Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 49 Guests are viewing this topic.

lautaxi

#5655
Quote from: nenea_hartia on March 09, 2013, 08:22:17 PM
Mi-aș dori ca măcar noi, pe acest forum, să punem degetul pe adevăratul motiv pentru care nu se declară câștigătorii, pentru că acest motiv e clar, vizibil și grav. :)
Care e motivul ?

nenea_hartia


alecu26

alpine mai degraba nu se baga din cauza problemelor financiare de pe alte piete. Plus....acum are probleme si FCC...si oricum FCC dicteaza strategia.

Lucrarile proaste facute de romstrade ar fi o mina de aur. Dupa aia poti sa tot schimbi, sa ceri suplimentari...etc.

Astaldi are mari sanse acolo...nu mai are de lucru, si oricum e in zona inca cu CF-ul.

PS: sunt curios daca ai visat cine ii va cumpara pe Alpine. Sunt niste zvonuri....foarte interesante.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: alecu26 on March 10, 2013, 01:46:07 AM
PS: sunt curios daca ai visat cine ii va cumpara pe Alpine. Sunt niste zvonuri....foarte interesante.

:lol: Nu inca, poate in noptile urmatoare. :D

nicki4

Quote from: nenea_hartia on March 09, 2013, 08:59:06 PM
:o FINANȚAREA?
Daca am avea macar un semestru un guver de oameni competeni am gasi finantare...ne imprumutam cu miliardele de euro de la institutii internationala sa ce: sa astupam gaurile marilor companii de stat care aduc tot atea miliarde de pierderi pe an? De ce nu este vointa in Romania ca sa se aduca companii ca CRF, Posta, Otlchim, Tarom, si alte fonduri nationale (forestier, minier, etc) pe profit si apoi sa vedeti voi cum sunt bani si pentru co-finantari. Tari cu un patrimoniu mult mai sarac decat Romania, dar cu un management net superior reusesc sa scoata bani din piatra seaca, iar noi cu munti de aur si petrol in soluri ne lamentam si ne plangem ca nu sunt bani (si sa nu ma intelegeti gresit, ma refer strict la bani pentru investitii). Vreau ca acest forum sa fie inspre o informare corecta, si macar noi cei care gandim cu capul nu cu burtile sa nu mai inghitim porcariile oricarui guvern care incearca sa ne spuna ca nu sunt bani. Bani sunt, trebuie doar cap sa ii foloseasca cum trebuie!
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

sebba

Ce nu tz-a clar? Nu se vrea asta! Mai evident decat acum nu va fi niciodata... :(
Sailing away! S/Y Haimana

Wadan

Quote from: alecu26 on March 10, 2013, 01:46:07 AM
alpine mai degraba nu se baga din cauza problemelor financiare de pe alte piete. Plus....acum are probleme si FCC...si oricum FCC dicteaza strategia.

Lucrarile proaste facute de romstrade ar fi o mina de aur. Dupa aia poti sa tot schimbi, sa ceri suplimentari...etc.

Astaldi are mari sanse acolo...nu mai are de lucru, si oricum e in zona inca cu CF-ul.

PS: sunt curios daca ai visat cine ii va cumpara pe Alpine. Sunt niste zvonuri....foarte interesante.

http://www.alpine-bau.de/en/unternehmen/historie/

Nu cred ca mai sunt zvonuri :)

Pellady

Quote from: Wadan on March 10, 2013, 10:34:13 AM

http://www.alpine-bau.de/en/unternehmen/historie/

Nu cred ca mai sunt zvonuri :)

Reinforcement of the construction sector with ALPINE
In 2006, FCC acquired 80% of ALPINE, thereby further expanding its international presence in the construction sector with locations in central, southern, and southeastern Europe. FCC purchased the remaining shares in 2012 and is now the 100% owner of ALPINE.

http://www.alpine-bau.de/en/unternehmen/fcc/

FRS

Desi sunt nou pe forum, vreau sa propun un topic...unde se mananca bine pe drumurile patriei... sunt multi care circula ore bune in plus cand ii paleste foamea doar ca sa manance intr-un anumit loc. :D

bogdymol

^ Se poate discuta despre asta in "Parcare".
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

lautaxi

#5665
Am vrut sa fac mai multe poze azi la Turdas da am ajuns in zona seara la 18 20 deja era aproape nopte si se vede rau dar sa va faceti o parere cred ca e k mi se pare ca s-a mai avansat cu acel zid si in partea cealalta a aparut un pilon langa aparatul ala de forat.
apropo ca intreba alin simeria veche de podul de peste strei ... se monteaza parapetii deja.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

lautaxi


iuli

Se deschide inca o frontiera la Nadlac

QuoteNu avem încă autostradă, dar vom avea frontieră dedicată autostrăzii. Asta au hotărât reprezentanţii Guvernelor din România şi Ungaria, şi încă din iulie 2011. Atunci s-a semnat Acordul privind conexiunea autostrăzilor între Arad – Nădlac (România) şi Csanadpalota – Mako – Szeged (Ungaria), ceea ce echivalează cu deschiderea unui nou punct de frontieră care să lege Nădlac de Csanadpalota.

Scopul acordului era de crea cadrul necesar racordării autostrăzilor de pe teritoriul României cu cele de pe teritoriul Republicii Ungare, de a stabili punctele de conexiune între cele două autostrăzi, pe linia frontierei comune, şi de a reglementa condiţiile tehnice de realizare a joncţiunii rutiere între cele două autostrăzi. Doar că, între timp, realizarea primului lot al autostrăzii Nădlac-Arad, chiar cel lipit de graniţa cu statul vecin, a fost sistată, după ce compania de drumuri a reziliat contractul cu firma Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Afaceristul a fost arestat şi trimis în judecată pentru fraudă, după ce a folosit banii destinaţi autostrăzii în alte scopuri. Cu toate acestea, în şedinţa de Guvern desfăşurată miercuri, s-a votat un memorandum care vizează încheierea unui acord cu Ungaria pentru deschiderea unui nou punct de trecere a frontierei. Probabil că această nouă graniţă va fi gata înaintea autostrăzii, aşa că poliţiştii de frontieră vor putea, în cel mai bun caz, să controleze şi să verifice animalele care traversează graniţa celor două state pe câmpul pe care, în mod normal, din luna aprilie, ar trebui să avem o autostradă.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

udar



sa inteleg ca tunelul este de la cota asta(utilaje) in jos............!?