Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

cristi5

#35235
Tot de la DRDP Timisoara dar print screen... Astea-s grinzile de la Holdea?

Quest

Da Cristi, e zona pasajului de la Holdea (vezi in coltul stinga sus limita de lot LD3-LD2).
Dar cele 2 poze cu pilonul dinspre culeea nord sint luate la momente diferite, poza pe care am selectat-o eu cred ca e mai recenta, intrucit pilonul e mai evoluat la partea lui superioara.
Common sense will get you far !

cristi5

Stiu, ma intrebam daca alea sunt grinzile pasajului. N-am mai vazut grinzi acolo pana acum, deci e un progres.

Quest

Pe mine ma ia cu groaza cind vad pe LD3 grinzi metalice pregatite ptr asezare pe piloni. Comsa a lungit-o incredibil de mult (luni de zile) la sudura in argon dintre grinzi, la pasajul peste CF200 de la Ilia. Sper aici sa lucreze simultan cu mai multe echipe de sudori, altfel nici o sansa ptr darea in trafic a LD3 pina la 24.12.2017.
Common sense will get you far !

alin_simeriaveche

^^dar cine a spus că este vreo șansă să circulăm pe acest lot? Oricum nu sunt șanse

rocklee

imagini de pe pagina de fb a celor de la DRDP Timisoara....

https://www.facebook.com/pg/DRDP.Timisoara/photos/?tab=album&album_id=295257630836827

surparea de langa ecoductul ohaba 2



pasajul holdea ...




TibiV

#35241
rocklee,
imaginile luate pe FB vor disparea intr-o saptamana... Se modifica URL-ul.
Iar atunci postarea ta va avea trei "patrate albe"....

Mai bine pui link-ul la postarea FB originala, asta nu se schimba...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


Bogdan_Cluj

#35243
Pentru un mine care nu sunt in domeniu, articolul este interesant. Ce spun specialistii de aici, este si "corect"?

LE: Mai ales poza cu alunecarea din Cehia:


https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/07/30/un-nou-aciliu-la-bretea-muresana/

carutasul

Părerea mea ( tot de nespecialist) e că unele chestii sunt trase de păr iar altele nu i se pot imputa constructorului ( la un moment dat sustine că s-a făcut debleu in loc de tunel la ecoduct ca şi cum UMB ar fi fost de vină, deşi sunt destul de convins că nici în SF nu era vorba de tunel , nici măcar de ecoduct dealtfel, deci licitaţia a pornit de la tema cu debleu) . Nu prea sunt sigur dacă autorul face asta doar pentru click-uri sau are şi ceva răfuieli/poliţe de plătit, sigur că unele lucruri pot fi adevărate, dar una peste alta mi se pare tendenţios....

horatiu.cosma

#35245
- "peste 10 km de ramblee de peste 6 metri"  :o? Chiar dacă ar fi așa, mi se pare foarte normal să existe rambleu înalt în zona de paralelism cu Mureșul în caz de inundație, iar la supratraversări ale drumurilor trebuie asigurat gabaritul.

- "Au primit un mesaj de la un șofer de basculantă de pe LD 3 cum că se folosește pământ de umplutură galben și de aia s-a rupt LD3 zilele trecute"  :lol:. Acolo unde a avut loc acea ruptură a terasamentului de zilele trecute umplutura era adusă recent de la săpăturile de sus din nodul Holdea anul acesta, nu era "pământ galben".

- Știe el că "soluția la cariera de la Bretea Mureșană e un nou rând de coloane mai spre deal și mai adânci". O fi mers noaptea ca hoții pe acolo cu o foreză să vadă la ce adâncime e planul de alunecare, să calculeze adâncimea coloanelor, numărul lor, diametrul  :lol:? Din câte știu eu, UMB a cam golit de umplutură acea carieră, eliminând mare parte din presiunea dealului asupra platformei autostrăzii. Oricum ar fi, eu nu îmi permit să dau o soluție acolo.

