Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 49 Guests are viewing this topic.

cristi5

Si atunci nu se poate contesta procedura? Suna cam asa: "Va rog sa trimiteti oferte pentru autostrada prin acest munte. Eu nu stiu mai nimic despre munte dar e cam asa la capete"


rocklee

terasmentul de langa baraj vedere spre branisaca  (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee


rocklee

lucrarea de relocare ..a celor trei stalpi de inalta ...de langa pasjul bejan  (GPS)


(GPS)


fundatia stalpilor estefacut  tot de ...umb (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee

o alta relocare ....piloti forati de la o vitoare fundatie a unui stalp de inalta.....facuta tot de UMB  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini cu relocari de utilitati din zona viitorului viaduct de la coborarea de pe dealui cu lilieci ... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#36189
sapaturile dinspre cf ....din dealul cu lilieci


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


vancouver

Quote from: cristi5 on October 03, 2017, 09:32:55 PM
Si atunci nu se poate contesta procedura? Suna cam asa: "Va rog sa trimiteti oferte pentru autostrada prin acest munte. Eu nu stiu mai nimic despre munte dar e cam asa la capete"

Nu, nu o sa poate contesta la modul acesta. Dar:

1. Unii ofertanti seriosi vor renunta, de frica unor surprize care sa-i bage poate in faliment. Mai putine oferte, mai mica concurenta, mai mare pretul. CINE PLATESTE DIFERENTA IN PLUS?

2. Alti ofertanti seriosi, desi vor ajunge la concluzia ca se poate face autostrada cu X euro, vor baga din burta +50% sau +80% asa de singuranta, pentru orice apare. Daca nu iau lucrarea asta e, daca o iau atunci macar sa castige regeste sau in cel mai rau caz sa nu piarda. CINE PLATESTE CAZUL CA VOR CASTIGA REGESTE?

3. In lipsa ofertantilor seriosi o sa se bage firme la cacealma. Daca mere mere, daca nu mere... fara mere. Adica daca trag lozul castigator vor face autostrada si vor castiga ceva, iar daca nu, atunci renunta la un moment dat si intra in faliment. CINE PLATESTE ATUNCI INTARZIERILE SI BANII IN PLUS?

Ne mai intrebam de ce ajung numai firme neserioase sa castige lucrari? De-aia, ca daca n-ar fi nu s-ar mai povesti. La licitatii la misto ce vreti sa iasa? Iar fraierii (noi) platim, inzecit, inmiit, faptul ca niste incapabili stau pe functii in CNAIR, ajunsi acolo pe pile, relatii, spagi. Unii dintre ei n-ar fi luat bacul cu regulile de acum, cu camere etc... Asta este in final marea nenorocire a perioadei comuniste, rasturnarea valorilor, de unde rezulta incompetenta fabuloasa de acum.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee

imagini cu viaductul de la urcarea spre dealul cu lilieci ...







rocklee