News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 48 Guests are viewing this topic.

TibiV

Sa nu imi zici ca "luminatii" din CNAIR/CNADNR/MT se apuca de pasajul pe DN peste CF a doua zi dupa ce se da in folosinta L3...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

udar

Pasaj peste CF acolo cum ?

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

teea

#33407
^^
@horatiu : datoria Antreprenorilor este doar sa proiecteze si sa execute contractul/autostrada. Decizia de a deschide traficul, este doar a Beneficiarului/CNAIR
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

cristi5

#33408
@horatiu.cosma

Ba eu te-am bagat in seama, ti-am chiar raspuns, dar nu m-ai bagat in seama :)

Cam laconic comentariul tau din luna respectiva, poate cineva sa dea detalii? Multumim!

horatiu.cosma

^
Scuze pentru răspunsul întârziat, intru mai rar pe forum și nu văd tot ce mișcă :D. Credeam că am fost suficient de clar cu primul mesaj: nodul se face în întregime, așa cum e în proiect și cum îl vedem tot mai avansat în teren. Doar că la giratoriul de pe DN 68A se vor pune parapeți și nu se va permite intrarea/ieșirea pe/de pe autostradă. Motivul l-am spus și atunci și e reprezentat de îngrijorarea celor din CNAIR în ceea ce privește eventualele ambuteiaje care să se întindă până pe autostradă atunci cand bariera la trecerea la nivel cu calea ferată va fi coborâtă.

@teea, sunt perfect de acord cu ce spui tu. Comsa va duce la bun sfârșit proiectul inclusiv nodul de la Grind, dar deschiderea circulației în nod între A1 și DN 68A e responsabilitatea CNAIR. Iar dacă e să ne luăm după avizul CTE de siguranța circulației, nu se va da drumul la circulație decât pentru cei care vor veni pe A1 și vor dori să întoarcă pe celalalt sens de mers.

NGC

Pentru ca sa lamurim problema deschiderii sau nedeschiderii LD4 in acest an, sa trecem in revista lucrurile importante ramase de facut si solutiile adoptate.

Kilometrajul creste de la Lugoj spre Deva.

1. Cariera Branisca
QuoteDe la km 83+525 – km 84+125 / partea stanga a autostrazii si km 83+600 – km 84+100 / partea dreapta a autostrazii, se vor executa lucrari de consolidare a versantului din zona Carierei Branisca in vederea stoparii alunecarii de teren. In baza expertizei intocmite pentru stabilirea solutiilor tehnice de executie a autostrazii in zona alunecarii de teren, care a analizat cauzele, natura si caracteristicile alunecarii de teren, inclusiv in urma analizei implicatiilor negative extrem de grave pe care aceasta alunecare activa le are asupra constructiei si a functionarii normale a autostrazii, precum si asupra functionarii normale a carierei, s-a adaptat solutia de consolidare prin realizarea unor lucrari complexe de stabilizare a alunecarii si consolidare a versantului, care consta in:
- executia de coloane forate din beton armat (piloti de mare diametru) pe ambele parti ale autostrazii;
- drenarea de adancime a masei alunecatoare prin drenuri orizontale forate;
- drenarea de suprafata prin crearea posibilitatii de evacuare a apei acumulate in depresiunile de pe platforma de lucru din cariera si conducerea acesteia in afara zonei alunecarii;
- descarcarea versantului de materialul depozitat (agregate si steril), care supraincarca mult versantul, constituind cauza principala a ajungerii acestuia la limita stabilitatii;
- refacerea prin taluzare si inierbare a suprafetei zonei afectate de alunecare si de sapaturile ce se vor executa pentru realizarea autostrazii.

2. Pescarie
Quotekm 88+625 - km 88+700 - Două lacuri piscicole existente - Perna de anrocamente de 1m grosime

3. Relocarea liniilor de inalta tensiune

4. Viaducte pe autostrada
Quote- km 90+810 - km 91+061, 6 deschideri, Viaduct pe autostrada peste DJ706A
- km 96+365 - km 96+615, 6 deschideri, Viaduct pe autostrada peste drum agricol, DJ706A, DN76 si peste CF
- km 97+750 - km 98+073, 8 deschideri, Viaduct pe autostrada peste DN76

5. Poduri pe autostrada
Quote- Pod Bretea 1, km 0+450, 21,2 m, Pod peste paraul Boholt
- Pod Bretea 3, km 0+120, 21,2 m, Pod peste paraul Boholt

6. Pasaje pe autostrada
Quote- km 94+310, 20 m, Pasaj pe autostradă și DJ706A pentru utilități
- km 95+160, 16 m, Pasaj pe autostradă peste DJ706A
- km 99+210, 13 deschideri, 572 m, Pasaj pe autostradă peste DN76

7. Lucrari de consolidare
Quote- km 90+710 - km 90+810 - Structuri de sprijin din pământ armat/beton armat cu înălţimi între 3.80 şi 12.50
- de la km 93+900 până la km 94+025 şi de la km 94+150 până la km 94+310 pe partea dreapta a autostrăzii se prevede un zid de sprijin de beton pentru asigurarea stabilităţii taluzului şi pentru a fi redusă zona de intervenţie a utilităţilor existente ale haldei de cenuşă şi zgură
- de la km 91+125 – km 94+025 se va realiza o protecţie a piciorului taluzului cu pereu de beton până la nivelul de inundabilitate cu probabilitatea de 2% plus înălţimea de gardă de 50 cm
- km 96+625 - km 97+730 - structura de sprijin din pământ armat/beton armat cu înălţimi cuprinse între 4,0 m şi 20,0 de metri

8. Relocarea pesterii cu lilieci

NGC

^^^ Uitati-va cu atentie la lungimile zonelor unde trebuie facute lucrari de consolidare.

Ionut

Un fleac. În 9 luni sunt gata. :)
9 luni după ce se termina anul asta. Aia da, poate...

mspescaru

Pe langa atatea vesti bune de pe lotul Soimus- Ilia, sa nu uitam totusi ca traim in Romania si unele lucrari sunt facute de mantuiala sau nu sunt duse la bun sfarsit. Ne facem de ras in fata celor care intra in tara pe la Nadlac...

http://www.aradon.ro/atentie-toaletele-de-pe-autostrada-raman-inchise/1800702

alecu26

eu ma tot intreb când se vor termina banii lui UMB. Ca claimuri platite in termen scurt nu prea va vedea.

Cip, din ce stiu este o determinare a inginerului, si o instructie, pentru lucrarile care trebuie facute pentru a se conecta la autostrada existenta. Nu stiu unde am vazut documentul, dar l-am vazut. Poate ne ajuta NGC.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Sa vedem, sa vedem. ;)

Stim noi multe aici la CIA si mai mult decat isi inchipuie unii, dar nu le stim nici noi pe toate. :p :lol:

NGC


ciprebbe

De cand se chinuie UMB-ul la Gilau ? 2 ani si jumatate ...trecuti..... si voi sperati la LD4 in 2017? :)))))
La Gilau au scapat ieftin cu relorarile.... as putea sa le zic inexistente.... la Deva e vai si amar....
Daca  termina la final de 2018 jos palaria , dar eu si pt termenul asta am dubii.
Si vorba aia... daca eu nu i-am monitorizat constant .....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Termen ca termen de finalizare....Dar exista posibilitatea ca UMB sa iasa pe minus cu constructia acestui lot?....Ce se intampla daca bani se termina mai repede ii aduc ei de acasa pentru a finaliza tronsonul?

rocklee

#33419
si daca se va lucra  ''chinezeste'' tot nu se termina ...in 2017... :)