Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 32 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: NGC on September 07, 2017, 10:58:02 PM
Quote from: marceldel on September 02, 2017, 06:10:32 PM
Continui oricum sa aflu cine e responsabil si de ce nu s-au luat masuri.

Acum au AC si s-au si apucat de treaba.
Gresit.
Ar fi trebuit sa demoleze intai pila construita "ilegal" si sa o reconstruiasca acum, "legal", exact la fel...
Iar seful de santier ar fi trebuit sa fie bagat la parnaie pe 25 de ani pentru uriasa ilegalitate comisa...

Asta este doar o reactie fata de "pazitorii legalitatii" de pe forum...
Care confunda construirea unui hotel de 10 etaje intr-o rezervatie/parc natural (si care categorig trebuie demolat, de fapt nici fundatia nu are voie sa inceapa...) cu constructia unei autostrazi, care nu poate sa treaca decat prin locul respectiv - asta este geografia...
Iar ceea ce pare ilegal astazi nu mai este deloc ilegal peste cateva luni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Vorba lui Nicusor Dan pe cand era oengist si se lua de diverse puz-uri pe la sedintele CGMB: "Ilegal!"  :lol:

Chiar, ce-o avea @marceldel cu pila? Pare foarte inversunat.

pasadia

Pai no, poate trebuie aflat numele lui real. Oare incepe cu Alin si se termina cu Goga? ;)

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


SkyPilot

Pe LD3 sunt mai ingrijorat in legatura cu problemele celelalte. Hai ca aici nu au avut AC, dar avem probleme la Ilia, la Grind si la portiunea de la vest de ecoductul 2. Si mai nou, si la terasament langa podul peste Mures. Nu inteleg de ce dureaza atat de mult. Iar constructia ecoductelor mi se pare ca merge groaznic de incet.

cristi5

#35779
Daca se poate da AC retroactiv (si s-a dat pe kilometri si structuri intregi, nu pe o pila sau culee) atunci e clar ca AC e o aberatie legislativa, cel putin pt autostrazi, cai ferate...

Poate vrea vreun pasionat sa colecteze tot ce s-a facut initial fara AC numai pe A1, asa ca sa fim on topic.

Alta statistica ar fi viteza cu care s-a dat AC pe diferite loturi, in diferite epoci. Oare exista un istoric al AC pt ultimii 10 ani sa zicem, pe site-ul MT? Stim cand s-a dat ordin de incepere pe fiecare lot? Cand s-a aprobat proiectul? Le punem pe doua-trei coloane, sa vedem ce iese...

De la aprobarea proiectului pana la AC la Holdea: vreo 16 luni din cate stiu eu, poate ne da cineva o cifra mai exacta.

udar

!?

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


cristi5

#35781
Quote from: cristi5 on September 08, 2017, 12:10:00 AM
De la aprobarea proiectului pana la AC la Holdea: vreo 16 luni din cate stiu eu, poate ne da cineva o cifra mai exacta.

Ok am cautat un pic... De la aprobarea proiectului in mijlocul lui septembrie 2016 pana la AC a durat aprope 12 luni.

Proiectul s-a discutat in CNAIR din aprilie (daca nu mai devreme) pana in septembrie 2016... Si asta a fost putin, ca le stateau cutter si horatiu.cosma in coasta. Putea fi mult mai rau.

https://www.facebook.com/catalin.drula/posts/1333429840031319

cristi5

M-am uitat prin mesaje vechi si te doare sufletul, se spera AC la Holdea chiar la sfarsit de 2016! La intarziere a contribuit si Acordul de Mediu revizuit dar...

Nu vreau sa fiu tragic dar poate e momentul sa facem o mica analiza. Vorbim de un overpass, o deviere de DN, o bretea si un giratoriu.... Lungime totala cateva sute de metri. Aceasta lucrare "complexa" a luat minim 5 luni pt ca CNAIR sa aprobe proiectul, 12 luni sa dea AC, si cine stie cat va mai dura sa aprobe aditionarea contractului, ca sa aiba si constructorul motivatie sa lucreze.

