Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 46 Guests are viewing this topic.

stent76

Nu le-ar iesi mai ieftin sa faca cele doua benzi "terasate" la altitudini diferite?

Europiu

^Eu zic sa urmezi link-ul mesajului de mai sus (Nov 2014) si sa citesti discutia ce-i urmeaza. As mai recomanda si sfatul dat de TibiV lui shAkur :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

#33527
Mi se pare "cea mai tare plansa ever" de pe forum....

Doar UMB-ul se putea inhama la asa ceva...
Sa dea Domnul sa nu piarda bani... Sa le iasa macar de un suc (hai, vreo 600 de Coca-Cola, cate una pentru fiecare om....)
Ca mai mult castig nu vad cum... :(

Zid de spijin la 80% ?....
Ancore de 18 metri ?!?!?!...


(Ca sa nu mai zic de zidul de beton de minim 10 metri de la baza, langa DN76....
Si inalt de 20 de metri !...)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Am citit discutia din nov 2014... foarte interesant, dar spre deosebire de atunci, acum inteleg ca trebuie sa existe un proiect tehnic facut de UMB (care e si aprobat, din moment ce au AC). Nu are cineva o sursa? Macar sa ne spuna textual care e solutia...

PS: interesant ca se stia de lilieci inca de la licitatie...

rocklee

se spune ca nu sunt o specie de lilieci rari pe cale de disparitie ....ci sunt lilieci normai care se gasesc in toate zonele din  Romania  ....

rocklee

#33530
mishu77...la nodul grind la ce te referi tu .....pe partea cu foreza in jos este o zona mlastinoasa  cu multe izvoare de apa ...defapt pe toata suprafata nodului grind este o asemenea zona  si de aceia se foreaza pentru intarirea trerasamentului ...

Ionut

^^ Tibi, nu ancorele sunt de 18 m, aceea este inaltimea acelui debleu. :) Nu ca ar fi ceva simplu, indiferent cum o dai.
Pai ce, in iarna e gata. :lol:

ciprebbe

Dacă va fi iarna 2019 sa zicem
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mishu77

@rocklee nu am stiut ca sunt probleme acolo desi urmaresc forumul constant. Multumesc de informatie. Cu toate astea tot mi se pare ca se misca Comsa in reluare fata de alte loturi din A1 sau A10.

nrb

Oare cineva din zonă, nu merge într-o seară cu o plasă la cules de «liliac», poate scăpăm mai ușor,  :lol:

stent76

Quote from: alecu26 on November 19, 2014, 10:24:32 AM
am analizat problema cailor denivelate. Nu e simpla si nici mult mai ieftina. Potrivit normativelor atunci trebuie sa faci banda de urgenta si pe o parte si pe alta.

Aici e chiar imposibila...din cauza ca ai cote impuse la ambele capete....trecerea peste DN 76 imediat dupa nod la un capat si trecerea peste DN 76 si CF la celalt capat.

Mda, urmaresc de ani de zile forumul, dar nu tineam minte sa se fi discutat deja. Oricum, normativele sunt absurde. Nu tin minte sa fi vazut asa ceva in alte tari.

marcelbanu

#33536
Quote from: nrb on March 28, 2017, 09:01:09 AM
Oare cineva din zonă, nu merge într-o seară cu o plasă la cules de «liliac», poate scăpăm mai ușor,  :lol:

Asta e grota...
Trec cam des prin zonă, de multe ori seara...
Aş sta cu plasa degeaba acolo...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

ddfab

fiindca a fost vorba de terasamentul din nodul Dobra...cam asa arata vineri...





si mie mi s-a parut mobilizarea destul de scazuta pe lotul acesta :(

ddfab

tot la acest nod, miscau ceva prin sensul giratoriu cu DN 68A.



ddfab

activitate la culeea Deva a traversarii DN68A, zona Holdea