Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 49 Guests are viewing this topic.

mitsu

Nu te contrazic. Chiar sper sa ai dreptate.

Ionut

Quote from: alecu26 on March 08, 2013, 02:04:10 PM
Pe de alta parte, poate fi si un mic apropo de la Alpine sa se miste ceva lucruri cu tronsonul lui Romstrade la care clar sunt favoriti.

Sa inteleg ca stii ceva din interior cum ca Alpine va prelua contractul Romstrade de pe Nadlac-Pecica? :D Sau doar zici asa, teoretic?

panda80

Quote from: ciprebbe on March 08, 2013, 10:43:45 AM
Trebuie sa existe o zona pregatita pt control, o zona cu limitare de viteza de max 60 km/h, cu camere de supraveghere, etc..... Totul preventiv. Costa ceva dar dupa mine trebuie facut.

O zona in care sa se poata institui control la nevoie trebuie intr-adevar amenajata la granita si in afara perioadelor cand se impune control zona sa fie pur si simplu parcare (asta dupa Schengen). Pana la Schengen se pot obliga toate masinile sa treaca prin acea zona, blocandu-se autostrada cu ceva parapete. Dar nu vad de ce dupa Schengen trebuie sa existe acolo restrictie de viteza, cand practic mergi normal pe autostrada fara nici un obstacol. In general trebuie sa reduci viteza la frontiere in Schengen fiindca portile de control au fost amenajate in mijlocul autostrazii si reprezinta un veritabil obstacol, dar la noi nu va fi cazul.

Sargon1806

Din Cehia in Germania nici nu stii cand treci, daca nu esti atent la un indicator micut pe care scrie "Ceska Republika" respectiv "Deutschland". Acolo probabil ca s-a facut racordarea dupa intrarea Cehiei in Schengen. Pe de alta parte, la Nickelsdorf (Ungaria-Austria) si la Passau (Austria-Germania) sunt restrictii de viteza, pentru ca punctele de control vamal sunt fix in mijlocul autostrazii. M-am gandit si eu la ideea lui panda80, sa blocheze autostrada cu blocuri de beton si sa devieze traficul prin punctele de control din lateral, urmand ca dupa intrarea in Schengen sa fie deblocata autostrada. Dar chiar si asa, probabil va fi nevoie sa opresti in parcare pentru "Matrica-Vignette", daca nu circuli frecvent si nu ai pe un an :)

alecu26

Quote from: Ionut on March 08, 2013, 02:48:01 PM
Quote from: alecu26 on March 08, 2013, 02:04:10 PM
Pe de alta parte, poate fi si un mic apropo de la Alpine sa se miste ceva lucruri cu tronsonul lui Romstrade la care clar sunt favoriti.

Sa inteleg ca stii ceva din interior cum ca Alpine va prelua contractul Romstrade de pe Nadlac-Pecica? :D Sau doar zici asa, teoretic?

teoretic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: alecu26 on March 08, 2013, 11:23:45 PM
teoretic.

Mda, uitati ce-am visat azi-noapte:

1. Probabil Alpine NU se va baga la re-licitarea lotului Romstrade. Sincer nu inteleg/stiu motivele.
2. NU se poate deschide traficul repede pe lotul Alpine, in niciun caz 2-3 saptamani.
3. Daca totul e OK, conform graficului de lucrari, Alpine termina la final de mai-inceput de iunie (termina = deschiderea traficului).

PS: evident ca n-am visat toate astea, sunt de la o sursa secreta (de foarte mare incredere si foarte bine informata).

lautaxi

Acum ma gandeam ca in august 2012 s-au depus dosarele pt cele 5 loturi care urmau sa se atribuie,4 de pe A 1 si 1 Gilau-Nadasel si acum e martie 2013 ,cat de incompetent poti sa fi sa nu poti stabili cine are oferta mai buna?
Sau ar mai putea fi o problema : lipsa fondurilor
daca e asa le-as sugera actualilor guvernanti sa ia banii pe care fosta putere ii folosea la " terenuri de fotbal in panta, bazine de inot la sate ,telegondole in locuri unde nu ninge" si sa ii duca la autostrazi.

