Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

Dominik

Imagini din drona de la versantul din zona Șoimuș din 9 August.....via DRDP Timişoara

You're in Steelers Country

neaghi

Cind vor lucra la supratraversare, vor devia DN-ul sau nu ?

rocklee

spunea cineva ....din conducerea UMB ...Autostrada va fi undeva la 18- 20 m de la nivelul dnului ...usor in urcare ...spre cf deva brad .... :)

cristi5

#35613
Din SF (DIWI 2009). Nu stiu daca s-a proiectat fix asa. Interesant ca urca putin dinspre Deva, apoi coboara spre pasajul CF. Pantele mari sunt insa pe pasaje.


original image

original image

original image

In ultima plansa se vede nivelul de inundatii al Muresului (mult peste cota terenului) apropo de terasamentul inalt :)

Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

acum privind mai atent profilul longitudinal observ ca nu e chiar ok. Se suprapun curburile orizontale cu cele verticale, lucru care este de evitat. Se obtin niste efecte vizuale ciudate, si mai ales sunt punte cu destul de putina vizibilitate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Allex

Poate va fi si o limitare de viteza pe acolo.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#35616
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21968023-cosmetizarea-imaginii-ministrului-prin-rezilierea-partiala-contractului-autostrazii-lugoj-deva.htm

Quote
O știre senzațională a făcut recent înconjurul presei românești, care a preluat pe nemestecate un comunicat al CNAIR cu privire la recenta vizită de lucru a domnului ministru pe șantiere:
       "În urma constatării mai multor nereguli sesizate la fața locului, s-a decis rezilierea parțială a contractului pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva".

Ni se înfățișează un ministru hotărât și intransigent, așa cum arată și postarea dumnealui pe Facebook,
      "M-am saturat de vorbe și de explicații puerile, asa ca trec la fapte! Aplicăm rezilieri parțiale și penalități pentru fiecare întârziere pentru a se înțelege clar ca în România trebuie respectate termenele și calitatea lucrărilor!"

Voi arăta mai jos că această reziliere parțială nu are nicio legătură cu vizita ministrului și că nu sancționează constructorul pentru vreo lucrare prost executată așa cum bravează atât CNAIR cât și ministrul în comunicatele lor

Io

^ Foarte bun articolul. Multumesc!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR

QuoteÎn scrisoarea de reziliere remisă constructorului, CNAIR nu face decât să descrie procesul căutării unei soluții. Nu se pomenește niciun cuvânt despre vreo neregulă din șantier, ci se descriu demersurile făcute de CNAIR în ultimii ani la tot felul de instituții (Banca Europeană de Investiții, Agenția Națională pentru Protecția Mediului, etc) pentru a găsi o soluție

S-a postat cumva scrisoarea de reziliere pe forum sau putem avea acces la ea?  :cheers:

cristi5

Un comentariu interesant pe contributors
Quote
desilusio_maximus spune:
24/08/2017 la 13:42
De adaugat un amanunt important – proiectul de executie pentru solutia cu tuneluri a fost intr-adevar intocmit de catre antreprenor, dar in lipsa capacitatii / vointei CNAIR de a plati pentru aceste servicii de proiectare (intregul proiect a fost design and build), nu l-a primit de la antreprenor decat partial, un fel de "teaser". In lipsa detaliilor de tip cantitati de lucrari (care sunt in detaliile de proiectare), CNAIR se afla in imposibilitatea de a lansa o licitatie – nu stie sa spuna unui potential ofertant care sunt "indicatorii tehnico-economici" ai proiectului – proprii habarnisti nu au de unde sa genereze aceste date, nici bugetarea nu o pot face.

Autostrada care ar trebui sa fie axa principala de import-export cu Vestul Europei va ramane gatuita minim 5 ani, din cauza intreruperii dintre Margina si Holdea. Cum DN68A, drumul national care va trebui sa asigure legatura dintre cele doua capete de autostrada, a tot fost amanat de prin 2010 la reparatie capitala pentru ca "traficul va fi preluat de autostrada", vom avea pe 15 km exact modelul Valea Oltului, bara in bara (cu curbe ceva mai stranse si pante pe alocuri mai agresive).


Sent from my iPhone using Tapatalk

gdaniel

#35620
A mai pus ceva si DRDP Timisoara:
https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/468986563463932/

In ultimul cadru pare sa fie in constructie la vest de cariera Bretea Muresana un zid de sprijin ca langa barajul de la Mintia..

voicul

Oare de ce DRDP Timisoara poate sa isi prezinte munca in poze/video si drona si restul DRDP nu?

Vice33

Pentru ca pana la Soimus se ocupa DRDP Timisoara iar de acolo intra sub jurisdictia DRDP Brasov.

Probabil ca interesul este mare avand in vedere ca se realizeaza autostrada pe teritoriul zonei DRDP Timisoara...

Ar trebui sa faca si DRDP Cluj la fel pentru A3 si A10...

NGC

Quote from: NGC on August 22, 2017, 10:20:03 AM
Quote from: NGC on August 05, 2017, 11:30:13 AM
Avem prima contestatie pentru PiSi.

CONSITRANS a contestat pentru "Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1 Sibiu - Boita, km. 0+000 - km. 14+150 - Lot 1 km. 0+000 – km. 13+170".

A contestat, printre altele, clauza rezolutorie 1.

Quote from: NGC on July 11, 2017, 01:51:54 AM
Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea ctr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea ctr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile ref la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

Hai ca pana vine CNSC cu decizia, CNAIR a si rezolvat problema. :lol: :lol: :lol:

Pentru toate licitatiile cu clauze rezolutorii, au luat masura de remediere de a inlocui sintagma "clauza rezolutorie" cu cuvantul "conditia". :lol:
Asadar avem acum "conditia 1", "conditia 2" si asa mai departe.

Bravo! Asa mai merge! :lol:

In ceea ce priveste "clauza rezolutorie" (pentru ca au contestat si alte lucruri), CNSC a respins contestatiile CONSITRANS (si pentru celelalte licitatii unde au contestat lucrul asta).

Ramane valabila masura de remediere adoptata de CNAIR, de inlocuire a sintagmei "clauza rezolutorie" cu cuvantul "conditia".

NGC

Extras din motivarea proiectului de HG despre care am scris aici.

QuoteDin analiza datelor financiare rezultate din implementarea 2007-2013 a rezultat că, pentru o absorbție de 100% a fondurilor alocate ar fi nevoie de o supracontractare de 150% cu o pondere ușor crescută în domeniul transporturilor. De exemplu pentru a include proiectul de construcție a autostrăzii Sibiu-Pitești (proiect de o prioritate absolută la nivel național și european) în cadrul POIM – Axa prioritară 1 este necesară o supracontractare de aproximativ 120% la nivel de axă. Luând în considerare un procent mediu de economie din procesul de licitare/contractare de 30% rezultă că un procent de supracontractare de 50% la nivel de axa 1 a POIM este minimum necesar pentru a include proiectul de construcție a autostrăzii Sibiu-Pitești.