Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

pbh

Quote from: Dominik on October 01, 2017, 04:21:23 PM
Era si cazul sa-i vedem pe Comsa ca lucreaza si Duminica
Da, cu 10 oameni un escavator si 2 camioane  >:( Bataie de joc.

alecu26

Wow...au pus toate predalele sus. Super.

La limita, dar daca ii ajuta vremea pot deschide traficul pe pasaj anul asta...sau in fine...sa toarne placa de suprabetonare, hidroizalatie, asfalt, parapeti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sublimu

http://www.opiniatimisoarei.ro/piedicile-de-pe-autostrada-lugoj-deva-tinute-la-secret-dupa-lilieci-o-alta-problema-uriasa-tine-departe-inaugurarea-lotului-4-foto/02/10/2017

Partea interesanta :

Reprezentantii E-Distributie Banat au confirmat situatia pentru opiniatimisoarei.ro.

,,Pentru Autostrada Lugoj – Deva Lotul 4 exista un contract de relocare a elementelor de retea, semnat de catre CNAIR si societatea E-Distributie Banat, conform procedurilor legale. Sunt in curs lucrarile de relocare a tuturor elementelor de retea apartinand E-Distributie Banat, aceste lucrari fiind realizate de catre firme atestate de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) pentru toate tipurile de instalatii (inalta, medie si joasa tensiune). Lucrarile sunt in desfasurare si au ca termen estimat de finalizare sfarsitul anului 2017,,, se arata in raspunsul oferit opiniatimisoarei.ro de reprezentantii E-Distributie Banat.

Ionut

Interesant. Să vedem dacă termină relocarile LEA anul ăsta. Ar fi bine.

ovicor

Deci Cuc avea pretentia ca constructorul sa termine construirea autostrazii inaintea relocarilor LEA ?!?! Rasu'-plansu'!

rocklee

#36170
Din cele doua  filmari recente  se vede ca  se lucrează  la trei  din cele patru  relocări. ...
Doar la cea de la   viaductul  branisca nu se lucrează. ..

marisRO

"Piteşti - Sibiu este un proiect la fel de important ca Ploieşti - Braşov. Avem lansate sectoarele I şi IV pentru proiectare şi execuţie. În momentul de faţă, din informaţiile pe care le am, se lucrează la documentaţia pentru secţiunile II, III şi IV, împreună cu mai multe institute de prestigiu. Stiţi bine că am avut o firmă care trebuia să facă studiul de fezabilitate. Termenul de predare era undeva în luna august, dar nu ni s-a livrat această documentaţie. Nu s-a mai prelungit contractul. Eu mi-am asumat ca acest proiect să fie scos anul acesta spre proiectare şi execuţie, şi aşa intenţionez să se şi întâmple" , a spus Cuc.

Sursa: http://www.capital.ro/cuc-autostrada-pitesti-sibiu-anul.html

e tare afirmatia asta: din informaţiile pe care le am, se lucrează la documentaţia pentru secţiunile II, III şi IV, împreună cu mai multe institute de prestigiu parca el e portarul de la minister  >:(

rocklee

#36172
am fost azi pana la SOIMUS  :) ....si am vazut multe chesti   :o....si nu stiu ce sa fac...sa va art si voua sau nu   O:-)


TibiV

Nu ne fierbe, ca te umplem de dislike-uri...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SkyPilot

Quote from: rocklee on October 03, 2017, 07:48:04 PM
am fost azi pana la SOIMUS  :) ....si am vazut multe chesti   :o....si nu stiu ce sa fac...sa va art si voua sau nu   O:-)
Ti-am dat deja un like pentru postarea pe care am citat-o, asa ca acum nu mai ai incotro, trebuie sa postezi reportajul!  :p

rocklee

sa le incarc pe imgur ...pentru ca cu imguru lui API ...NU mam deprins cum sa il folosesc ... :)

NGC

Pana vin pozele, punem ceva de pus in rama.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/participarea-directorului-general-al-cnair-sa-la

QuoteDirectorul General al CNAIR SA, Ştefan Ioniţă, a afirmat din nou că autostrada Sibiu-Piteşti poate fi construită fără nicio problemă, în baza documentaţiei deja existente:

"Sibiu–Piteşti este una dintre priorităţile noastre şi este un proiect ce poate fi promovat pe documentaţia din 2008. Am fost pe teren, am beneficiat de sprijinul Institutului Geologic Român, care a furnizat deja un document. Toate acestea vin să demonstreze valabilitatea studiului din 2008, şi nicidecum că soluţiile de atunci nu au fost cele optime. În definitiv relieful este acelaşi, nu s-au schimbat lucruri semnificative.

Avem în cadrul Companiei toate pârghiile şi toate mecanismele să facem lucrurile bine. Vom lucra cu experţii noștri, ingineri de drumuri, cu instituţii de prestigiu din România, cu asociaţii precum AGIR, Asociaţia profesională de drumuri şi poduri, proiectantul IPTANA. Nimic nu ne reţine să continuăm"
, a precizat Directorul General al CNAIR SA, Ştefan Ioniţă.

În ceea ce priveşte problemele infrastructurii rutiere, Nicolae Noica, fost ministru al Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului, vorbit despre lipsa de stabilitate a strategiilor de dezvoltare a infrastructurii rutiere si despre revizuirea frecventă a studiilor de fezabilitate, in ultimii ani. Problemele apar inclusiv din cauză că nu exista o situație clară a documentațiilor deținute de statul român, a atras atenția fostul ministru al Lucrărilor Publice și Amenajării Teritoriului:

,,E nevoie de un act guvernamental prin care să stabilim reguli de păstrare, inventariere, cercetare a arhivelor, întocmite cu prilejul realizării studiilor proiectelor obiectivelor strategice, cu precădere ale studiilor geotehnice", a subliniat Nicolae Noica

În opinia fostului ministru al Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului, Nicolae Noica, doar astfel poate exista continuitate şi eficienţă în abordarea proiectelor de infrastructură importante.

Sublinierile nu imi apartin, dar marcarea cu rosu da.

Ionut

Super.
Deci raportul JASPERS din 2013 care făcea praf "studiul" din 2008 este ignorat încă o dată.

cristi5

Ei, nu il facea praf la toate capitolele ci la multe din ele. Dar daca nu stii cum e terenul sub o structura, cum sa faci un pret? La tuneluri au foraje la capete :))) si acum a venit institutul geologic si le-o fi spus ce e intre capete, ca ei stiu.

Cineva trebuie sa-l opreasca pe Ionita, inteleg ca acest gest e usor inconstient.

Oare pot ofertantii sa ceara clarificari care sa-i oblige la mai multe foraje? :)

dorum

ofertantii pot cere, insa raspunsul cred ca-l intuiesti :)