Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 38 Guests are viewing this topic.

mns



Pana la urma cine a facut studiile de fazabilitate sau proiectul ca sa se ajunga la o situatie complet absurda ca asta? Si nu e singurul caz, mai toate tronsoanele au tot felul de probleme, de la solul instabil la fel de fel de probleme care mai de care mai absurde (parca si pe Arad - Timisoara au fost erori de proiectare, pe centura Arad in unele zone au trebuit sa vina cu tot felul de solutii costisitoare). Firmele respective chiar nu au nici un fel de responsabilitate, pentru ca majoritatea intarzierilor de pe tronsoane sunt date de lucruri de genul asta, lucruri de care constructorii se lovesc si se trezesc cu costuri suplimentare si termene date peste cap. Poate nenea_hartia, sau alti specialisti in domeniu, ar putea sa ne explice putin cum s-a ajuns aici.

Ionut

#6091
Foarte bune pozele, multumim! Eu unul nu prea vad cum ar putea sa se faca debleu acolo... fara sa arate ciudat si fara costuri enorme pentru stabilizarea versantilor. In fine, nu sunt specialist. Pana una-alta, zic sa va calmati in legatura cu afundarea pilonilor la Aciliu.

Quote from: lucianxx9o on April 06, 2013, 11:45:35 PM
Ce nu intaleg, este cum vor face galeriile de tunel, cut and cover mi se pare imposibil.

Vezi si tu pe Wiki.

ciprebbe

#6092
@CornelB
nu ai cumva pe card si o poza intre astea 2 de mai jos?


Nu de alta dar lipseste exact dealul de care discutam zilele trecute si care e ramas in urma.
Se vede din prima poza ca dupa tubulatura metalica, (podet,botezat conducta) totul e neschimbat din toamna.
Eu am impresia ca userii ce au adus poze din teren de acolo(si nu stiu in detaliu zona) nu au pozat portiunea asta pt simplul motiv ca nu se vede nimic acolo sa se lucreze.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

filippasteur

Nu stiu cine a facut proiectul pentru segmentul A1 dintre Sibiu  si Saliste, dar cred ca ar fi fost mult mai simplu si mai ieftin daca A1 ar fi evitat Hula Sacelului urmand traseul caii ferate intre statiile Orlat si Sacel.

penad2007

Buna la toata lumea,
Astazi un priten a vorbit cu cineva de la CNDAR, printre altele legat de Aciliu. Problema nu este asa simpla.
Cica studiul Diwi ( sau ce numeste firma germana) prevedea  sa fie mai lung cu cca.  80 m. Greseala e la Impreglio, au inceput mai de jos si au terminat cu cca. 20m mai jos ( ca nivel). Teoretic beleaua e la ei.  Teoretic trebuie sa se faca pe banii lor.

Eu chiar nu ma pricep. Poate cineva sa confirme?
Oricum suplimentare de fonduri e greu de obtinut, cica e greaseala de proiectare si executie la Impreglio.

hentz

#6095
@penad2007
Daca nu vad persoana de la CNADNR cu declaratie publica nu cred o boaba.
Am fost acolo cand italienii au vazut despre ce este vorba si de la prima discutie au spus ca trebuie tunel.
Din nou poveste cu 20m,asta ar fi fost varianta in cazul in care nu faci tunel sa te ridici cu 20 m mai sus ,dar 20 m in inaltime peste cota initiala insemna pe langa cresterea in lungime a viaductului ,costuri aproape DUBLE.

bogdymol

^ Chiar nu cred ca Impreglio a facut viaductul cu 20 m mai jos decat era in proiect. Nici nu are rost sa incerc sa explic de ce este imposibil.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

lautaxi

Sal
Am fost la Turdas ,am facut poze, imediat le pun dar pana atunci va zic ca era nebunie din nou plin de camioane si cu doua si cu trei axe ideea e ca se lucra mai agresiv ca duminica trecuta.

lautaxi

#6098
Poze de pe pasajul la care s-a dat drumul la trafic facute inspre al doilea pasaj deci spre Simeria



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

lautaxi

#6099


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

lautaxi

#6100
De pe pasaj spre Orastie,aici nu se lucreaza....banuiesca ca or sa se mute muncitorii dincoace da nu inteleg de ce nu se vine inspre pasaj cu zidurile de sprijin(poate nu mai trebuiesc ,apropo toate pozele sunt facute azi 07.04.13)


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Al doileapasaj e aproape gata mai trebuie stratul de uzura si parapetii...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

lucianxx9o

@laurtaxi felicitari pentru poze!!
Poate planteaza si ninte brazi/pomi asa se stabilizeaza putin terenul si impiedica pe timpul ierni depozitarea zapezii cand viscoleste.

lautaxi

#6102
Problemele de langa mures,surprinse de departe...


Uploaded with ImageShack.us
mai de aproape


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us[/URL
la poza de mai sus autostrada e in stanga utilajelor...
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/27/dsc03612rw.jpg/]


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Sunt sigur ca aici langa Mures nu ati inteles mai nimic despre stadiul lucrarilor pt ca nu m-am putut apropia mai mult din cauza noroiului,dar poate nu mai ploua si filmeaza eurocopter.

alecu26

Quote from: lucianxx9o on April 07, 2013, 03:28:02 PM
@laurtaxi felicitari pentru poze!!
Poate planteaza si ninte brazi/pomi asa se stabilizeaza putin terenul si impiedica pe timpul ierni depozitarea zapezii cand viscoleste.

din punctul asta de vedere e super Orastie-Deva.

fiind atat de inalta nu va fi acoperita de viscol. E suficinet de inalta ca zapada sa se depoziteze la baza rambleului, in sant, in gard. Normal....ca o vegetatie cu cat mai mare va fi cu atat mai buna. deci..triplu rol: autostrada, dig, zid contra zapezii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: bogdymol on April 07, 2013, 01:53:27 PM
^ Chiar nu cred ca Impreglio a facut viaductul cu 20 m mai jos decat era in proiect. Nici nu are rost sa incerc sa explic de ce este imposibil.

ba da se poate. E deisgn&build. Atat vreme cat de incadrai cat de cat in coridorul de 70 de metri poti face cam orice. Dar tot nu cred ca s-a coborat linia rosie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).