Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

Ionut

Raportarea din CM POIM este în urmă față de realitate pe unele proiecte. :)

luc

Incurcatura de la Holdea e in sfarsit publica: Stirile Protv tocmai au dat un reportaj.... cu Ionut in primplan! ;)

Ionut

Așteptăm cu mare interes să vedem care este soluția de remediere a erorii.
HG de modificare a HG? Frumos ar fi să vedem o poziție publică din partea CNAIR/MT.

Și nu să spună "vom rezolva". Să spună exact care este soluția.

Dominik

You're in Steelers Country

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rocklee

#35135
era sa ma intalnesc cu CUC ...ieri pe lotul 4 si sal calc pe picioare ....dar si-a luat zborul la timp .....mi-a soptit o pasarea ca ...in curand :) ...o sa avem solutia la dealul cu cariera ....in continuare ,,,,probleme cu trans electrica   >:( si ...celelelte probleme pe care le stim  :(

poze deseara ....acum plec la lucru ... :)

Quest

Quote from: AlexAllex on July 19, 2017, 10:05:55 PM
^^ & ^^^
A aparut si pe online:
PRO TV

In sfarsit un material bine documentat, care nu doar ca nu bate campii, dar puncteaza cu exactitate problemele. Foarte intuitiva si evidentierea grafica a gafei cu exproprierea, au expropriat un teren de jos de la Ohaba, in locul celui de la Holdea. Felicitari Ionut !
Common sense will get you far !

Ionut

Este și meritul editorilor de la ProTV și al unui prieten API pentru munca de editare video și texte. Per total a ieșit foarte bine, așa cum aș vrea să văd toate știrile: la obiect, detalii relevante și explicate pe înțelesul tuturor, dublate de imagini video de calitate.

Acum să vedem ce efecte produce. Sincer vă spun că nu îmi place să apar pe sticlă și să critic CNAIR sau MT. O fac pentru că știu că așa punem presiune. Oamenii merită transparență în problema Holdea și în toate domeniile majore.

voicul

Trebuia sa devina si oficial aceasta mica   :lol: schimbare de buget:

Ultimul preţ pentru cea mai aşteptată autostradă din România, Sibiu – Piteşti: 3,3 miliarde de euro, dublu faţă de Master Plan

Costul realizării autostrăzii Sibiu – Piteşti ajunge la 15 miliarde de lei (3,3 miliarde de euro), conform celor mai recente date de la Ministerul Transporturilor. În Master Planul General de Transport, cea mai aşteptată şosea de mare viteză din România apare cu un cost estimat la 1,67 miliarde de euro.

Valoarea totală a investiţiei în Autostrada Sibiu – Piteşti este de 15,06 miliarde de lei, potrivit unui proiect de Hotărâre de Guvern publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor care modifică HG 1418/2008 prin care au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici iniţiali ai obiectivului de investiţii "Autostrada Sibiu-Piteşti".

http://www.economica.net/ultimul-pret-pentru-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-sibiu-pitesti-3-3-miliarde-de-euro-dublu-fata-de-master-plan_140944.html#ixzz4nMCmSsHP

elphax

dar teoretic dupa licitatii pretul poate scadea, nu ?

yetiman

CNAIR a publicat raportul din luna iulie cu Stadiul proiectelor in derulare.



Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2   

Stadiu fizic 60.53%   Stadiu financiar: 38.20%   
Probleme:
1.   Aprobarea modificarii contractului (Scoatere sectiune E)
2.   Licitatie Sectiunea E (km 47+090 - 56+220)


Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3   

Stadiu fizic: 80.91%   , Stadiu financiar:71.50%   
Probleme:
1.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru lucrarile din coridorul expropriat suplimentar;
2.   Modificare la contract (Ecoduct 57+710);
3.   Modificare la contract (Descarcare Holdea);
4.   Lipsa exproprierilor si implicit a Autorizatiei de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea.
5.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru Pasajul km 59+505 peste autostrada din zona descarcarii Holdea



Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4   

Stadiu fizic: 53.60%   , Stadiu financiar:43.04%   
Probleme:
1.   Lipsa Autorizatie de Ccnstruire pentru lucrarile din culoarul expropriat initial si cel suplimentar aferent Sectiunii D intre km 97+050 - km 97+300 (zona Pesterii Tunel)
2.   Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
3.   Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
4.   Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brăni șca.
5.   Realizare solutie de relocare a pesterii cu lilieci din zona localitatii Soimus
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

__dir

#35141
^ prea e mare coincidenta, brusc au scos aceste noi valori la doar 1 zi dupa ce iau imprumut de la BEI.

Se gandesc sa o amane sau sa dea un tun?


Quote2.   Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
3.   Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.

Parca au rezolvat 2 si 3, nu?

Quest

#35142
Quote from: yetiman on July 20, 2017, 11:26:24 AM
CNAIR a publicat raportul din luna iulie cu Stadiul proiectelor in derulare.
...
Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3   
...
5.   Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru Pasajul km 59+505 peste autostrada din zona descarcarii Holdea
...

Iarasi o greseala. Fiind patiti, reactionam. Pasajul pe DN68A peste A1 de la Holdea e la km 56+505, nu 59+505. O sa ne trezim ca vor da AC ptr 59+505, dupa care nu vor sti cum s-o corecteze, ca in cazul exproprierii gresite.
Common sense will get you far !

nrb

Ce mai contează, ei au termen de finalizare decembrie 2017, cum își mai imaginează!!????!!

NGC

Quote from: Quest on July 20, 2017, 01:42:17 PM
Iarasi o greseala. Fiind patiti, reactionam. Pasajul pe DN68A peste A1 de la Holdea e la km 56+505, nu 59+505.

Am semnalat problema in privat de ceva vreme, dar nu cred ca ii intereseaza prea mult corectarea acelui document.