Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: udar on February 24, 2013, 10:54:40 PM
poza este facuta in noiembrie-2012


se pe pare ca solutia a fost ca pe toata lungimea asta cu probleme sa se faca zid, s-a forat si se ridica zid de protectie pe o parte si pe alta..



nu chiar. in aceasta zona vor fi coloane de balast. Ele pe langa consolidarea prin indesare a terenului vor fi si ca un ecran drenant. Apa vine...dar cand da de balast coboara imediat mai jos cu cativa metri si autostrada e OK.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: udar on February 24, 2013, 02:22:28 PM
:shocking:






au avut de carat de materiele pentru acest tronson  :cheers:

cine poate aproxima inaltimea in metri............................peste 6m ?

juma de munte...sau de deal. (de la Banpotoc) si mai tarziu haldele de zgura de la Hunedoara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

isotech_ro

#5537
@alecu26

ce am scris se refera in ipoteza "Best Scenario Case"
in ipoteza "Worst Scenario Case", in 2013 nu vom avea finalizate decit:
- Arad - Pecica ( nodul DN7 Pecica ) ... restul doar atunci cind va fi cel putin reluata licitatia tronsonului Peciaca Nadlag, probabil 2014 cumulat cu deblocarea platilor POS-T
- Balint - Dumbrava
- Simeria - Orastie

vis a vis de deschiderea partiala a lotului Astaldi Sibiu - Cristian, asta ar necesita un nod provizoriu, care nu este cuprins in finantare ... asa ca este putin probabil sa beneficiem de o asemenea oportunitate

Pellady

#5538
Patru oferte au fost depuse pentru realizarea Autostrazii de Centura Sud a Bucurestiului si pentru operarea autostrazilor A1 si A2. Vezi pe unde trece viitoarea autostrada si cate parcari si noduri rutiere va avea
http://m.hotnews.ro/stire/14321653

ciprebbe

#5539
ms pellady (vezi ca avem topic separat pe A0),

Cred ca de aici ne dam seama cum va fi:

Autostrada de Centura SUD - Bucuresti - Date tehnice

Lungime: 48 Km
Parte carosabila: 2 X (2 X 3,75 m)
Noduri rutiere: 2 tip "trefla" cu autostrazile A1 si A2 / 3 tip "trompeta" sau "trefla" cu DN4, DN5 si DN6
Viteza de proiectare: 120 km/h si 140 km/h
Parcari: 5 parcari de scurta durata, si doua puncte de intretinere
Poduri, pasaje si viaducte: 36
Alte lucrari: 16 intersectii denivelate fara acces la autostrada
Benzi de stationare de urgenta: 2 X 2,50 m
Zona mediana impermeabilizata: 3,00 m

As fi vrut sa vad si o harta......

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


ciprebbe

Bun ma corectez :D , as fi vrut sa vad si o harta mai actualizata ( nu stiu cat se va respecta cea din 2011). Probabil SF ul e dupa ea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuliu05

#5542
Va urmaresc aproape zilnic aproape de la inceput. Am decis sa sparg gheata cu ceva interesant

Quote from: fo-k on February 28, 2013, 10:22:19 PM
Se lucreaza intens pe Lugoj Deva lot 1. Se lucra si azi pe la ora 20.00 in zona Dumbrava.

Cred ca cei de la UMB traseaza drumul pe Lugoj-Deva lot 3 Ilia-Cosevita. I-am tot vazut in zona. Au si pus balize improvizate pe unde va fi axul drumului. I-am vazut la trecerea de cale ferata de la Abucea unde va fi nodul Ilia, la Ohaba si la Cosevita.
Sper sa fi castigat ei lotul si sa nu fie contestatii.  :)

Poze cu "balizele improvizate" in zona  Cosevita. In zona sunt destul de multe, am vazut cel putin 5 .In poze este una la care accesul a fost mai usor, e exact unde autrostada trece de DN conform SF, restul par sa fie tot pe traseu sau destul de aproape.
Confirm ca am vazut astfel de bete si la trecerea cu CF inainte de Abucea dar nu am oprit.





























Eu banuesc ca au forat pentru studii geo, asteptam parerea specialistiilor.

Ionut

@iuliu05, bine ai venit! O "intrare" pe forum de exceptie, multumim mult pentru efort! Ti-am editat eu postul ca sa apara direct pozele la dimensiune mare. Te asteptam cu poze in continuare daca esti din zona, vad ca relieful este foarte solicitant pe-acolo, va fi o frumusete autostrada asta.

Bine ai venit! :cheers:

alin_simeriaveche

deci...cei care se pricep....acele sunt insemne pt o autostrada? se face cu bolturi betonati?

FRS

sunt niste borne topo... de ele se vor folosi pt trasarea axului autostrazii, ampriza, etc...

alin_simeriaveche

Multumim Iuliu de poze. Asa cum spunea si Ionut, asteptam mai multe poze :D  Intradevar pare deestul de complexa lucrarea...dupa cum vad peisajul....chiar nu stiam.Nu stiu de ce aveam impresia ca e lin/campie pana la Lugoj. Multumesc FRS pt explicatie. Sper sa porneasca cat mai repede

iuli

Multumiri de poze si bine ai venit!  :cheers:
alin_simeriaveche vorba de Lugoj - Deva... undeva pe aici http://goo.gl/maps/kWL5N daca recunosc eu bine peisajul. Il rog pe iuliu05 sa confirme.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Pellady

Quote from: Ionut on March 01, 2013, 04:27:15 PM
Quote from: ciprebbe on March 01, 2013, 02:52:11 PM
As fi vrut sa vad si o harta......

Avem harta... veche, pe prima pagina - avem si topic pentru A0, va rog sa discutam acolo. :)
Asta ştiu şi eu, articolul respectiv printre altele tratează licitaţia pentru întreţinerea A1 Bucureşti -Piteşti.

alecu26

sincer, nu-l inteleg pe UMB. Chiar nu inteleg logica actiunii. Poate chiar nu au de lucru topo si o fac asa...sa o faca. Acele tronsoane sunt grele. Sunt tronsoane care blocheaza un monstru cu 100 de ani de traditie ca Impregilo si ca Astaldi. Dapoi....pe UMB? Si aMB a licitat la 45% din buget...fata de Astaldi si Impregilo care au castigat de pe locurile 3-4...deci cu rezerve.

In plus...nu a invata nimic ...de la Paco, Straco, Romstrade....ce e val, ca valul trece...pacat, a fost care pentru profitul ala de 50% inregistrat macar facea ceva, nusi batea joc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).