Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 48 Guests are viewing this topic.


Tavi

Rocklee, tu nu ai stare nici in concediu? :)  :cheers:

cristi 74

intreb si eu ca un profan din constanta ... la dealul cu 3 lilieci se va excava dealul sau se face viaduct?

Ionut

Se excaveaza, va fi debleu. Viaductele sunt in capete, ele "urca" si "coboara" traficul in/din acel deal.

Tavi

Quote from: cristi 74 on August 17, 2017, 04:40:21 PM
intreb si eu ca un profan din constanta ... la dealul cu 3 lilieci se va excava dealul sau se face viaduct?
Sa-l cinstesti pe rocklee ca trebuie sa fie prin zona  :lol:  :cheers: :cheers: :cheers:

bogdix

^ va fi defapt profil mixt (debleu pe-o parte, rambleu pe partea cu DN 76).

Dominik

#35511
Nodul rutier Șoimuș vazut de sus.....via DRDP Timisoara



P.S. filmarea e facuta acum o saptamana
You're in Steelers Country

Bogdan_Cluj

Poate vad si cei de la CNAIR/MT ce "parcare" faina au facut acolo. Coloana aceea nu exista daca autostrada era finalizata. Dar prioritatea noastra este alta, nu drumurile.

Ionut

Surse: Autostrada Pitesti - Sibiu, inca o amanare.
Controversatul contract pentru studiile de fezabilitate ale tronsoanelor de munte a fost reziliat


Hotnews

SkyPilot

Quote from: Ionut on August 17, 2017, 07:03:47 PM
Surse: Autostrada Pitesti - Sibiu, inca o amanare.
Controversatul contract pentru studiile de fezabilitate ale tronsoanelor de munte a fost reziliat


Cand a declarat ca Sibiu-Pitesti va fi gata in timpul acestui mandat, pasaricul se gandea probabil la SF. Si iar numaram forajele, si iar nu ies la numar, si iar incurcam probele intre ele si cine stie ce altceva mai inventam. Ma duc sa imi iau pastilele de tensiune!

pasadia

Vad ca articolul e semnat de Pantazi, nu de Victor Cozmei. Si mai ales foloseste formularea "reziliat de facto", formulare care poate insemna orice. Dar la lipsa de decizie care exista in CNAIR nu m-ar surprinde ca in cadrul contractului sa nu se mai intample nimic de luni de zile dar ei sa nu aiba curajul de a recunoaste acest lucru.

ps: Amuzant cum da Pantazi in guvernarea Ciolos:

QuoteIn 2016, ministrii Transporturilor din guvernul Ciolos au refuzat sa refaca acest contract, in ciuda avertismentelor din partea societatii civile ca are probleme majore.

Nu imi aduc aminte de nici o societate civila care sa fi cerut refacerea contractului. Nu imi aduc aminte ca MT sa fie parte in contract. Nu imi aduc aminte ca guvernul Ciolos sa fi avut, vreodata, controlul asupra CNADNR. Dar astea sunt detalii, se pare ca e deontologic acum sa il vorbesti mai de rau pe Ciolos.

Europiu

^Pai sa puna cineva un comentariu la articol in acest sens. Adevarul e ca m-a cam dezamagit Pantazi de data asta.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Basarab

#35517
^
Era o poveste cu final asteptat.Inca de la inceput cand s-au apucat de SF-uri,adica pe bune stiind ca de data asta autostrada va fi scumpa si-au dat seama ca este greu.Mai pe romaneste munca multa,responsabilitate mare datorita presiunilor si mai ales profit mic pt. Ca,dupa cum bine stiti se fac bani buni din "hartii".Au incercat prin fel de fel de tertipuri sa o mai dreaga:foraje mai putine sau deloc,studii geo,hidro etc....superficiale si din birou iar vizite pe teren putine, rapide,facute de mantuiala.Cand au trebuit sa puna cap la cap datele si-au dat seama ca nu prea iese si mai ales nu are cine le lucra.Sa gasesti acum subcontractori este mai greu pt ca cei buni sunt ocupati si nu prea se baga in lucruri incepute si date culese de altii.In conculzie urmeaza rezilierea si oricum isi recupereaza cheltuielile pt. Ca au un contract "bine facut".In ceea ce priveste colaborarea cu Inst.Geologic,da exista unele harti mai putin accesibile dar pt o portiune a lotului 3 din PiSi.In anii 80 s-au facut harti detaliate ale zonei pt. ca acolo nu este doar parcul national Cozia ci si zacaminte "sensibile".Si pt lotul2 exista cateva harti realizate in perspectiva regularizarii Oltului si a constructiei de hidrocentrale.Numai ca toate aceste studii trebuiesc aduse la zi dupa metodele si standardele actuale.Cine va realiza acest lucru?La ce costuri si mai ales cand?Parerea mea este ca trebuie sa ne asteptam in viitor la schimbari de solutii si chiar de traseu pt sectiunile de mijloc.

GDPR

^Cum ar fi zona defileului Baiasului.  :cheers:

andrei@buc

presupun ca ati vazut cu totii articolul lui catalin pe contributors:

QuoteAstăzi, aceeași echipă ne propune soluții fantasmagorice care nu vor însemna decât noi ani și ani pierduți pentru acest proiect.
mai pesimist decat de obicei, probabil si provocat de declaratiile oficialilor. era de asteptat sa vrea sa il faca in regie proprie studiul, dar pentru o companie care nu are acest exercitiu, aceasta experienta...

si o observatie: cum a spus vancouver de nenumarate ori: aceste amanari vor duce termenele de finalizare dupa incheierea exercitiului bugetar european si iar o sa se roage guvernul la comisie pentru fazari, proiecte trimise la decontat in ultimele luni, bani pierduti