Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 40 Guests are viewing this topic.

alecu26

Am uitat sa remarc și din poze și din filmări. ..UMB sa apucat de placa de suprabetonare.  Bravo. Cel puțin cea de la Branșă poate fi terminata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Intrebare pentru specialisti....
In filmarea colegilor de la ASCORO se vede asa:


Intrebarea este: vom avea aici prima situatie cu grinzi "unicat", fiecare de alta lungime ?...
Pentru ca pe sensul Deva-Lugoj grinzile ar trebui sa fie cam asa

Pare destul de clar ca grinda nr.1 este mult mai lunga decat grinda numarul 4...

Evident, avem aceeasi situatie pe sensul Lugoj-Deva


Deci vom avea aici primele grinzi "tailor made" ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mishu77

La Holdea era activitate astazi pe la ora 17 cand am trecut. La pasaj se montau dalele era o macara care le ridica pe pozitie. Din pacate nu am oprit sa fac poze. Duminica la intoarcere o sa fac daca nu ajunge nimeni in zona. Si la nodul Grind era activitate langa calea ferata am impresia ca au inceput cu umplutura acolo dupa cum se vedea din DN.

Tavi

S-au sesizat cei de la Comsa? E clar ca le e frica de Rocklee  :lol:

NGC

Quote from: tom_sawyer on September 09, 2017, 09:36:09 PM
Hai sa vedem si ce zice astazi, 09.09.2017, CNAIR:

QuotePrioritatea absolută a Companiei este în acest moment Autostrada Sibiu-Pitești, parte importantă a Coridorului IV Pan-European. În acest context au fost scoase la licitație anul acesta contractele pentru proiectarea și execuția loturilor 1 și 5 ale acestui proiect de o importanță majoră pentru economia României. Până la sfârșitul anului, CNAIR SA intenționează să scoată la licitație și  documentațiile pentru proiectarea și execuția loturilor 2, 3 si 4  ale acestei autostrăzi, după ce, împreună cu Institutul Geologic Român, va pune la punct documentația premergatoare.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-sa-scos-anul-acesta-la-licita%C8%9Bie-proiecte-%C3%AEn

De-abia astept sa vad cine va licita pentru loturile 2, 3 si 4, in noile conditii speciale FIDIC aprobate prin OMT 600 / 2017.

Quote from: NGC on September 30, 2017, 01:58:30 PM
Quote
Antreprenorul nu va avea dreptul de a solicita prelungirea Duratei de Execuţie şi/sau costuri suplimentare rezultate din urmatoarele cauze :
f) studii de teren insuficiente care conduc la solutii tehnice eronate;


Quote from: NGC on September 30, 2017, 01:58:30 PM
In caz ca nu ati remarcat, de la punctul (e) din partea "Antreprenorul va avea dreptul [...] la o prelungire a Duratei de Execuţie", au scos partea referitoare la beneficiar, adica "o întârziere, impediment sau obstacol cauzate de, sau care pot fi atribuite Beneficiarului, Personalului Beneficiarului"

TibiV

Astia sunt si prosti sau doar nesimtiti ?....

Adica daca beneficierul nu realizeaza exproprierile (pentru autostrada sau pentru relocari utilitati/LEA) antreprenorul nu are dreptul la o prelungire ?!...
Adica beneficiarul poate sa zica "aha, de astazi iti impun penalitati pentru ca nu ai terminat lucrarea, ce conteaza ca eu nu ti-am predat amplasamentul decat in urma cu o luna..." ?!?!...

