Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 71 Guests are viewing this topic.

esendy

Quote from: serban vlad on March 13, 2017, 12:58:18 PM
Se poate realiza o descarcare provizorie de pe A1 aiaci 45.930620, 22.852501 la int dj706A cu DN 76. Este posibil ca UMB sa termine restul lotului anul acesta fara bucata pana la Soimus. Ar fi numai 3 km pe DN 76 si 15 km de la holdea la Margina neterminati anul acesta.

Nu stiu exact de ce nu se poate, dar unii de pe forum asa spun ca nu va fi deschidere partiala pe LD4

Ionut

S-a discutat asta. Trebuie ca drumul în care descarci sa poată duce traficul. Dar hai ca nu ar fi asta. Birocrația însă te omoară.  Trebuie bani și un contract. Trebuie proiect tehnic și o groaza de avize. În cat timp credeți voi ca se întâmplă toate astea? La Holdea nici acum nu avem AC complet sau exproprieri gata!!! S-a stat luni de zile pentru a găsi exact soluția tehnica.... despre ce vorbim?

esendy


cristi5

^^ din cate inteleg, trebuie de asemenea justificata cheltuiala pt o descarcare provizorie la un eventual control al Curtii de Conturi. La Holdea s-a folosit argumentul ca tunelurile pot fi inchise de urgenta si atunci traficul trebuie scos in DN. In proiect scrie "iesire permanenta, intrare temporara" (pana se deschid tunelurile).

Pe de alta parte inteleg ca pe A3 la Mihaiesti se incearca o descarcare, ma intreb acolo ce solutie legala va fi.

dr4qul4

Descarcarile temporare trebuie sa fie facute in regie proprie. Dar pe LD4 chiar nu are rost.
Poate nu inteleg eu bine. Dar nu la Bretea Muresana avem problema cu pilotii rupti?  Iar Bretea e la 4,5 km de Ilia. Si pescaria e la alti 5,5 km.
Ce bucata vreti voi sa deschideti?
Iar DJ706A nu poate duce trafic de tiruri. Nici macar nu cred ca au loc 2 in paralel. Uitati-va pe maps cum arata. Are o pojghita de asfalt.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

La Ilia spre Deva pui pe autostrada indicator "interzis peste 3,5 tone" si gata, ai salvat DJ-ul... :D

Hai sa fim seriosi...
La intersectia DN76-DJ706A va fi mega-super santier, acolo se va va lucra la viaductul de coborare de pe deal.
Mai degraba ma astept sa faca devieri sau chiar intreruperi de circulatie, nu bretea de descarcare.

Asa, daca tot cautam descarcari, cea mai buna a fost cea pe care a iesit rocklee (DC147) cand a facut filmarea de de noapte.
Suuuuuuper descarcare: 250 metri pe un drum comunal, apoi inca 8,8 km pe un judetean (DJ706A)...

Nu ar fi mai bine sa lasam UMB-ul sa faca ce stie mai bine: sa lucreze in ritm UMB-istic, si cand o fi gata va fi gata ?...
Chiar daca nu termina anul asta, intr-un an vor termina. Hai, 18 luni, ca prea este imbarligata lucrarea...
In mod sigura la 100 de ani de la Marea Unire vom circula pe acolo.
(Asta daca nu apare insa vreun ONG care sa descopere pe acolo struti, balene, elefanti, soricelul mov sau orice alt "zoo" pe care  NU il putem imagina...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

#33216
 +1, @TibiV, traficul de pe DN ii va incurca, oricum, pe constructori in zona Soimus, ar fi culmea sa-i mai incurci si cu traficul de pe A. Trebuie sa lasam constructorii sa lucreze, oricat ne-am dori noi sa circulam pe anumite tronsoane.
  P.S. Chiar daca va contraziceti in alte privinte, aici vad ca te-ai facut frate cu dracul (a), avand relativ aceeasi opinie !

