Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

DUDDY

Salutare...nu stiu daca a mai fost postat acest clip cu transportul grinzilor de la Marsa...



P..S: Grinzile ce urmeaza a se transporta au lungimea de 44 m.

adi

#34261
unde le vor folosi? 44m? ???

pai in film vad ca sunt pt A3... already used:)

cele de pe A1 sunt tot de 44m?

Europiu

Quote from: TibiV on May 22, 2017, 08:37:12 PM
Quote from: TibiV on March 17, 2017, 06:44:34 PM
Etapele racordarii de la Soimus mi se par foarte logice.
Ceea ce inseamna ca intai trebuie finalizata Etapa 1 (pe care am figurat-o cu albastru), adica giratoriul existent -> noua bretea de intrare spre Sibiu -> autostrada propriu-zisa de la bretea pana la autostrada existenta in punctul A.
[...]
Dupa ce ai mutat fluxul de intrare spre Sibiu pe traseul de mai sus, poti intrerupe vechea bretea de intrare (fara sa o afectezi deloc pe cea de iesire) si sa termini Etapa 2, marcata cu verde

Ce imi este mie greu sa inteleg, ca neofit, este terminarea Etapei 1: cum faci legatura dintre viaductul nou si bucata deja existenta fara a afecta actuala bretea de urcare spre Sibiu?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

DUDDY

Filmarea este ceva mai veche...probabil de pe A3..nu stiu ce lungime au cele din filmare.
Am fost acum 2 saptamani in fabrica CON-A de la Marsa...si se turnau grinzile de 44 m de la Umb..
P.S: Tot atunci am aflat k grinzile de poduri trebuie sa stea 90 de zile pana la montaj...

ciprebbe

Quote from: Europiu on May 22, 2017, 09:51:57 PM


Ce imi este mie greu sa inteleg, ca neofit, este terminarea Etapei 1: cum faci legatura dintre viaductul nou si bucata deja existenta fara a afecta actuala bretea de urcare spre Sibiu?

Se executa si finalizeaza portiunea cu albastru(este lasat loc pt conexiune) apoi se trece la desiintarea actualei bretele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Stefan Tudor

Inevitabilul s-a intamplat! Dupa o liniste profunda in Apoldu de Sus/judetul Sibiu din 11 octombrie 2016 a comis-o careva acum o ora la viaduct la Aciliu! nu stiu cat de grav e accidentul dar pt prima data de cand au redeschis autostrada s-a deviat traficul spre Sibiu de pe A1 pe DN1/7! E groaznic!  >:(

ciprebbe

E raportat mai spre Sebes aproape de "groapa".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovicor

   @Europiu, sectorul albastru marcat de @TibiV poate fi facut fara probleme. Pe perioada construirii sectorului verde, sectorul albastru poate functiona ca o bretea mai lunga, cu o banda, asta pentru a crea o mai mare lejeritate de manevra constructorului.
   @TibiV, +1 pentru argumentatie si maniera simpla de explicare!

pbh

Quote from: adi on May 22, 2017, 09:30:43 PM
unde le vor folosi? 44m? ???

pai in film vad ca sunt pt A3... already used:)

cele de pe A1 sunt tot de 44m?

Posibil sa fie grinzile pt viaductul/viaductele de la dealul cu lilieci. Este singura zona care nu are depozitate grinzile.

ovicor

 Grinzile au ajuns pe A3 Gilau - Nadaselu, se vede clar cand ajung cu ele in santier, la finalul filmarii !

Europiu

Multumesc pentru raspunsuri, @ovi si @cip. Nelamurirea mea era legata strict de executarea jonctiunii in sine, in punctul A, daca se va putea face fara sa inchizi circulatia. Aveam impresia ca cele doua trasee se suprapun (intersecteaza), sigur, cu separare in plan vertical. Dar "albastru" tot va trebui sa treaca peste actuala bretea de acces. Sau nu? Nu am fost niciodata la fata locului de cand s-a facut autostrada, ma bazez doar pe ce se vede din poze/filmari. Anyway, no big deal, era doar curiozitate.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Nu trece peste(in prima faza), e chiar pe langa. Se poate executa fara sa afecteze circulatia.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Allex

Foarte frumos din partea lor :) Si foarte frumoasa si filmarea. Dar cred ca nu e tot lotul, e doar pana la Bretea Muresana. Presupun ca restul pana la capatul lotului este finalizat, mai putin parapeti, marcaje si indicatoare.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mishu77

La minutul 11:10 din filmul ascoro apare un pod cu 3 "cai" de rulare. Stie cineva la ce foloseste banda din dreapta?