Sunt curios cat va rezista OMT 600/2017 in fata unei instante...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

TibiV sa răspund în ordine:
1. Grinzile sunt deja făcute. Se gândește UMB la toate în avans. Sunt acolo. Se văd în filmare. Sunt practic 4 tipuri de grinzi doar de lungimi diferite, nu o multime. Deschiderile sunt cumva la fel gândite de la un sens la altul...și simetrice pe partea cealaltă a DN ului.
2. Deja ne-a zis Cuc ca o firma a atacat în contencios administrativ acel OMT. Sau trebuia direct la Curtea Constituțională? (Toader știe mai multe despre procedurile astea. Scuze Ionut, nu m-am putut abtine).
3. Totuși. ..pt utilități se pot cere expropieri suplimentare și solicita extinderi de termen.
4. Erorile de soluții tehnice...eu le înțeleg ca erori ale constructorului.  Adică dacă o dai în bara ca și Porr la alunecarea aia sau la Stejari ești responsabil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Alecu, multumesc...

Quote from: alecu26 on September 30, 2017, 04:32:45 PM
1. Grinzile sunt deja făcute. Se gândește UMB la toate în avans. Sunt acolo. Se văd în filmare. Sunt practic 4 tipuri de grinzi doar de lungimi diferite, nu o multime.

Poti sa imi dai te rog o pozitie mai exacta pe filmare ?...

Oricum, inseamna ca aici chiar au comandat grinzi "la comanda"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Cu o secunda doua înainte.  Se văd în stânga jos a imaginii. Lângă pile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cris_ct

După dimensiunile celor 8 grinzi de lîngă pile (secunda 53) nu par a fi cele de peste DN, ci de la începutul viaductului, dinspre Soimus.

alecu26

Pai nu peste DN. Ci deschiderile dinainte și după.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pbh

Sunt 8 grinzi de 2 dimensiuni, adica exact cele necesare pentru prima deschidere , de altfel sunt asezate langa aceasta. Pentru restul ,care sunt 8 buc de 4 lungimi difertite  + 8buc traversare DN aceeasi lungime + 8 buc ultima deschidere , nu sunt pe santier inca.

TibiV

Quote from: pbh on September 30, 2017, 07:39:37 PM
Sunt 8 grinzi de 2 dimensiuni, adica exact cele necesare pentru prima deschidere , de altfel sunt asezate langa aceasta.
Ai dreptate, am vizionat inca o data cu mare atentie si intr-adevar si la prima deschidere au lungimi diferite...

De ce oare ?...  :hm:
Ar fi fost simplu sa dea culeea "mai in spate" (pe directia filmarii) si sa puna grinzi "standard".... 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#36148
Nu cred ca exista o lungime "standard".  :) Doar profilele.  :D
Lungimea se produce la lungimea ceruta de client.
Dar, evident, e mai usor de gestionat daca sunt toate de aceeasi lungime.

De exemplu asa arata oferta de grinzi ale unui producator:

NR.   DENUMIRE PREFABRICAT                       L            H   lps
1   Grinzi sectiune T cu corzi aderente   12 - 26   0,93   1,20
2   Grinzi sectiune ^ cu corzi aderente   6 - 10   0,42   0,60
3   Grinzi sectiune ^ cu corzi aderente   10 - 12   0,52   0,60
4   Grinzi sectiune I cu corzi aderente   14 - 16   0,72   1,02
5   Grinzi sectiune I cu corzi aderente   16 - 18   0,80   1,02
6   Grinzi tronsonate postcomprimate   24 - 36   1,60   1,20
7   Grinzi tronsonate postcomprimate   20 - 35   1,80   1,20
8   Grinzi tronsonate postcomprimate   30 - 43   2,10   1,20
9   Grinzi tronsonate postcomprimate   20 - 30,60   1,03   1,20(1,04;1,08)
10   Grinzi monobloc postcomprimate   20 - 30   1,03   1,20(1,04;1,08)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Da, dacă nu se schimba profilul nu e chinul așa mare. Și da...O standardizare prin decalarea culeile era și ea posibila. Dar sa nu uitam ca acolo e ditamai dealul...și 1-2 metri în fata sau în spate înseamnă mult.
Și așa mi se pare foarte interesant cum marginea autostrăzii și a viductului pe Partea dreapta va intra practic în deal. Acolo dacă te întinzi serios afară din mașină poți culege pietre pe viitor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).