Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 51 Guests are viewing this topic.

Hercule

Quote from: Vice33 on March 16, 2017, 09:19:22 PM
Cum vor face jonctiunea cu A1 existenta langa Soimus...? Cam in ce zona trebuie sa faca aceasta jonctiune...? Legatura se va face cu sensul giratoriu existent sau se construieste unul nou? Aveti vreo poza cam unde ar fi aceasta imbinare dintre lotul 4 si actuala autostrada?

Nu sunt specialist, dar am facut un exercitiu de imaginatie pe tema asta acum ceva vreme. Cred ca daca se termina bucata de la Ilia pana la nodul Soimus, se va putea circula pe autostrada iesind prin nodul nou iesind in sensul giratoriu si intrand imediat inapoi ocolind astfel jonctiunea intre cele doua capete. La fel pe celalalt sens. Probabil ca va fi nasol o perioada, dar UMB poate trage tare ca sa minimizeze disconfortul.
Deșteaptă-te române!

TibiV

#33376
Etapele racodrdarii de la Soimus mi se par foarte logice.
Voi folosi StreetView GM si traseul din OSM.

GM ne arata foarte clar ca s-a lasat suficient spatiu dedicat pentru continuarea A1 spre Lugoj:

Ceea ce inseamna ca intai trebuie finalizata Etapa 1 (pe care am figurat-o cu albastru), adica giratoriul existent -> noua bretea de intrare spre Sibiu -> autostrada propriu-zisa de la bretea pana la autostrada existenta in punctul A.


Dupa ce ai mutat fluxul de intrare spre Sibiu pe traseul de mai sus, poti intrerupe vechea bretea de intrare (fara sa o afectezi deloc pe cea de iesire) si sa termini Etapa 2, marcata cu verde, intre viaductul peste DN7 si autostrada actuala in punctul B

Punctele A si B le-am marcat si pe poza StreetView:


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

^^ vom avea o noua intersectare a fluxurilor de trafic in giratoriu. Numai ca aici, fata de Margina, se mai adauga si ceva trafic local pe DN76, iar traficul de pe autostrada poate avea cu totul alt volum.

Solutia pe care o vad: realizarea etapei 1, dar punerea acesteia in exploatare numai concomitent cu deschiderea sensului de circulatie Ilia -> Deva pe intregul lot IV de autostrada. Astfel pe pod si deci prin giratoriu vor veni doar f. putine vehicule, cele din partea de vest a Devei si imprejurimi, astfel ca nu se vor crea blocaje la iesire.

Dupa care in ritm rapid etapa 2 (2-3 saptamani), la final cu deschiderea completa a traficului pe lotul IV.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dominik

TibiV sa inteleg ca si in punctul A la coborare cat si in punctul B la urcare vor fi cate 2 benzi ??? Asa ar fi logic...

You're in Steelers Country

TibiV

Quote from: vancouver on March 17, 2017, 06:59:00 PM
Dupa care in ritm rapid etapa 2 (2-3 saptamani), la final cu deschiderea completa a traficului pe lotul IV.
Tot la 2-3 saptamani m-am gandit si eu, dar asta doar pentru ca vorbim de UMB.
Altfel, era treaba de 2-3 luni... ;)

Quote from: Dominik on March 17, 2017, 07:34:17 PM
TibiV sa inteleg ca si in punctul A la coborare cat si in punctul B la urcare vor fi cate 2 benzi ??? Asa ar fi logic...
Atat in punctul A cat si in punctul B vom avea profil complet de autostrada: 2 benzi/sens + banda de urgenta.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

^
Ms TibiV asa da, dabea astept sa se termine viaductu, va fi foarte spectaculos !
You're in Steelers Country

Vice33

Multumesc de lămuriri. Hai UMB! Forţă şi raţiune!

TibiV

#33382
Quote from: Vice33 on March 17, 2017, 09:36:18 PM
Hai UMB! Forţă şi raţiune!

Slava Domnului, se pare ca au si forta si ratiune.
Trebuie sa le lasam doar timp, iar statul sa le dea bani...

Pentru toti cei interesati...

Punctul de jonctiune A1 Lugoj-Deva cu Deva-Orastie in StreetView (in desenul meu punctul A) este aici: https://goo.gl/maps/9HQqWMjgP2x

Foarte instructiv, va puteti roti 360 de grade sau plimba inainte si inapoi, fara sa va luati noroi pe ghete ca rocklee... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Tot acel sant din beton dintre benzile autostrăzii cat şi  parapeţii vor trebui demontaţi/demolaţi cand se va face joncţiunea. Si eu sunt curios ce soluţie construcţivă şi organizatorică vor adopta cu privire la această îmbinare cu lotul A1 existent...dar mai e până acolo...

danutzu_1069

#33384
Totusi, de ce atatea probleme si intrebari cu jonctiunea asta...
Nu este prima joctiune de acest fel. La fel a fost si intre centura Sibiu si L4 (Deva -Sibiu). S-a facut sub trafic..
Si plus de asta, acolo nodul a fost mutat, nu ca aici unde o bretea va ramane.

stangabriel

Dar o iesire temporara la nodul Simeria ce are? Sa ajungem acolo si acceptam 1 luna de trafic greu.

Super poze.

pasadia

Confirm si eu faptul ca au fost aduse la nivel ambele benzi de pe sensul Sebes - Sibiu de la km 286, acolo unde era celebra trambulina. Totodata exista un santier, cu circulatia redusa pe a doua banda, intre Soimus si Simeria.

Dominik

You're in Steelers Country

Dominik

#33388
Foarte interesant ce spune Ministrul Cuc:

''În cei 90 de kilometri pe care ni i-am asumat că îi vom finaliza în acest an este inclus şi Lotul IV                                                                      Autostrăzii Lugoj – Deva !!!''

You're in Steelers Country

Cozak

Incredibil ce bine se pot misca omenii de la UMB. In ritmul asta peste 1 an ne plimbam de la Holdea la Sibiu. Yupii!