__dir

#33217
Ma bucur si eu pentru UMB, sper sa duca la capat lotul 4

Suprabetonare pod cale ferată nod Ilia , lot 3


Pereți antizgomot .zona Lăpugiu- Ohaba, lot 3


Pasaj Rovina, lot 4


Lucrări parcare km. 59.5 lot 3


Alte detalii si poze le gasiti la sursa

gruiarew

Poze de azi de la Holdea. E tot ce am putut scoate din telefon, având în vedere ca era după ora 18:00:























'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Se grabesc sa puna fierul in culeele alea, ca sa nu dispara :D
Super poze, incep sa miste.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Quest

Quote from: __dir on March 13, 2017, 09:11:08 PM
Ma bucur si eu pentru UMB, sper sa duca la capat lotul 4, mai au mult pentru acel rest de bani (150 mil ron)
(...)
Alte detalii si poze le gasiti la sursa

__dir ce n-am inteles eu din articolul lui Marius Popovici din care ai extras pozele puse, este motivul ptr care semnatarul n-a amintit nimic despre nodul Holdea.
Punctul nevralgic al intregului LD3 nu sint lucrarile ramase de facut in zona podului peste Mures (refacerea albiei initiale), suprabetonarea podului metalic de peste CF la nod Ilia, umpluturile necesare la pasajul peste CF de la nod Grind, panouri fono-absorbante la Lapugiu etc, ci NODUL HOLDEA. Iar despre el n-a zis nimic.

Al doilea lucru pe care nu-l inteleg, de data asta din postarea ta, este suma de doar 150 mil lei pe care UMB zici tu ca o mai are de primit. Nu stiu cum ti-a iesit suma, eu ma bazez pe sinteza platilor pe care NGC20 o tine (iata din 2014, multumim), si din care rezulta ca UMB a fost platit pina la data curenta cu doar 33% (~138 mil lei) din suma licitata (~419 mil lei). Asa incit UMB mai are de primit ~280 mil lei (toate sumele sint f.TVA)

Eu sincer sper ca UMB va duce pina la capat proiectul (chiar si daca ultimele cheltuieli va trebui sa si le finanteze incrucisat din profitul altor proiecte anterioare, intrucit suma licitata pe LD4, stim cu totii, e mult sub cea prezisa de Companie :/
Common sense will get you far !

Europiu

^ Confuzia s-ar putea sa vină de la recent emisa AC, în care, citez din memorie, li s-au recunoscut lucrări executate fără autorizație în valoare de aproximativ 280 milioane. Ceea ce, bineînțeles, nu inseamnă ca a fost și achitată acea sumă. 
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

__dir

#33223
Aici este nota lui NGC20, iar suma ramasa ar fi de 140 mil. ron (fara tva)

TibiV

#33224
Nota lui NGC20 vorbeste despre "Valoarea lucrarilor autorizate si recunoscute" de CNAIR, nu despre valorea lucarilor platite de CNAIR...
Insasi formularea "autorizate si recunoscute" este lamuritoare... :(

Lucrarea face 100, eu recunosc ca ai lucrat de 70, chiar daca nu ti-am platit decat 30....
Cred ca vorbim in mare parte despre lucrarile executate si care au primit abia acum AC.
Fara AC nu se poate plati nimic  dpdv legal...

Ceea ce a spus de altfel si NGC, desi nu a "punctat" explicit diferenta intre lucrari recunoscute si lucrari platite
Quote from: NGC20 on March 09, 2017, 04:39:53 PM
Contractul a fost atribuit pentru 419.397.452,07 RON fara TVA. Valoarea lucrarilor autorizate si recunoscute este de 280.201.540,00 RON fara TVA (conform noii AC).
Va trebui sa vedem in curand si niste facturi si sa asteptam si platile aferente. ;)
(postarea este de cand au primit AC lucrarile facute pana acum "la negru"... Sideranta idee: sa "lucrezi la negru" cand clientul tau este statul roman...  :o )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)