Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 25 Guests are viewing this topic.

cutter

Era vorba de un adăpost în lunca Mureșului undeva, un fel de pivniță artificială (o nouă "peșteră" construită de om).

Nu mai căutati prea adânc - vinovatul pentru lipsa de progres este CNAIR.

Ca în 90% din spețele care se discută aici, pe acest forum. Restul sunt doar perdele de fum.

GDPR

#34366
^Galeria se regaseste la pag. 90 a Anexei 2 la Acordul de Mediu revizuit in data de 09.12.2016.

Sa ne amintim si ca Autorizatia de Construire nr. 02  emisa de MT in 09.03.2017 interzice orice lucrare in zona cuprinsa intre km 97+050 - km 97+300 pana la implementarea solutiilor incluse in studiul de evaluare chiropterologica, respectiv executia galeriei.

Pentru noul "adapost" ar trebui emisa o autorizatie de construire separata, dar cine sa o emita? MT sau autoritatile locale?

TibiV

Hopaaaa...

La asta nu m-am gandit....  :o

De ce sa o emita MT, ca nu trec sosele sau cai ferate prin noile adaposturi?...
Dar autoritatile locale de ca sa o emita ?  Ce, au cerut ele adaposturile ? Cand or avea timp...

Mamaaaaa....

cutter & horatiu... Bine ca ati scapat... ;)
(Bine pentru voi, nu pentru noi...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#34368
Probabil ca autorizatia ar trebui emisa de autoritatile locale, avand in vedere ca e o lucrare independenta de autostrada. Insa onor CNAIR SA in calitate de beneficiar, trebuie sa se ocupe de proiectare, de obtinerea avizelor si autorizatiilor si de contractarea lucrarii. Dar chiar se ocupa?

Dominik

You're in Steelers Country

madsnowman

ma ofer eu sa primesc liliecii in colonia de deasupra balconului meu. se vor simti bine pe langa ceilalti peste 100 care stau deasupra apartamentului. cine ii aduce pana in Timisoara?

elphax

atatia bani de cheltuit ...

Comisia Europeana insista pentru autostrada Pitesti-Sibiu
"Inca de la inceputul negocierilor cu privire la programul de Infrastructura Mare, Autostrada Sibiu-Pitesti a fost identificata ca fiind elementul lipsa al coridorului TEN-T Rin-Dunare. Asadar aceasta autostrada reprezinta cea mai mare prioritate de investitii. Costul total estimat este de aproape 2 miliarde de euro, prevazut in Programul de Infrastructura Mare 2014-2020, iar contributia Uniunii Europene este estimata la 1,25 miliarde de euro" - a declarat, pentru HotNews, la Helsinki, comisarul european pentru politica regionala, Corina Cretu.

http://economie.hotnews.ro/stiri-eurofonduri-21798854-comisia-europeana-insista-pentru-autostrada-pitesti-sibiu-lista-proiectelor-rutiere-urmarite-bruxelles-romania.htm



adiarc

^ sa nu uitam si de A0...si ea este element lipsa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund



Corect, adiarc.
Se insista insa pe A0 segmentul sud, cu toate ca va lega "doar doua autostrazi", iar segmentul A0 nord ar fi o mana cereasca pentru trazitul Romaniei(A1, DN1, A3, DN2 si A2) si cu toate ca DNCB segmentul sud (proiectul) este mult mai elaborat si apropiat de o sosea expres si nu batatia de joc de DNCB "nord" cu sicanele numite "sensuri giratorii"...

iuli

Cateva imagini de pe Lugoj - Deva lot 3









-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe