Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 30 Guests are viewing this topic.

adiarc

ale naibii conditiile astea atmosferice - incompetenta,pile si relatii,indiferenta,neandeplinirea sarcinilor de serviciu,fuga de responsabilitate,rafuieli politice,dorinta de a scapa cu orice pret de puscarie chiar si prin absurditatea de a-ti demite propriul guvern(g mic ),etc,etc

ce sa zic...vantul bate..coafura rezista
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Mie mi-a "placut" exprimarea: optimist, anul acesta. Daca nu de acum intr-un an. Deci "noi incercam sa avem gata in decembrie. dar daca mai ramane cate ceva de facut si chiar n-am terminat, mai punem 6 luni ca sa stim o treaba...."

Chiar asa de prost sa stam cu planificarea sa nu fim in stare sa estimam cu +/- o luna???

Sau iar dam vina pe conditiile atmosferice? (cele naturale sau cele mentionate de adiarc)

Mai bine tacea sau spunea de la inceput ca planifica iunie 2018 pentru deschidere dar ca se incearca o avansare a termenului. Ar fi fost si mai realist si mai corect. Dar nah, trebuie promisiuni cu iz electoral, iar daca nu ne iese gasim vinovate conditiile atmostrice, care, ale dracului,  nu ne lasa sa ne facem treaba...

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Luați-vă adio de la lotul 3 pentru anul ăsta.

Bogdan_Cluj

Referitor la PiSi si "lotul 6":
Ajuta cu ceva daca lotul 6 vine la pachet cu lotul 5? Din ce vad eu pe harta (si sper sa gresesc), lotul 6 nu se leaga de lotul 5, ci de mijlocul lotului 4, chiar dupa un tunel. Deci la ce ar ajuta lotul 6, fara lotul 4 finalizat?

PS: nu sunt din zona, nu cred ca am trecut pe acolo niciodata, zic doar uitandu-ma pe harta ... si nu inteleg

Vice33

#34684
Raspuns si de la CNAIR in legatura cu intrebarea mea din postul anterior (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg159288#msg159288) legat de mutarea si construirea adapostului pentru lilieci:

Raspunsul anterior de la DRDP Timisoara





hyp88

#34685
Salut,

Lotul 6 leaga Nodul Tigveni ( care face parte din lot 4 ai dreptate) cu Rm. Valcea si respectiv valea Oltului.
Dar, are o importanta foarte mare sectiunea 6 si anume daca nu se finalieaza in acelasi timp cu sectiunea 5, nu o sa fie posibil ca masinile de tonaj peste 3,5t sa ajunga pe valea Oltului prin actualul DN 73C pentru ca drumul este rupt in dreptul localitatii Piatra si este limita de tonaj de 3,5t pe acea portiune. Practic o sa se circule pe ruta Bucuresti - Sibiu tot pe Pitesti - Valea Oltului ca pana acum pentru camione.
Sincer si pentru turisme este o problema, Curtea de Arges - Rm Valcea pe DN73C se face in 45 de minute (doar 30km). Daca s-as face sectiunea 6 s-ar putea folosi sectiunea 5 si pentru camioane nu doar pentru cei care merg pe transfagarasan.

dr4qul4

Nu uitati ca avem nodul Curtea de Arges care este foarte aproape de DN73C. 
Fara sectiunea 6, de la Pitesti la Rm Valcea ai face cam acelasi timp daca vei iesi de pe A la nodul Curtea de Arges, daca DN73 ar fi macar reparat.
Din cate inteleg eu, sectiunea 6 nu este decat o centura pentru Tigveni, care nu are nici o utilitate fara sectiunea 4.

Asadar, nu este de ajuns sa fie gata sectiunea 5, dar avem nevoie si de modernizarea DN73C, pentru ca bucata TIgveni-DN7, nu este inclusa in proiectul PiSi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hyp88

Da, pai modernizarea DN 73C este inclusa in sectiunea 6. Practic sectiunea 6 cuprinde 2,5 km de drum nou si 14km reabilitat (inclusiv zona de langa satul Piatra) din actualul DN73C. Ce-i drept cei 2,5 KM de drum nou nu ne intereseaza foarte mult pentru sectiunea 5, dar reabilitarea DN73C este inclusa in Sectiunea 6, daca ma intrebi pe mine trebuie sa inceapa in acelasi timp cu Sectiunea 5.

Citat din comunicatul de presa CNADNR de la data respectiva:
QuoteSecțiunea 6, aceasta secțiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Național, respectiv DN 73C fiind drum de legătura între Nodul Rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-22112016




dr4qul4

Ok. Informatia asta mi-a scapat. Ms. Credeam ca e doar centura. 14 km avem intre iesirea din Tigveni si DN7. Ceea ce e bine.
Dar ete nevoie de un tunel la Piatra. Vorbim de unul cut&cover, nu de altceva. Care ar avea spre 100 de m (+ inca 2,5 km de drum). Dar nu cred ca vom pupa asa ceva.
Pe amplasamentul actual nu au cum sa-l reabiliteze. La primele ploi mai serioase o va lua iar la vale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

Ha, CNAIR-ul se contrazice cu DRDP-ul in privinta emitentului autorizatiei pentru lilieci. E clar ca treaba merge "ata"! :bash:

adiarc

#34690
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Iceman

Multa apa va mai curge pe raul OLT pana Pisi va fi  in constructie... :lol: :lol:

rocklee

lotul 4 spuneau ca il trimit la ANPR ...luna vitoare ...... :)

bogdix

^^
Legat de LD4, nu cred ca e relevant cine da AC in acest moment, atata timp cat nu e identificat amplasamentul "noii pesteri" si expropriat respectivul teren.
Iar povesti cu "propunerea de Modificare este in analiza CNAiR" sunt pentru cei care mint cu zambetul pe buze si dau termene de dragul "datului bine pe sticla".

Teo

Între timp, pe A1 Pitești-București se circula greu datorită restricțiilor cauzate de lucrări.