Cum e aia cu Romania vrea Autostrazi? Ce sa le spun oamenilor?? :lol:



GDPR

Quote from: NGC on July 20, 2017, 06:38:43 PM
Quote from: adrian rosca on May 30, 2017, 06:12:38 PM
Quote from: adrian rosca on May 02, 2017, 07:59:36 PM
S-a lansat licitatia pentru "Executie lucrari de remediere a degradarilor pe Autostrada Orastie – Sibiu, Lot 3, etapa 2"–DRDP Brasov, in sectiunea "Proceduri simplificate" a SEAP-ului.

^Nu mai gasesc anuntul pe SEAP. Sa-l fi retras?

LE L-am gasit. Procedura e in stadiul de "In Desfasurare - Evaluare tehnica".

Au depus oferte urmatoarele companii:

1. Hidroconstructia
2. R.S. Activ
3. G&M Road Building Engineering
4. Krawk & Eurodrill (cu Krawk ca lider de asociere).

Astazi s-a incheiat etapa de evaluare financiara si acum este deliberare.

Caietul de sarcini il gasiti aici, iar proiectul tehnic aici.

Contractul s-a atribuit in 22 august catre Hidroconstructia, cred ca NGC a uitat sa ne spuna.  :)

NGC


NGC

#35785
Am mai uitat sa va zic ceva si vad ca a trecut aproape o luna. :p

Quote from: Ionut on August 17, 2017, 07:03:47 PM
Surse: Autostrada Pitesti - Sibiu, inca o amanare.
Controversatul contract pentru studiile de fezabilitate ale tronsoanelor de munte a fost reziliat


Hotnews

QuoteMinistrul Transporturilor, Razvan Cuc, s-a declarat in urma cu trei zile dezamagit de intarzierile inregistrate de asocierea de firme. "Noi am prelungit termenul acestei firme. Eu am gasit proiectul blocat la Minister cand am ajuns. Am prelungit cu inca sase luni, pentru a finaliza toate studiile de fezabilitate pentru cele cinci sectiuni. Pana in momentul de fata ne-au adus sectiunile unu si cinci, evident, pe care le-am si lansat pe SEAP, si sectiunea patru, in timp ce doi si trei urmeaza sa le aduca. Daca nu se vor incadra in termenul contractual vom incheia contractul cu ei", a declarat Cuc.

Evident ca nu e chiar asa cum zice el.

In primul rand a omis sa spuna ca ei au suspendat contractul pentru 3 luni. Nu mai tin minte exact, dar de candva din Decembrie 2016 pana candva in Martie 2017.

In al doilea rand, au prelungit cu 8 luni si nu cu 6.

Si in al treilea rand, si sectiunea 4 e "in aer". Documentatia nu e completa si parca e si gresita.

Ionut

Si sectiunea 6 e in aer. Toți uita de sectiunea 6. Fără ea, sectiunea 5 este șchioapă.

NGC

Mai exact, 2, 3, 4 si 6 sunt "in aer".

tom_sawyer

Hai sa vedem si ce zice astazi, 09.09.2017, CNAIR:

QuotePrioritatea absolută a Companiei este în acest moment Autostrada Sibiu-Pitești, parte importantă a Coridorului IV Pan-European. În acest context au fost scoase la licitație anul acesta contractele pentru proiectarea și execuția loturilor 1 și 5 ale acestui proiect de o importanță majoră pentru economia României. Până la sfârșitul anului, CNAIR SA intenționează să scoată la licitație și  documentațiile pentru proiectarea și execuția loturilor 2, 3 si 4  ale acestei autostrăzi, după ce, împreună cu Institutul Geologic Român, va pune la punct documentația premergatoare.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-sa-scos-anul-acesta-la-licita%C8%9Bie-proiecte-%C3%AEn

NGC

^^^ Si IGR lucreaza gratis pentru ei? Contract? Fonduri?