10
63+575          527.19           561.36
63+550          526.44           553.50
63+525          525.69           542.77
63+500          524.94           529.88
63+479          524.33           516.80
De aici incepe viaductul:
63+475          524.19           513.88
63+450          523.44           506.76
63+425          522.69           503.23
63+400          521.94           499.61





Cine o sa masoare cota viaductului?  :D

bitalb


bitalb

Tot in aceeasi zona, in apropiere de Belint















bitalb

De pe drumul dintre Belint si Babsa



















bitalb


bitalb

Poze din apropiere de Tipari.
Aici autostrada cred ca supratraverseaza o cale ferata.
Din cate am vazut sunt ceva probleme cu alunecarile de teren si aici.



























bitalb

Un ultim set cu poze din jurul nodului de la Tipari si cu cel intre A1 si Autostrada de legatura cu centura Lugojului





































alecu26

wow.

Super pozele. Primele asa detaliate de acolo.

Dar e destul de grav ce vad...unele alunecari sunt serioase. Iar apa este ca la balamuc acolo. Le trebuie o saptamana doar sa refaca lucrarile distruse de ploaie. Sper ca se gandesc la ceva deschidere pe tronsoane, altfel.....lucrarile aici nu se termina pana in Septembrie Octombrie cum am mai zis.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

#6118
Quote from: bgd77 on April 07, 2013, 07:16:21 PM
Cine o sa masoare cota viaductului?  :D

pai zi mai departe. Te-ai oprit la pila 3-4 care are cam 22 de metri inaltime. nu ne putem da seama. Sa vedem care e diferenta maxima de inaltime. La actualul viaduct ar fi cam de 75 de metri.
Drumurile noastre POATE;

lucianxx9o

#6119
Ma uit in zonele unde sunt alunecarile, nu se vede un copac in zona, este adevarat ca a plouat mult dar nu poti opri alunecarile numai cu ziduri de beton.Daca nu planteaza numic peste 1 an 2 iar o sa fie alunecari.
Naspta de tot!!
Altceva de remarcat, sunt acele supratraversari naturale pentru a permite animalelor salbatice sa treaca in partea cealalta a autostrazii.
A fost si un reportaj despre ursi si s-a vorbit despre aceasta tema.In polonia si cehia sunt asemenea pasaje!!