Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 67 Guests are viewing this topic.

Germany

LD3 este putin ciudat!
Anul trecut au avansat spectaculos si rapid! Nodul Grind, podul peste Mures, au avut cel mai mare si mai rapid stadiu fizic etc.
Anul ästa, cam se bate pasul pe loc!
DE CE ?
Este amestecat IAR statul ? IAR birocratie etc ? Nu cred cä nu au capacitatea de muncä necesarä....

cristi5

Din cate inteleg, tocmai ca statul nu "se baga" (adica nu-si face treaba= exproprieri suplimentare si AC) la timp. Problema clasica la majoritatea proiectelor. Daca inteleg bine, constructorul nu are nici o vina, cand avut AC si-a facut treaba.

Ce putem face? Punem intrebari, API poate face declaratii de presa sau pe FB, etc.

S-a discutat mai demult o iesire in DN68A prin spatiul de servicii Ohaba, dar date fiind regulile stricte de receptie (doar lotul complet) si de interzicerea modificarii lucrarii o perioada dupa receptie=> nici o sansa.

Dominik

Quote from: danutzu_1069 on April 02, 2017, 08:49:56 AM
Pai doar atâtea poze?

Sunt vreo 115 poze, eu le-am vz pe FB  :D .....le va pune Rocklee astazi cel mai probabil
You're in Steelers Country

perfidus

Quote from: stangabriel on April 02, 2017, 09:08:26 AM
Da, era si momentul. De multi ani au fost parasite casele. Dealul acela pare cu roci solide, nu merg ca umplutura in alta parte? Au mult de excavat.
Ce se excaveaza se va folosi ca umplutura la zidul de sprijin spre vale, ce va avea si  peste 8m cred pe alocuri.
Excelenta veste, multumim Rocklee!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

boer_escu

#33649
Cu multumiri tuturor celor care vin cu imagini si informatii, revin si eu dupa ceva vreme cu o postare, zona nod Soimus, inclusiv dealul cu lilieci, vazute din cetatea Devei!



LE: imaginea e o panorama din trei cadre luate cu un DSLR cu senzor DX cu obiectiv de 200mm. Asadar, cine se inscrie pentru un time-lapse? :)

Dominik

You're in Steelers Country

Bogdan_Cluj

Da, superba poza (+1).
Poate e putin SF ce zic, dar daca iti permite timpul sa faci din exact acelasi loc cu acelasi aparat la acelasi zoom poze si in viitor. Sa avem un fel de timelapse. Ca vad ca se prinde o zona destul de interesanta si ar fi fain de urmarit.

boer_escu

Multumesc de aprecieri!
Din pacate nu sunt din Deva si nu stiu cand voi ajunge data viitoare pe acolo  :( Dar cine stie, poate mai reusesc anul asta sa ajung... Poate ma motiveaza UMBul cu munca lor! :)

pbh

Excelenta poza. Este prima panorama cu nodul Soimus. Se vede cat de "tare" a intrat UMB-ul in paine.


Dominik

O mizerie de solutie fara cap, cata incompetenta si nepricepere poti sa ai sa propui sa anulezi tunelurile acolo ?!  >:(
You're in Steelers Country

adiarc

#33656
o tampenie...care consuma inutil timp...asa ne mai place sa re,re,re inventam roata...o facem patrata,dreptunghiulara,triunghiulara si dupa cativa ani cand diversi idioti isi dau cu parerea...hop...cea rotunda merge cel mai bine

lasand la o parte ecologia,eu unul nici nu vreau sa aud de asemenea deblee...tot trec pe langa unul de pe lotul 3 ,Orastie-Sibiu...si mi-a(ne-a) ajuns...

asadar,per total ,pe un ciclu de 25-30 de ani,cu siguranta varianta tunelurilor se va dovedi mai ieftina...dar,na...oameni care sa vada in persepctiva,dincolo de interesele lor meschine,de moment?..nu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

Nu inteleg prostia celor din MT/CNAIR. Si vor sa faca Pitesti Sibiu? Comarnic - Brasov? Da, poate doar SF pana prin 2050.

Cei din jurul nostru (Bulgaria/Croatia) construiesc in draci tunele, numai ai nostri nu , nu si nu.
Au dovedit clar ca nu mai au bani pentru finantare proiecte, dar totusi, a fost inceput de 3-4 ani. 

Quest

Intr-adevar, super poza Boer_escu (+1)
Colegii au dreptate, s-ar preta un timelapse pe zona format din poze succesive.
Avind in vedere ca nu esti din zona, asadar nu se stie cind vei mai reveni, ne poti spune cu ce aparat si ce zoom ai folosit ? Poate reusesc alti colegi sa genereze aceleasi conditii tehnice de fotografiere, adica sa-ti continuam munca :)

Legat de stirea cu dl Cuc care si-ar dori renuntarea la tunelurile de la Holdea, el croieste stirea apasind pedala costului acestora, dar realitatea e ca nici nu poate face vreun pas inainte in directia construirii lor, ptr ca din cite stiu eu CNAIR n-are vreun SF pe baza caruia sa faca vreo licitatie pe FIDIC galben ptr executia acestora, iar cei de la Salini care au facut proiectul, nu sint naivi sa i-l dea in mod gratuit...

Ce-as mai ride ca tunelurile sa le faca Salini, de fapt invinovatirea lor ptr ceea ce s-a intimplat pe OS3 e nedreapta, ptr ca firma responsabila e Impregilio, e adevarat la ora actual parte componenta din Salini, dar Salini sustine ca sistemul lor de management al calitatii este cel care prevaleaza in joint-ul care s-a realizat intre cei 2.

Multumesc Cutter c-ai punctat in stire oribilul acelor deblee de 40 m inaltime, in varianta fara tuneluri. Sper cei de la Mediu sa se tina tzepeni pe solutia actuala si sa aiba de partea lor Comisia Europeana.

Cind ma uit la fatucile astea stiriste cu cit aplomb rostesc prostii, ma minunez. Zice fata de pe Digi24: tuneluri de 3 km lungime  What ?
T1 ar fi la km 52+880 - km 53+170 => 290 m
T2 ar fi la km 53+620 - km 54+580 => 960 m
T3 ar fi la km 55+020 - km 55+420 => 400 m
Iar intre T2 si T3 (440 m) s-a hotarit tot tunel sa fie, asadar lungimea totala T1+T2+T23+T3=2090 m
probabil la Digi24 le-a dat 2900 m (deh typo) si-au zis punem rotund 3 km :)
Common sense will get you far !

Ionut

Rețineți totuși ca sunt 2 km și ceva de cale dubla. Deci undeva la 4,2 km de cale simpla. Se vor sapa separat, desigur. Simplu nu va fi. 2 ani? Vreo 3-4 mai curând. Noi în acest moment nu avem contract semnat intre Salini și CNAIR pentru proiectarea acestor tuneluri și ne gândim la finalizare.