Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

iuliu05

#5550
Quote from: Ionut on March 02, 2013, 06:19:58 PM
@iuliu05, bine ai venit! O "intrare" pe forum de exceptie, multumim mult pentru efort! Ti-am editat eu postul ca sa apara direct pozele la dimensiune mare. Te asteptam cu poze in continuare daca esti din zona, vad ca relieful este foarte solicitant pe-acolo, va fi o frumusete autostrada asta.

Bine ai venit! :cheers:

Nu sunt din zona(am fost atent la ce a fost scris pe forum in ultimele zile si am zis ca o exclusivitate merita oprirea :). Fac drumul TM-HD cam la 3 saptamani. Locatia este foarte buna pentru poze, asa ca sunt sigur ca o sa vina multe de la mine sau alti dupa ce incep lucrarile.
Locul unde sunt pozele e destul de aproape de locul unde autostrada trece la inaltimea maxima atinsa.

Quote from: iuli on March 02, 2013, 08:45:00 PM
Multumiri de poze si bine ai venit!  :cheers:
alin_simeriaveche vorba de Lugoj - Deva... undeva pe aici http://goo.gl/maps/kWL5N daca recunosc eu bine peisajul. Il rog pe iuliu05 sa confirme.

Aici sunt locatiile exacte:
A- unde estimez ca e borna
B- unde am oprit si unde e poza din DN

Deci nu e exact pe traseul din google maps borna ci foarte aproape(estimez 20 m) nu stiu cat de precis e traseul din google maps)

http://goo.gl/maps/N4oMT



Estimez ca am mai vazut bete cu marcaje si in aceste locatii:
http://goo.gl/maps/DQvDP

In locatia B a fazut vara  trecuta (nu mai stiu data exacta) masini Strabag  si utilaje de foraj

fo-k

Astea sunt bornele improvizate pe care le-am vazut si eu. Cea din poze este mai departe de drum si nu este provizorie deloc. Este borna topo de care se vor folosi la trasari.
Nu cred ca le-au facut doar sa le dea de lucru la cei cu topo, pentru ca am vazut si un Jeep Grand Cherokee cu numar BC xx DMU (ceva sef probabil) prin zona.

teocharis

nu inteleg de ce nu s-a ales un traseu paralel cu actualul DN7, lunca Muresului e mult mai prietenoasa!

ce putin lotul Faget-Dobra a fi infernal se va lucra in conditii de munte

iuli

Traseul pe Lunca Mureșului a fost abandonat cu mult timp în urmă, cam de pe la începutul ideii Coridorului IV. Alegerea a fost din motive economice și nu neapărat din motive tehnice.
Iar legat de faptul că prin zona asta e traseu greu, eu unul după ce am văzut planul nu mi se pare cu mult mai greu decât Sebeș - Sibiu, mai ales că traseul nu va merge chiar pe lângă DN.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

teocharis

Quote from: iuli on March 03, 2013, 10:39:10 AM

Iar legat de faptul că prin zona asta e traseu greu, eu unul după ce am văzut planul nu mi se pare cu mult mai greu decât Sebeș - Sibiu, mai ales că traseul nu va merge chiar pe lângă DN.

tocmai asta e problema: acele dealuri din lotul Faget-Dobra pot "aluneca", asa cum se intampla deja pe loturile Sebes-Sibiu, si pot "ingropa" un constructor fara experienta in zona de deal ca UMB...

lautaxi

Pe mine ma sperie intarzierile alea de pe Orastie- Sibiu ,am auzit voci ca cele doua  loturi dinspre Sibiu ale italienilor nu vor fi gata anul asta...bun am inteles alunecari de teren da celelalte doua  loturi dinspre Orastie nu au nici o problema  si se vorbeste de intarzieri in loc de aprilie 2013 vor fi gata la sfarsitul anului 2013 mi se pare enorm de mult timp.

Ionut

La final de 2013 e inca bine! E posibil sa fie chiar 2014. Si din ce-am inteles eu de la specialistii de pe-aici e de inteles.

Tavi

Corect Ionut! Inca e bine si 2013 decembrie si chiar si 2014 numai sa fie gata! Riscul mare daca nu se aproba plata "lucrarilor extra" este sa plece constructorul cu totul ... ca pentru garantia executata se poate judeca si ulterior ...

lautaxi

K da cele doua loturi din spre Orastie cand vor fi gata?

iuliu05

Bornele topo se fac inainte sau dupa ce e gata proiectarea?
Daca au marcat axul central nu trebuie sa fie si proiectarea gata?

Legat de traseu am studiat pe o harta care avea si curbele de nivel si se poate lua altitudinea in orice punct  traseul, zona Cosevita(cam 10 km) e singura portiune foarte dificila intre Dobra si Timisoara, restul pare mai simplu decat TM-AR, urca si coboara foarte lin cu putine vai mari de trecut.

alin_simeriaveche



isotech_ro

#5562
Quote from: Pellady on March 04, 2013, 12:44:23 AM
Ponta despre tronsoanele neatribuite pe Autostrada Vestului: ,,Să-i dăm drumul odată, că sunt bani europeni"
http://infrastructura.info/?articol=Ponta%20despre%20tronsoanele%20neatribuite%20pe%20Autostrada%20Vestului:%20%E2%80%9ES%C4%83-i%20d%C4%83m%20drumul%20odat%C4%83,%20c%C4%83%20sunt%20bani%20europeni%E2%80%9D%20_articol6558.html

o alta "petarda", marca PM "xerox  :o"

sa va explic de ce afirm asta. lucrarile fac parte din Coridorul IV Pan European fiind finantate 85% prin programul POS-T ( suspendat in acest moment, cel putin pina la vara )

decontarea lucrarilor are urmatorul mecanism:
- constructorul emite facturile catre CNADNR si ii sunt achitate de la bugetul de stat
- guvernul, prin Ministerul Transporturilor inainteaza la finalizarea lucrarii cererea de decontare a cotei de 85% de la bugetul UE

asadar in momentul de fata guvernul nu are bani de derulare a programului POS-T, de la bugetul 2013, dar are un PM mitoman care crede si vorbeste "aiurea'n tirg" ... afirmatia este valabila si pentru politrucul de la ministerul marilor proiecte

LE nu va infierbintati foarte tare nici cu autostrazile "de hirtie" realizate prin PPP ... negocierile se duc prin mecanismul de dialog competitiv , care exte o procedura de durata ( intre 9 - 18 luni ), iar cind o sa solicite de catre cistigatorul procedurii garantie guvernamentala pentru creditele de executie, iar o sa avem situatia Vinci din 2008

alecu26

cam are dreptate omul.

sincer....nici eu nu as stii ce sa fac. Sa dau toate loturile la UMB cum zice rezultatul? Sau dau si la UMB si la altii de pe locurile 2-3?

Prima solutie pare cea legala, dar cred ca e evident si pt. UMB ca nu poate face totul la banii aia.

Exista o solutie si la asta: se asteapta ca garnatiile de participare la licitatie sa expire, UMB nu le mai prelungeste pe toate si e eliminat automat.

Sunt curios cat au fost obligati sa fie valabile. Poate are cineva timp sa rasfoiasca dosarele de licitatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Este INCREDIBIL ce declaratii face Sova. Uimitor.

Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură, Dan Şova, a anunţat că autostrada Nădlac-Sibiu, marea majoritate a coridorului IV Paneuropean, va fi finalizată până cel târziu în anul 2015, în primăvară. Acesta este foarte încrezător în declaraţii şi a anunţat că, dacă totul decurge conform planului, termenul ar putea fi devansat.