Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 35 Guests are viewing this topic.

udar

#5520
ingramadeala mare pe banda de urgenta  :headbash:



daca deschide usa l-ai luat la ocazie   :D


si mai sunt pasaje peste A1 care inca nu sunt finalizate.......


udar


mai am si 2 poze de la nod Giarmata cu pregatire scurgeri





iuli

Multumiri de poze!
Am fost si eu in weekend pe A1 si am vazut ca se lucra si duminica dimineata pe pasaje, dar foarte lent. Spatiul de servicii dintre Timisoara si Arad e aproape gata, adica asfaltat si puse ceva borduri dar nu am vazut sa se construiasca toalete, practic va fi doar o parcare. La cealalta parcare nu s-a facut nimic, sunt doar mormane de pamant. Iar la nodul de la Ortisoara in nici un caz nu era ceea ce a pozat udar, era liniste deplina, se putea intra sau iesi de pe autostrada doar pe sensul Ortisoara - Arad, acolo erau si sterse interdictiile de pe indicatoare.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Super faine pozele, multumim! :cheers:
Pana la urma s-au rezolvat problemele cu trambulinele? Macar atat. Parca auzeam de la stiri ca vor sa termine anul asta, intr-un final. :D

iuli

Pana la Arad nu am intalnit decat una foarte mare la nodul de la Giarmata, in rest decat vreo 2-3 dar rezonabile. Adica nimic iesit din comun tinand cont ca mergeam cu un Matiz cu 110 km/h.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Sursa secreta recidiveaza si ne face din nou cinste cu niste poze de pe A1 Lugoj-Deva lot 1 (Tirrena Scavi).
Pozele sunt proaspat scoase din cuptor. Enjoy!

Avans vizibil in doua saptamani.


Tirrena Scavi lucreaza la foc automat, este un furnicar de nedescris in organizarea de santier. In schimb, Alpine... nu prea. Sau nu stie/nu vede sursa exact ce se intampla. Poate se apuca totusi mai tare ca a venit caldura.


Terasamente foarte inalte pe tot traseul.


Nod Balint.


Km 9. In departare nod Balint.


Mai vine un set.

Ionut

Continuarea setului de la sursa secreta A1 Lugoj-Deva lot 1.

Intersectie A1-DN68A Deva-Lugoj.




Debleu instabil la km 26.


CF Timisoara-Deva. Este cel mai putin avansat pod.


Se asfalteaza la km 20.


Drum de legatura A1 Lugoj-Deva cu Centura Lugoj (de fapt profil de autostrada), prima bucata din Coridorul IV-SUD.






Cam atat pentru moment... poate mai primim. Multumiri multe, multe sursei! :cheers:

ciprebbe

Excelente poze, excelente vesti, intradevar se lucreaza.
Multumiri si din partea mea sursei secrete! La cat mai multe si cat ma des.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: ciprebbe on February 28, 2013, 12:58:23 PM
La cat mai multe si cat ma des.

Pai gata, a venit caldura. Evident ca si sursele secrete au chef de pozat. :p

BTW, pana la urma ramurica asta din Coridorul IV-sud (drumul de legatura A1-Centura Lugoj) va fi A6? Ramane stabilit, stie cineva?

reed

johny sanatate tie si sursei tale .That awsome!Multumim  :p

nenea_hartia

^ Mulțumim ție și sursei pentru poze.
Tirrena sunt mult în urmă. :(

Quote from: Ionut on February 28, 2013, 01:44:51 PM
BTW, pana la urma ramurica asta din Coridorul IV-sud (drumul de legatura A1-Centura Lugoj) va fi A6? Ramane stabilit, stie cineva?
Se pare că da.

fo-k

Se lucreaza intens pe Lugoj Deva lot 1. Se lucra si azi pe la ora 20.00 in zona Dumbrava.

Cred ca cei de la UMB traseaza drumul pe Lugoj-Deva lot 3 Ilia-Cosevita. I-am tot vazut in zona. Au si pus balize improvizate pe unde va fi axul drumului. I-am vazut la trecerea de cale ferata de la Abucea unde va fi nodul Ilia, la Ohaba si la Cosevita.
Sper sa fi castigat ei lotul si sa nu fie contestatii.  :)


alecu26

din ce am vazut din poze inca e mult de lucru. Nu prea ma impac cu procentul de aproape 60% declarat. Podul acela pe mai multe deschideri mai are inca cel putin 4 luni de lucru la el. Acela e cel mai critic. Cel peste CF e un pic in spate dar e mic.

Oricum....o sa se sparga buba daca Tirena nu ia nici un lot pana la urma.

Si eu am vazut ca nenea hartia....UMB masoara topo peste tot...pe toate cele 3 loturi de la Deva la Lugoj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: Ionut on February 25, 2013, 10:59:21 AM


Ma bucur ca vedem deja hidroizolatia, inseamna ca au lucrat bine si peste iarna. Ai/aveti idee de termene pe lotul Impregilo? Era vorba ca sunt in intarziere destul de mare per total... stie cineva detalii? Cred ca ne vom face o idee buna despre lot(uri) cand va zbura Eurocopter.

impregilo va termina cam in 2014....asta daca li se aproba solutiile tehnice propuse acum. Daca nu se aproba...e riscul si sa plece cu totul. E mai ieftin sa plece si sa le fie executate garantiile bancare....decat sa ramana si sa termine proiectul.

Cam pe unde e facuta poza ar mai fi inca un pod de aproape 1 km.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: isotech_ro on February 25, 2013, 11:53:16 AM
Quote from: nenea_hartia on February 25, 2013, 11:36:26 AM
Nu se pot da termene, pentru că soluția tehnică din zonele cu alunecări de teren nu e încă aprobată de CNADNR. Oricum, soluția propusă e de durată și costisitoare. Încă un an de lucru, aș spune.

foarte corect
1. NU sunt aprobate de CNADNR solutiile tehnice suplimentare pe loturile cu  probleme
2. NU sunt aprobate de finantator, respectiv Uniunea Europeana, solutiile tehnice si costurile sulimentare ( atentie> data fiind amploarea financiara a solutiilor tehnice ar trebui organizate noi licitatii pentru ca bugetul alocat practic se dubleaza daca nu cumva se tripleaza sau sunt suportate de la bugetul de stat )
3. POS-Trans este blocat pentru audit
4. Bugetul 2013 inca nu este publicat in Monitorul Oficial
5. "realistii" din CNADNR dau ca POSIBIL a fi finalizat in 2013 - TRIM IV, in conditiile deblocarii finantarii UE sau a unei rectificari bugetare pentru finantarea acestori lucrari (trim III) urmatoarele tronsoane

- Arad - Pecica
- Balint - Dumbrava
- Simeria - Orastie
- Orastie - Sebes
- Centura Sebes

Lotul Impreliglio si Astadi sunt posibil a fi finalizate in 2014 TRIM IV sau chiar 2015

absolut corect...doar ca in centura Sebes nu prea cred ca va fi in Trim III. Poate merge lejer in trim. IV sau 2014.

La astaldi totusi sa nu deschida pana la Cristian?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).