Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 69 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Antreprenorii de pe cele 3 loturi ale #A1 Lugoj-Deva aflate în șantier continuă lucrările în ritm susținut. La data de 21 iunie 2017, stadiul fizic al lucrărilor era următorul: lotul 2 - 68,56%; lotul 3 - 78,58%; lotul 4 - 53,23%. Câteva categorii de lucrări executate: pe lotul 2 - săpături, spații de servicii, taluzuri, ITS, marcaje rutiere, terasamente; lotul 3 – terasamente, structuri pasaje, taluzări, amenajare zonă spații de servicii, ITS și utilități; lotul 4 – infrastructuri pasaje, terasamente, podețe, zid de sprijin zonă baraj Mintia, relocări și protejare utilități și DJ706A, sondaje geotehnice etc.
Mobilizarea pe cele 3 loturi: peste 600 oameni și peste 300 utilaje și echipamente.
^^^de pe facebook-ul DRDP Timisoara

Quest

Daca Comsa nu se apuca serios de tot ceea ce mai trebuie facut pe LD3 de la ecoductul 2 in amonte pina la Holdea, deci front serios de lucru, nu doar un mic accent lucrativ pe pilonii de la Holdea, ptr mine e un semn clar ca Compania i-a lamurit sa-si tempozizeze efortul ptr ca UMB sa inainteze consistent pe LD4. Cum LD4 stim cu totii ca n-are cum sa fie gata in 2017, inseamna ca Compania doreste ca anul viitor (an aniversar) sa dea simultan in trafic ambele loturi.
Dar o asemenea abordare e o prostie, impotriva careia cred ca API ar trebui sa militeze constant in presa, anume ca taierea panglicii unui lot de A sa nu mai fie perceput drept un succes al guvernului aflat in acel moment la 'butoane'. Cu totii ar trebui sa militam ca darea in trafic a unui tronson de A sa inceteze a mai fi o dovada de buna guvernare a guvernului respectiv. Nu, e o incununare a unei munci multianuale sustinute, la care si-au adus contributia mai multe guverne, de diferite coloraturi.
Common sense will get you far !

vancouver

Nu are nici o legatura ce se intampla pe lotul LD3 cu aniversarea a 100 de ani de la Unire, oricat s-ar stradui unii cu diverse teorii conspirationiste sa demonstreza. Lucrurile se vad precum Zidul Chinezesc, de pe Luna: In ziua in care a primit Autorizatie de Constructie, Comsa a intrat tare pe zonele pe care a avut astfel voie si la care proiectul este clar. Exact la fel ca Porr sau Tirrena pe Sebes-Turda.

Legatura cu orice altceva este ZERO.

Firmele de constructii au un singur interes: sa termine mai repede, pentru a-si reduce costurile care sunt constante indiferent daca lucreaza sau nu. De asemenea vor sa incaseze cat mai repede productia si implicit profitul aferent.

Iar oamenii din CNAIR au si ei cu totul si cu totul alte interese decat centenarul unirii. De ex. sa le mearga leafa, sa ia prime, sa incerce sa obtina un post mai bun in companie, sa promoveze vreo ruda, etc...

Singurii care ar putea incerca sa cupleze realizari de autostrazi cu un eveniment ar putea fi politicienii. Care politicieni? Cuc? Hai sa fim seriosi. Iar restul sunt acum ocupati sa-si salveze mandatul si nimeni nu crede la modul serios ca va mai fi in functie la anu'.

Asa ca hai sa lasam teoriile absurde si poate asa vom reusi sa facem si ceva serios in Romania.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Ideal ar fi să nu deviați de la subiect, adică A1. :)

alexV

Quote from: cutter on April 30, 2017, 06:49:22 PM
La SF pentru Sibiu-Pitești nu s-a început încă studiul geotehnic pe loturile cele mai grele: 2 și 3 (adică, în mare, porțiunea de autostradă din Defileul Oltului).

Din informațiile publice de până acum, se pare că pentru moment doar studiile geotehnice pentru cele două loturi din capete, 1 și 5, adică Sibiu-Boița și Pitești-Curtea de Argeș sunt finalizate, iar pe lotul 4 sunt efectuate doar forajele fără a fi gata și recepționat studiul.

Puteti confirma asta? Ar fi dintre cele mai triste vesti.
Odata fostul director CNADNR declara ca SF pisi va fi predat la final de 2015 pt capete si in primavara 2016 pentru mijloc.
Sa afli in 2017 ca nici nu e inceput... sunt realmente dezamagit.

teocharis

ultima informatie publica este ca SF-ul ptr loturile 2,3,4 PiSi va fi predat la jumatatea lui August 2017.

cutter

Cred că suntem în același stadiu. Nu există niciun progres și niciun plan pentru loturile 2 și 3...

Neufunk

2 si 3 sunt baza. 4, 5 si 1 sunt minciuna.

Neufunk

Acum, ma gandesc cum vor face pe PiSi arheologia. Acolo va fi mult mai dificil, dar probabil si mai putin..

dr4qul4

Din contra. De la Curtea de Arges si pana la Racovita vom avea mari batai de cap cu descarcarile arheologice.
Nu degeaba Curtea de Arges a fost prima capitala a Tarii Romanesti, iar Tara Lovistei una din primele forme de organizare a romanilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

#34705
Imagini de pe A1 cu progeresul lucrarilor pe tronson Deva - Lugoj, lotul 2.

https://www.facebook.com/pg/DRDP.Timisoara/photos/?tab=album&album_id=299163560446234
You're in Steelers Country

Dominik

#34706
Imagini de pe lotul 3 Lugoj-Deva....via DRDP Timisoara
La data de 21 iunie 2017, stadiul fizic al lucrărilor de pe Lotul 3 Lugoj-Deva era de 78,58%. Câteva categorii de lucrări executate: terasamente, structuri pasaje, taluzări, amenajare zonă spații de servicii, ITS și utilități etc. Imagine din luna iunie 2017.



















You're in Steelers Country

Dominik

#34707


















You're in Steelers Country

icristian

Quote from: Dominik on June 26, 2017, 04:04:52 PM
Imagini de pe A1 cu progeresul lucrarilor pe tronson Deva - Lugoj, lotul 2.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/photos/a.299163560446234.1073741833.294225250940065/442073986155190/?type=3&notif_t=notify_me_page&notif_id=1498464595012462

O sa completez cu descrierea lor:
QuoteLa data de 21 iunie 2017, stadiul fizic al lucrărilor de pe Lotul 2 Lugoj-Deva era de 68,56%. Câteva categorii de lucrări executate pe Secțiunea D: săpături, spații de servicii, taluzuri, ITS, marcaje rutiere, terasamente etc. Imagine din luna iunie 2017.

Aici e singura diferenta majora fata de ce gasim pe raportul lunar.  68,56% vs 59.81%

Dominik

#34709
Imagini de pe lotul 4 Lugoj-Deva....via DRDP Timisoara
La data de 21 iunie 2017, stadiul fizic al lucrărilor de pe Lotul 4 Lugoj-Deva era de 53,23%. Câteva categorii de lucrări executate: infrastructuri pasaje, terasamente, podețe, zid de sprijin zonă baraj Mintia, relocări și protejare utilități și DJ706A, sondaje geotehnice etc. Imagine din luna iunie 2017.



















You're in Steelers Country