- "UMB e de vină că nu a proiectat tunel și a făcut un debleu adânc acolo unde e acum ecoductul. UMB e de vină că a supratraversat drumurile comunale de pe traseu în loc să le subtraverseze și astfel a venit cu ramblee de peste 6 metri, deci clar o să avem acolo denivelari și tasări de 18 cm." Aloooo, etajul superior, e cineva acolo? Există un SF și niște soluții în SF pe baza cărora s-au făcut ofertele. Nu a existat timp fizic pentru ofertanți în perioada de ofertare să verifice în teren valabilitatea tuturor soluțiilor, iar la prețul cel mai mic, să vii cu un tunel în loc de debleu îți anulează șansele ca ofertant. Acord de mediu exista, nu era treaba ofertanților să prevadă ecoducte în plus, fiindcă li s-ar fi părut lor că sunt prea putine. La fel și la supratraversarea drumurilor comunale, așa era în SF, am văzut N exemple în lume cu subtraversari, nu totul trebuie să treacă peste autostradă. Într-adevar, nu am văzut subtraversari din metal, dar până la proba contrarie nu m-aș putea pronunța asupra tasărilor și a denivelărilor care ar putea apărea(pe vreo 10 km din lot e deja uzură, am circulat pe ea, inclusiv peste acele subtraversări tubulare și ramblee de peste 6 metri și planeitatea e perfectă, dar așteptăm testul traficului).

Oricum, individul e irecuperabil, nu aș prea insista pe speculațiile lui ieftine.

luc

#35246
Speculatii tipic Craciun!! Amesteca unele observatii corecte cu concluzii care ii aduc vizibilitate si click-uri.
Apropo a venit dealul de la Aciliu peste autostrada? Ca asa ne prezicea acelasi "specialist" in iarna!
P.S.: @Ionut se poate sterge...;)

AFC

^ De ce va mai pierdeti timpul cu individul asta? Toate semnalarile lui s-au dovedit a fi cel putin exagerate. Omului ii place sa atraga atentia. De ce nu spune nimic de Gilau-Nadaselu, ca acolo tot UMB lucreaza sau de Tm-Lugoj lot 1, primul tronson de autostrada terminat inainte de termen si care se prezinta foarte bine la aproape 4 ani de la inaugurare? Singurul lucru adevarat este ca nu exista ieftin si bun si asta nu se rezolva decat cu eliminarea din metoda de evaluare a unicului criteriu, pretul.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

carutasul

Păi dilema mea e dacă e doar exagerează de dragul publicităţii sau are şi ceva interese. In cazul de faţă atacul pare evident cu intenţie asupra UMB ( or avea ei multe bube în cap, dar în nici un caz astea, cel puţin cea cu tunelul e flagrantă). Ne batem capul pentru că e activ şi zgomotos şi are o aparenţă de background tehnic care te poate păcăli....

ciprebbe

#35249
Nu are rost sa ne batem capul cu astfel de articole, gen revista cancan. Adevarul e departe de aberatiile scrise acolo si va spun asta dupa ce am batut pe jos lotul ala de 4 ori pana acum. Nici coloanele alea fisurate nu erau duse la 20m, nici dealul ala de acolo nu se compara cu ce era in Cehia(intre timp portocaliile au cam ras dealul din cariera) nici tunelul nu era cum spune el(aici putea sugera continuarea lui peste DJ), tubulatura metalica pentru subtraversari se foloseste prin vecini de 8-9 ani si nu s-au tasat sau prabusit de atunci, rambleul de 6m in lunca inundabila a Muresului e chiar micut(cam asa e si pe A10 pe zeci de km).
Ma bucur ca se ia de cel mai serios si mai mobilizat constructor din Romania din acest moment. E un alt episod prin care se apropie mai degraba de sintagma Demolam Romania decat CR.

LE:
Sa facem noi ce stim mai bine :) http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg163464#msg163464
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe