Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 48 Guests are viewing this topic.

dchr

Quote from: rocklee on October 04, 2017, 12:19:51 AM
:o

Buna tuturor. Urmaresc de mult acest forum, abia astept sa se termine nebunia.
In ceea ce priveste inaltimea de trecere in acest loc, masurarea se poate face usor, cu un telemetru laser cu functie de trigonometrie. Nu trebuie sa asteptam montarea grinzilor. Intr-adevar, par cam mici (cel putin in poze)

carutasul

Lui Arhimede ii era de ajuns un băţ şi lumina soarelui, nu asta e problema :)

pbh

Ochiometric are cel putin 5 m. Inaltimea maxima admisa pentru vehicule este de 4 m. Daca a gresit UMB-ul , nici o problema. Deschide Rocklee doua vulcanizari de o parte si alta a autostrazii, pe DN,  pentru umflat/dezumflat pneuri TIR si face si el un ban cinstit, chiar merita.

alinuttt

In cel mai rau caz se frezeaza un strat de asfalt  :D

danutzu_1069

@pbh
Si cu transporturi agabaritice ce faci?
Nu intamplator  se fac la 5m. Pe A1 Biucuresti Pitesti toate pasajele vechi au fost ridicate ca sa asigure gabarit de 5m

Tavi

Intrebasem eu cam cat este diametrul unei pile. In poza lui rocklee intra vreo 3 diametre si ceva :)

pasadia

#36231
Pe bune, incetati cu tema asta falsa. Da, a pozat rocklee dintr-un anumit unghi si par mici acele pile, dar nu e asta situatia la fata locului.

Pe sensul Deva - Sebes lucrarile de la Pianu par terminate dar inca nu sunt refacute marcajele. Iar la podul peste paraul Pustia a reaparut trambulina cunoscuta in primavara dupa denumirea de "km 286". Deocamdata nu e la fel de grav ca in ianuarie - februarie, situatia e marcata doar prin indicatoare care limiteaza viteza la 80km/h.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Ionut

VIDEO Autostrada Lugoj - Deva.
Cum sunt contrazise planurile optimiste de inaugurare în 2017 a Lotului IV


Adevarul

E un mic clip de la Soimus si de la dealul cu lilieci.

Quest

La articol, n-ar trebui data o replica edificatoare comentariului tendentios la adresa lui Cata ?
Common sense will get you far !

Ionut

Nu e doar la adresa lui Catalin. E si la adresa API. Pe de alta parte, tu chiar crezi ca noi (API) sau Catalin avem timp si energie sa dam o replica fiecarui inept care pune un comentariu pe un site de stiri? Nici nu are sens sa discutam despre asa ceva. Am zis-o in multe randuri. Solutia aici este ignore.

Revenim la A1. :)


Ionut

Cuc si ursii.
Acum sa vedem cum il vor scoate la licitatie, pe baza carui proiect? Cel de la Salini? Pai nu l-au platit. Sau l-au platit? Sau cum?!

Quest

Pe mine ma ingrijoreaza exprimarea pe care a folosit-o. Deci nu e de acord cu ideea de tuneluri (zice din cauza costurilor), dar simte ca AM trebuie respectat ptr ca cu Bruxelles-ul nu te joci, si atunci va propune niste pasaje de 20 m latime ca pe M43 Szeged-Nagylak. Adica ne intoarcem la debleele oribile de 45 m adincime, cit un bloc de 16-17 etaje.
Common sense will get you far !

sublimu

Tot Cuc dixit, cu mai multe detalii :

https://www.news.ro/economic/ministrul-transporturilor-pe-lotul-al-treilea-al-autostrazii-lugoj-deva-se-lucreaza-haotic-cu-27-de-subcontractori-nesupravegheati-1922404206002017101417319218?source=biziday

Vad ca s-a abtinut sa mai spuna ca LD4 va fi gata in Decembrie 2017. Spune doar ca "firma se va ţine de cuvânt şi va respecta termenul de finalizare." Care o fi ala ?

vancouver

Bãi hai ma, extrageti si voi partea buna din ce spune cucu :Cineva in CNAIR se ocupa de relicitarea sectorului 2E din Lugoj-Deva. Acel cineva a ajuns inclusiv cu documentatia la sefu' sa-i ceara aprobarea, care sef nu intelege care-i treaba cu ursii, dar a inteles ca nu are de ales si nu se poate pune cu mediul si cu Bruxelles-ul. Adica e pe vine licitatia.

Stiu ca este extrem de greu de extras partea buna din ce spune un politician...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.