Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 42 Guests are viewing this topic.

rocklee

#35700
si ultimile imagini cu pasajul de la soimus

si asa arata podul peste mures de la soimus .... reparat de selina aceastgropita in curand va fi ...gropan ....iar toate sistememle de scurgere sunt asa....




vreau cu aceast ocazie sa multumesc celor de la UMB ...Pentru sprijinul acordat pentru acest fotoreportaj .....acest fotoreportaj a durat in jur de 10 ore de santier..


cu respect pentru voi ...ROCKLEE  :) :bye: :bye: :vroomvroom: :vroomvroom:

Iceman

Rocklee esti magnific :thumbsup: :thumbsup: :cheers:............Multumim pt tot cea ce faci din pasiune si ne arati si noua...Ai un .......BIG LIKE :D

strumf11

Propun sa facem cheta pt stop si spoiler......

Sent from my HTC_M10h using Tapatalk


rocklee

nu mai  trebuie ca sa rezolvat ... :)

TibiV

Inca un like dupa mine si te-ai dus "in 5800", rockleee...

Acum ne-am dat seama cat ne lipsesti cand esti in concediu... ;)

Alecu cred ca va avea multe de comentat...
"Stabilizatul" sau il lasi in pace o saptamana, sau asterni asfaltul in aceeasi zi...
Se vor mai inalta sau nu pilele de langa DN76 ?...
Si alte detalii intereseante... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SkyPilot

#35705
Quote from: TibiV on September 01, 2017, 10:56:13 PM
Inca un like dupa mine si te-ai dus "in 5800", rockleee...

S-a rezolvat!

Nu cred ca se mai inalta pilele; la ochiometru as zice ca se depasesc cei 5 m.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

udar

Joi am trecut pe la nodul Grind si se pare ca nu au rezolvat problema de la pasaj CF.
Nu cred ca au gasit solutia finala sa stopeze acel izvor...

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

cristi5

#35708
Sigur problema e izvorul? Eu ca manager daca n-as avea contract (act aditional) dupa ce deja am facut niste lucrari necuprinse in vreun contract, pe banii firmei, nu as mai aloca resurse pe acel santier.

Ca doar statul roman e partener serios... A fost chiar si ministrul in vizita si a vorbit tare si raspicat (credeam ca striga). Nu stiu de ce in loc de "acto adicional" tot zicea "resiliacion", poate asa se zice pe rumano.

Pe bune, chiar trebuie sa asteptam de la constructori sa tina seama de foamea romanilor de autostrada, sa lucreze hei-rup fara contract, fara AC, numai pt ca statul e slab si incompetent iar ministri se duc pe santier numai ca sa-si faca imagine, cand ei de fapt ar trebui sa stea la Bucuresti sa rezolve acte??

alexV

deja is curios de solutia la viaductul soimus. in poza lui rocklee, acolo unde e camionul roz e cel mai jos punct. de la platforma cu oamenii in portocaliu se mai inalta banchiza, apoi deasupra vin grinzile.

totodata pe A10 au fost solutii in care s-a coborat DN-ul putin, sa se incadreze la gabarit. vom vedea in max o luna.




Europiu

Cu riscul de a spune o mare tămpenie (m-am tot abținut până acum  :)), îi întreb altceva pe specialiști: pe toată porțiunea aceea din dealul cu lilieci nu ar fi fost mai eficient să se continue tot cu piloni? Mă gândesc că s-ar fi evitat o mare parte din lucrările de consolidare (ziduri de sprijin de 20 de metri, cum zicea alecu).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Dominik

Personalul tehnic de specialitate a finalizat procedurile de monitorizare și relocare a speciilor de chiroptere (lilieci). Cele două guri de acces ale Peșterii Tunel de pe lotul 4 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva au fost blindate cu pământ, după cum se poate vedea și în pozele atașate.....via DRDP Timişoara  :D :D :D

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/posts/471907993171789?notif_t=notify_me_page&notif_id=1504354264742756
You're in Steelers Country

cristi5

#35712
^^ Eu sper ca s-au discutat mai multe solutii cand s-a avizat proiectul si s-a dat AC... Dar mai stii, poate s-a discutat numai despre specia aia destul de comuna de lilieci... Ca daca inteleg eu bine, e cam solutia din SF.

Dar sunt si eu curios de parerea inginerilor constructori.

marceldel

Holdea







Quote1.Conform raspunsului CNAIR atasat la prezenta, pentru lucrarile din Februarie si Martie anul curent la culeile pasajului pe DN 68A peste autostrada Lugoj-Deva din zona Holdea (km 56+505), in acel moment nu exista autorizatie de constructie pentru culeea sud pe pozitia actuala si nu exista autorizatie de constructie de nici un fel pentru culeea nord. Cele doua culei au fost asadar construite ilegal. Era ISC Hunedoara la curent cu aceasta situatie?
2.De ce nu a intervenit ISC si de ce nu a oprit ISC lucrarile la culei (dar le-a oprit acum cativa ani pe lotul 4 Lugoj-Deva, constructor UMB)? Cine sunt persoanele responsabile care trebuiau sa ia masuri?
3.Ce autoritate verifica activitatea ISC si unde se poate face plangere?
4.In zona au aparut grinzile metalice pentru pasaj. Are voie constructorul sa ridice grinzile pe culeea nord care nu are inca autorizatie de constructie (lipsa exproprieri pentru zona culeii)? Veti interveni pentru a stopa lucrul ilegal?



La 4 au zis o minciuna. Acea AC nu e valabila pentru culeea nord pentru ca acolo nu sunt facute toate exproprierile.

Halucinant! ISC nu a stiut despre lucrari. :lol:

Nu au faze determinante la care trebuie sa participe? Continui oricum sa aflu cine e responsabil si de ce nu s-au luat masuri.

Vice33

ISC nu e obligat sa participe la fazele determinante...

Nu inteleg, ce masuri trebuie luate? Important e ca se misca ceva pe acolo, nu s-au facut lucrari neconforme sau ilegale...

Guvernantii sa nu mai doarma in Parlament si sa se ocupe de avize cat mai repede pentru acest lot si sa rezolve greseala aceea cu acel nr. cadastral!

Pana la urma, in particular, ce ne deranjează legat de acele culei, ca tot nu pricep aceasta agitare pe acest subiect...?