Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

gruiarew

#36060






N-am mai sărit pârleazul că era foarte mocirlos.

La Grind n-am observat vreo schimbare. N-am mai oprit.

DN68A e din ce în ce mai interesant de parcurs. Au apărut o sumedenie de gropi (destul de mici ca întindere) dar foarte adânci. O fericire să le iei. Grijă mare.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Am mutat toata discutia despre sudurile pe tablierul metalic pe thread-ul despre termenii tehnici.
Se pot discuta detalii acolo, chiar ar fi interesant. :cheers:

bogdix

Vizavi de Sectiunea E, lucrurile nu sunt asa simple cum apar in presa.
Mie nu-mi este prea clar inca daca nu trebuie cumva facut un act aditional (prin care sa se scoata Sectiunea E) cu acordul partilor din contract. Plus ca daca au scos sectiunea E din contract, atunci au scos si proiectarea (inclusiv a E1), deci nu stiu cum e cu drepturile de proprietate asupra proiectului. Plus ca daca Salini nu a predat proiectul de tuneluri si nici nu-l mai preda, trebuie iar refacute studiile geo... Complicat...

Tavi

Eu merg pe mana lui @cutter. Il consider reziliat.
In acest caz, daca Salini a ramas cu proiectul in brate poate vinde acest proiect unui viitor castigator al licitatiei pentru tuneluri?
Asta in cazul in care nu castiga tot Salini ..

cutter

Eu am zis asta (și o susțin, e o afirmație factuală):

Quote
CNAIR a comunicat constructorului o încetare parțială a contractului unilaterală. Baza legală invocată: art. 1321 Cod Civil.

Mai departe, care sunt consecințele și implicațiile juridice/contractuale, nu mă pronunț.

Tavi

@cutter: in rezilierea partiala unilaterala sunt si motive? ar fi interesant sa vedem daca a platit proiectul... ca daca l-a platit CNAIR ar deveni proprietar, nu?

Ionut

V-a zis Cătălin ca a fost platit proiectul Salini?
Nu a fost platit.

CNAIR a ales, ca de obicei, varianta cea mai simpla care implica minimum de răspundere.
Acum la tuneluri nu avem practic nimic.

Suntem cam în același loc ca in 2013.
Să mă corecteze cineva dacă gresesc.

rocklee

Ionut ....plus patru ani de intarziere ... :( >:(

Tavi

@Ionut: Multumesc. Am inteles ... speram si eu ...  :(
Scuze ca am ratat partea unde s-a clarificat ca nu au platit proiectul. My bad!

cristi5

Problema e ca fiecare zi care trece e o zi de intarziere... Nu avem niciun proces pornit unde sa mai fie vreo sansa de recuperat timp. E zero, e aproape ca o carioca pe harta, atata ca are AM.

La o eventuala licitatie ar avea cumva Salini un avantaj? In sensul ca
- avand proiectare partial facuta, stiu exact cat ii costa sau i-a costat, si pot promite ca termina proiectarea rapid dupa ce incepe proiectul
- pentru ca au lucrat la proiectare,  cunosc problema mai bine si liciteaza executia in cunostinta de cauza

Dar nu cred ca avem noi norocul sa liciteze CNAIR. Probabil le e frica de cine stie ce chichite legistlative, care apar in acest caz fara precedent (reziliere partiala, etc). Sau de complexitatea proiectului, iarasi fara precedent la noi. Sau de pret, ca nu prea e cash pe la stat. Sau de toate la un loc.

rocklee

#36070
avem balast stabilizat ....la pescarie  :p




si portocala mecanica ... 8)




cand sa le pun restul acum  sau alta data  O:-) ...

dorum

rocklee... mai iarta-i si tu pe astia si du-te putintel mai rar pe la ei :)
astia saracii nu mai dorm noaptea, ca vine serifu' in inspectie :)

PS: tratati-o ca pe o gluma cu un mic sambure de adevar

ion59


Tavi

Bai, astia de la UMB nu-s zdraveni?! Chiar si-au pus ambitia sa arate tuturor cum se lucreaza pe 40%?!?!

Liviu_udr

Poate ar fi bine că fiecare firmă care a lucrat vreo autostradă în țară să primească un punctaj în funcție de cum a lucrat. Iar acest punctaj să stea la baza viitoarelor licitații. Firma care lucrează la LD4 chiar merită și alte autostrăzi.