rocklee


lautaxi

Quote from: rocklee on March 09, 2013, 09:51:38 AM
sau se asteapta  mita ...
Oricat de suparat sunt pe actuala putere , iti spun sigur ca nu e vorba de mita , as inclina pe lipsa de finantare .

penad2007

Quote from: lautaxi on March 09, 2013, 10:01:47 AM
Quote from: rocklee on March 09, 2013, 09:51:38 AM
sau se asteapta  mita ...
Oricat de suparat sunt pe actuala putere , iti spun sigur ca nu e vorba de mita , as inclina pe lipsa de finantare .
Sau au alte prioritati si atunci nu sunt bani pentru autostrazi.

udar

mai este si varianta de a stopa finatarea ca sa moara capra vecinului (firme PDL) si sa vina ei cu firmele lor................USL-te   ;)

rocklee

nu pot sa se joce cu bani europeni ...ca acestia sunt la vedere.......si sale schibe destinatia......dar sa astepti sa dai un cistigator 7-8 luni parca cadem in derizoriu....birocratie comunista ....tipic romineasca ...

iuli

Nu poate omul lipsi cateva zile de pe forum si apar ghioceii. M-ati facut fericit cu pozele baieti!  :D
Felicitari!!!

Quote from: Ionut on March 09, 2013, 06:58:13 AM

Mda, uitati ce-am visat azi-noapte:

1. Probabil Alpine NU se va baga la re-licitarea lotului Romstrade. Sincer nu inteleg/stiu motivele.
2. NU se poate deschide traficul repede pe lotul Alpine, in niciun caz 2-3 saptamani.
3. Daca totul e OK, conform graficului de lucrari, Alpine termina la final de mai-inceput de iunie (termina = deschiderea traficului).

PS: evident ca n-am visat toate astea, sunt de la o sursa secreta (de foarte mare incredere si foarte bine informata).

Interesante vesti, multumiri!
Sa ne tii la curent cu alte "vise" ;)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lautaxi

Maine sper sa fac niste poza la Turdas si seara sa le postez sa vedem s-a avansat?

nenea_hartia

Quote from: Ionut on March 09, 2013, 06:58:13 AM
1. Probabil Alpine NU se va baga la re-licitarea lotului Romstrade. Sincer nu inteleg/stiu motivele.
Este exact ce am auzit si eu.
Ar putea fi semne de întrebare referitoare la calitatea lucrărilor făcute de Romstrade.

Quote from: lautaxi on March 09, 2013, 09:21:34 AM
Acum ma gandeam ca in august 2012 s-au depus dosarele pt cele 5 loturi care urmau sa se atribuie,4 de pe A 1 si 1 Gilau-Nadasel si acum e martie 2013 ,cat de incompetent poti sa fi sa nu poti stabili cine are oferta mai buna?
Sau ar mai putea fi o problema : lipsa fondurilor
daca e asa le-as sugera actualilor guvernanti sa ia banii pe care fosta putere ii folosea la " terenuri de fotbal in panta, bazine de inot la sate ,telegondole in locuri unde nu ninge" si sa ii duca la autostrazi.
Proiectele de autostrăzi se derulează cu finanțare externă nerambursabilă (până la 85%), iar finanțarea este momentan suspendată. Vorbim aici de sute de milioane de euro. Se zice că abia prin iunie s-ar debloca, dar cu ceva corecții care ar duce finanțarea UE la 75%. Care guvern ar putea fi atât de inconștient încât să deschidă alte 5 șantiere, când nu mai are bani să le continue nici pe cele la care se lucrează acum??? Scuze pentru semnele de întrebare, dar legat de Coridorul IV m-am cam saturat să ne tot lamentăm despre despre prostia și incompetența ,,ăstora", spre deosebire de geniul ,,celorlalți" (toți o apă și-un pământ, în opinia mea). Mi-aș dori ca măcar noi, pe acest forum, să punem degetul pe adevăratul motiv pentru care nu se declară câștigătorii, pentru că acest motiv e clar, vizibil și grav. :)