Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 64 Guests are viewing this topic.

Ionut

#35790
Păi da, ca IGR poate face studii geotehnice...

O sa faca 3 hârtii obosite din birou și se va bloca totul cand intra buldozerele în munte și o sa spuna constructorul ca nu poate executa soluția tehnică desenată din birou de habarnisti. Atunci sa vezi distractie.

Asta dacă ANPM sau cine eliberează AM pune botul la ce o sa le serveasca băieții ăștia.

rocklee

#35791
am fost la ..... :D



si la


voicul

Quote from: NGC on September 09, 2017, 09:34:37 PM
Mai exact, 2, 3, 4 si 6 sunt "in aer".

Si sectiunile 1 si 5?
Stiu ca s-au predat SF-urile sau sunt terminate, dar intrebarea este: au de gand sa ii dea drumul la treaba?
Cel putin Boita-Sibiu pare simpla (s-au mai facut lucrari cam cu acelasi tip de teren).

GDPR

1 si 5 sunt deja pe SEAP. Daca si cand se vor semna contractele, asta vom vedea.

andrei@buc

Quote from: Ionut on September 09, 2017, 09:41:55 PM
Păi da, ca IGR poate face studii geotehnice...

imi spunea tatal meu ca pe vremea facultatii lui existau utilaje care sa faca studiile, inclusiv montate pe senilate (pe vremea aia facea practica). probabil ca ar fi avut sens o astfel de abordare acum 20 de ani cand multe institutii de stat inca mai aveau din dotarile de pe vremea comunismului. insa nu cred ca astazi mai au cu ce sa se apuce sa faca efectiv studiile. nu ma refer la cartografie, ca aici au scazut serios preturile si poate ca s-au dotat. dar unimog-uri care sa faca sampling in varful muntelui probabil ca nu.

dr4qul4

Singura modalitate prin care s-ar putea accelera lucrurile, ar fi prin implicarea armatei.
Degeaba ai foreze daca nu ai cum sa le urci in varful muntilor. Armata are elicoptere care ar putea transporta forezele oriunde. Nu stiu daca si pe cele mai mari dar si alea se pot demonta in bucati. Singura problema ar ramane amenajarea platformelor (Un Puma nu cred ca poate ridica un excavator).

PS. Nu e o solutie fantezista. Refugiul Caltun a fost facut cu ajutorul unui elicopter MAI, care a urcat materialele la 2000+.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#35796
am fost ieri intr-o vizita de ''lucru'' pe lotul 4 ...si o vizita fulger la nodul holdea ... :)

la holdea ...am avut si o frumoasa surpriza ...au inceput  sa amenajeze terasamentul dupa culeia dinspre cosevita ...si au inceput sa monteze .....grinzile metalice .....

am stat putin in zona si am analizat stadiul lucrarilor ...la ce am vazut la fata locului si .... la volulul de lucru si in stadiul care se afla santierul...nu este de mirare termenul de 11  luni  care este in AC -ul de curand primit ... >:(

in schimb UMBul ma uimeste la fiecare  vizita pe care o fac la ei pe santier ...se lucreaza in toate zonele ...dar in zona viaductului branisca si la dealul cu cariera sunt concentrati foarte mult ...si sunt hotarati sa se vada in urma a ceia se lucreaza ....imaginile vor vorbi de la sine ...

la viaductul branisca se sapa la debleul din deal ...pe viaduct sau mai instalat 4 grinzi pe unul din sensuri ...pe o mare parte din suprafata viaductului ...sa montat predalele ....si langa viaduct spre mintia sau turnat 2km de asfalt la doua straturi ...

la viaductul de la dealul cu lilieci se lucreaza concentrat si bine ...sau decopertat piloni forati de la vitoarea culee a viaductului dinspre deal ....se lucreaza la sapatura din  deal ....se vede de asmenea si sapatura ... cea dinspre calea ferata ......

la viaductul de la soimus se lucreaza constant si bine  ....au teminat de turnat ultimile coloane ...si se lucreazal a partea de sus a pilonilot ...



IAR  acum sa curga pozele  :D :D :D :D.....si like...urile  ;)

rocklee

viaductul de la holdea ....
incepem cu sapaturile din zona bretelei si a sensului giratoriu ...






rocklee

viaductul cu cateva grinzi montate ...






AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on September 10, 2017, 05:17:08 AM
Armata are elicoptere care ar putea transporta forezele oriunde.
PS. Nu e o solutie fantezista. Refugiul Caltun a fost facut cu ajutorul unui elicopter MAI, care a urcat materialele la 2000+.

Armata nu are elicoptere grele, sarcina utila la Puma e foarte redusa, cam 3 tone plus combustibilul la nivelul marii, din ce in ce mai putin pe masura ce creste altitudinea. Daca cineva demonteaza o freza in bucati de sub 3 tone bucata si o reasambleaza inapoi in varf de munte e realizabil, altfel nu ai ce face cu elicopterele.

rocklee

acum cateva imagini cu viaductul vazut dinspre cosevita spre ohaba .... :)








rocklee

imagini cu vitoarea breteaua dintre culea cosevita si dn 68 A... :)


si o imagine din filmul horor ...holdea  :o





cam atat de la holdea ...


rocklee

ne mutam la dealul cu cariera de piatra unde se lucra la ridicarea terasamentului ..la rigole si la alte lucrari ...inca nu sau apucat de zidul dinspe ecoduct ...se lucra doar la cel de pe partea cu ilia ...unde de data aceasta nu am fost ...
o imagine de ansamblu ...




rocklee

o imagine cu materialele pentru zidul de sprijin ...


rocklee

imagini cu lucrarile din zona dealului ...