Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Germany

Faine poze!

Nu au nici cel mai mic motiv sä se gräbeascä la ceea ce a mai rämas din LD2....speräm mäcar sä facä calitate dacä tot ai tot timpul de pe lume! :)

Dominik

^
Au spus totusi ca in 3 luni sunt gata cu lucrarile
You're in Steelers Country

Cozak

Rocklee esti din nou la inaltime!  ;) Multumim, inca mai ai multe de pozat, lotul UMB e foarte frumos si spectaculos, cu asa.multe viaducte. Cheers!

cassyo

Oare Rocklee va mentine stacheta si pe Pitesti-Sibiu, sau va "subcontracta" ? :D
Dupa cum face incursiuni si pe A10, il cred capabil ! :)
Calatorului ii sade bine cu drumul

laszlo.robert

Este cam departe de locul lui de bastina

Ionut

Sibiu-Pitesti va fi foarte greu de accesat de la sol. Acolo vom avea nevoie de toata susținerea voastră ca sa trimitem drona.

hepea

O sa-mi iau multe dislike-uri. Voi chiar credeti ca veti vedea vre-odata in viata voastra Pi-Si gata? Sau macar inceput??? Eu sunt convins ca nu. Doar uitati-va la ceea ce au facut pana acum cu infrastructura sau cu oricealtceva  :(

dr4qul4

PiSi e  cel mai bine pregatit proiect. De fapt e singurul care are un SF facut pe bune.
Da, vor fi probleme. Dar se va porni cu dreptul si asta conteaza enorm. Va dura mult pentru unii, dar daca vom avea constructori seriosi va dura mult mai putin ca Deva-Timisoara (ganditi-va doar cand au inceput licitatiile le Timisoara-Lugoj)
Totul e sa nu ne blocam in licitatiile atribuite pe baza raportului calitate/pret.
Stiu ca pare incredibil, dar s-ar putea sa avem gata PiSi inainte de a avea DX12.
Atat de mult conteaza pregatirea unui proiect!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Beowulf

Quote from: dr4qul4 on April 30, 2017, 12:22:35 PM
PiSi e cel mai bine pregatit proiect. De fapt e singurul care are un SF facut pe bune.

Sper sa ai dreptate! Ai ceva informatii suplimentare referitoare la realizarea SF-ului sau te bazezi strict pe ceea ce stim toti de pe acest forum?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

vancouver

Quote from: hepea on April 30, 2017, 11:39:03 AM
O sa-mi iau multe dislike-uri. Voi chiar credeti ca veti vedea vre-odata in viata voastra Pi-Si gata? Sau macar inceput??? Eu sunt convins ca nu. Doar uitati-va la ceea ce au facut pana acum cu infrastructura sau cu oricealtceva  :(

Da, eu sunt ferm convins ca da.  Si tocmai uitandu-ma la ce s-a facut pana acum. Din 1972 pana in 2001 s-au finalizat numai 17km de autostrada (Cernavoda-Fetesti = 17km). Deci in 30 de ani = 17 km. Apoi din 2001 pana acum in 2016 s-au mai finalizat 600 km si alti ca. 200km sunt efectiv in lucru. Adica in 15 ani = 600 km. Daca in 2001 luai ca referinta trecutul ajungeai la concluzia ca in 15 ani nu se pot face mai mult de 8,5km de autostrada, dar iata au fost 600 ! ! ! Si daca te gandesti bine, 90% din cei 600km sunt finalizati incepand din 2009, adica in ultimii 7 ani. Apoi mai exista presiunea enorma a transportatorilor si a populatiei de a crea o legatura Bucuresti cu Transilvania si cu Europa de Vest. Plus presiunea UE.

Deci da, cu certitudine in urmatorii 10 ani vom vedea lucrari masive pe Sibiu-Pitesti si speram si cat mai multe tronsoane finalizate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Studiul de fezabilitate pentru Sibiu-Pitesti este mult sub ceea ce trebuie. Ca sa nu zic ca e o mizerie.
CC: Spea + Tecnic

dr4qul4

#34061
si daca il comparam cu SF-urile de pana acum cum e?
Cat timp licitatiile sunt atribuite pe baza pretului cel mai scazut, nu avem cum sa obtinem rezultate bune.
Totusi, este unul din putinele SF-uri pe baza caruia se va licita imediat.
Pana acum am avut doar reactualizari facute in graba pornind de la niste SF-uri facute in birou. Si alea pe baza unor harti mai vechi ca noi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Beowulf

Quote from: dr4qul4 on April 30, 2017, 01:59:51 PM
Cat timp licitatiile sunt atribuite pe baza pretului cel mai scazut, nu avem cum sa obtinem rezultate bune.

Nu neaparat, exista o serie de crierii minime care trebuie indeplinite. Principiul celui mai mic pret este corect; putem sa umblam la criterii si la modalitatea de evaluare, dar renuntarea la pretul cel mai mic este o mare aberatie. Nimic nu-mi garanteaza ca daca aleg un alt pret automat va creste calitatea. E foarte probabil sa platim mai mult pentru exact aceeasi mizerie.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

hepea

#34063
@vancouver

Suna bine cand zici asa dar uita-te cu cat chin si cat de prost s-a facut pana acum pe A1 (si aici ma refer la L-D si zona Aciliu). Pe Pi-Si va fi de 100 de ori mai dificil si nici macar nu e inceput! Trag de timp sa nu se faca nimic! Pana si bulgarii se descuca mai bine ca noi.

Sa dea Dumnezeu sa ma insel si sa radeti si cu curu de mine

cutter

La SF pentru Sibiu-Pitești nu s-a început încă studiul geotehnic pe loturile cele mai grele: 2 și 3 (adică, în mare, porțiunea de autostradă din Defileul Oltului). Un studiu geotehnic acolo va dura cel puțin un an și jumătate - trebuie create drumuri de acces care nu există, etc.

Din informațiile publice de până acum, se pare că pentru moment doar studiile geotehnice pentru cele două loturi din capete, 1 și 5, adică Sibiu-Boița și Pitești-Curtea de Argeș sunt finalizate, iar pe lotul 4 sunt efectuate doar forajele fără a fi gata și recepționat studiul.

Dacă e așa, înseamnă că din munca totală de investigare și proiectare pe întreaga lucrare Sibiu-Pitești, doar cam o treime e făcută până acum, de la data de 15 iulie 2015 când a început contractul...

Nu există prin urmare, după părerea mea, nicio șansă să se recepționeze acest studiu anul acesta și probabil nicio șansă să se finalizeze vreodată în cadrul actualului contract...