Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

lautaxi


lautaxi

De mentionat ca la ultima poza se vede  terasamentul cum e facut din balastru , era foarte foarte foarte moale....

horyatm

In a doua poza se lucra sau exavatorul acela era doar acolo?

lautaxi

Quote from: horyatm on February 17, 2013, 08:07:40 PM
In a doua poza se lucra sau exavatorul acela era doar acolo? nu se lucra

lautaxi


alin_simeriaveche

lautaxi multumim mult de poze. incearca sa mergi mai aproape de lucrari :D

radutm

QuoteAutostrada Arad-Timisoara va fi, in sfarsit, finalizata, dupa patru ani de lucrari
Patru ani de lucrări, numeroase vizite ministeriale, amenințări cu rezilierea contractului și penalități de zeci de milioane de lei. Asta este pe scurt povestea celor 32,25 de kilometri de autostradă care leagă Arad de Timișoara. Deschisă circulației încă de la sfârșitul anului 2011, de fostul premier Emil Boc, autostrada nu este nici acum finalizată. Reporterii www.tion.ro au obținut de la conducerea CNADNR data la care lucrările vor fi, în sfârşit, finalizate.
.......
Sursa: http://www.tion.ro/autostrada-arad-timisoara-va-fi-in-sfarsit-finalizata-dupa-patru-ani-de-lucrari/1248964
cont inchis

mitsu

Quote from: lautaxi on February 17, 2013, 06:12:04 PM



Poate nu inteleg eu, dar ce cauta bordura aia pe mijlocul autostrazii???

Chiar nu se pot face si la noi autostrazi cu spatiu verde intre sensuri si cu arbusti plantati acolo, astfel incat sa nu mai fie nevoie de panouri anti-orbire care oricum nu se pun sau se fura?

rocklee

boldura de pe mijoc este sa opreasca apa sa intre pe celalalt sens de mers....si acelea se pun in curba ......

radutm

^^
Bordura aia nu e ca in oras, are alt rol. Problema spatiului dintre caile de rulare s-a mai discutat. Argumentele cele mai convingatoare sunt mentinerea la minim a costurilor cu achizitionarea terenurilor si solutia tehnica adoptatat in general ieftina. Ar fi si problema ca exista riscuri mai mari cu afectarea structurii de catre vegetatie, nu avem un cadru de exploatare post-constructie care sa asigure ca acel spatiu va fi cu adevarat intretinut pe durata de viata a lucrarii, nu doar in primele luni, si nici nu avem experienta si logistica suficienta pentru a pune in practica amenajari pe scara larga. In plus, nu stim cu siguranta ce arbusti locali se preteaza cel mai bine sa fie plantati, pe zone geografice, si cum se comporta in timp in conditiile respective.
cont inchis

mitsu

Nu era mai logic sa existe un sant intre cele doua sensuri, prevazut cu scurgeri din loc in loc pe sub autostrada?

schluppi

Am mai vazut acea bordura pe mijlocul autostrazii, in curbe, si in alte locuri. Am avut acolo impresia ca este pusa pentru a asigura o usoara inclinare a benzilor de trafic in curbe. Mai precis, este vorba despre suprainaltarea exteriorului curbei, separat pentru fiecare sens de mers. S-ar putea inclina si intreaga autostrada, dar atunci, tinand cont de latimea mare a autostrazii, diferenta de nivel intre marginile acesteia ar fi semnificativa.

udar


au inceput timid lucrarile de finalizare nod Giarmata




anacronox

Astăzi la briefingul săptămânal cu presa de la prefectura Hunedoara am întrebat dacă se știe cum va continua lotul 4 din Lugoj-Deva si dacă s-au început lucrările topo. Am primit un răspuns cel puțin ciudat. Se știe constructorul, s-au transmis instintarile de exploprieri la Ilia si Dobra, dar încă nu exista o soluție de traversare a Muresului la Soimus si Ilia pentru ca proiectele initiale au fost modificate substantial. Ce e adevărat, ce nu e, asta am primit si eu si dau mai departe.