Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 56 Guests are viewing this topic.

teocharis

^care au fost ratiunile ptr care s-a ales solutia tunel lung de aprox 2 km ptr ecoductul Holdea?

inteleg, de la specialisti, ca animalele pot la fel de bine 'transhuma' si pe sub viaducte gigant (gen Aciliu)!

Plimbaretu


rocklee

in seara aceasta ....am iesit cu sotia la cumparaturi la deva  :) ...si cu aceasta ocazie am tras o fuga ...sa vad ce fac baieti  :D .....si surpriza   :|.....la ora 18,45 UMB-ul lucra in multe dintre puctele fierbint de pe tot traseul dintre branisca si soimus .. ...fiind intuneric ...fara poze ... :)

la nodul soimus erau foarte multe  utilaje parcate ...si la acea ora mai descarcau de pe trailare ...utilaje de tot felul ....

se pare ca in curand le voiface o vizita  8)




alin_simeriaveche

Super. Sper că și vremea să țină

Bulwyn

@rocklee judecand dupa reputatia ta "curand" s-ar putea traduce cu "maine" 😛

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


luc

#33185
Intrebare de baraj: Daca se rezolva ce tine de aspectele birocratice in timp util + se rezolva problemele cunoscute de pe Lot4 + nu apar necunoscute mari in zonele neatacate atunci cu o mobilizare pe care UMB-ul a aratat ca o poate desfasura, TEHNIC este posibil sa se poata circula pe  LD4,  sa zicem in 20 dec 2017? In seara asta sunt optimistul de serviciu..:)

Ionut

Nu se poate finaliza anul asta. Sunt 9 luni oameni buni. Este exclus, nu mai vă amăgiți singuri .

TibiV

In 9 luni se poate "finaliza" un om. Dar si ala foarte micut...

Nici o sansa sa poti termina in 9 luni o autostrada cocotata pe 1 km distanta pe o coasta de munte si cu 2 viaducte gigant in capete. (Si sa nu uitam ca pe portiunea "cocotata" se va lucra la cativa metri de DN76 aflat sub trafic...)
Cred ca doar chinezii ar putea face asa ceva in doar 9 luni,..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ion59

#33188
Cele trei conditii necesare sunt: forte umane si tehnice suficiente, finantarea sa nu conteze si o echipa de conducere performanta. Si se face in 9 luni, chiar si de catre romani.

carutasul

Dar cum punctul doi nu e indeplinit.... :(
Eu acum am devenit destul de convins ca UMB va duce treaba până la capăt. Cred că dacă voia să scape, ar fi avut motiv/pretext să rezilizeze, in definitiv mă ţii cu aprobările doi ani  si vrei să păstrez oferta de la început?
Dar in această ipoteză, inseamnă că o să vrea să nu piarđă bani, sau in tot cazul nu prea mulţi. Deci o să trebuiască să facă totul cu cât mai puţine pierderi, time is not important...  Acum, asta e, cred că dacă vedem grinzi puse, betoane turnate etc prin decembrie o să mai avem răbdare câteva luni, mai ales că e un "aproape final" de traseu...

Beowulf

Baieti, si daca vom circula abia la inceputul verii 2018 pe Soimus - Holdea, eu zic sa fim multumiti. Important este sa nu mai apara probleme neprevazute sau ignorate.

Oricum, cred ca ar trebui sa incepem sa punem presiune pe CNAIR pentru ecoducte si PiSi, nicidecum pe UMB pentru a a finaliza treaba cu citeva zile mai devreme.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

Daca tot vorbim de LD4...
Imi amintesc cu certitudine ca am vazut pe forum un desen cu mega-adapostul pentru liliecii din Pestera Tunel de la Soimus....

Problema este ca nu mai tin minte daca desenul era postat ca atare, sau l-am vazut intr-un link catre vreun document PDF...

Whatever...
In lipsa desenului, am gasit: Anexa 2 la -  Acordul de mediu nr.7/09.09.2010 revizuit în data de 24.12.2013 și în data de  09.12.2016 pentru proiectul "Tronson de Autostradă Lugoj-Deva de la    km 0+000 – km 100 + 014 şi drum de legătură de la autostradă la varianta de ocolire a Municipiului Lugoj de la km 0+000 – km 10+518

Un document fascinant...
Si care spune ca de fapt nu conteaza ce si cum vrea sa faca beneficiarul (CNAIR/CNADNR), pentru ca proiectul lui poate fi modificat (fara nici o raspundere contractuala...) de dragul "șocâtelor maro cu o dungă galbenă pe lăbuța dreapta-față" aflate la 4,5 km de "habitatul lor natural".... (Documentul are "doar" 98 de pagini, caci include doar modificarile...)

Dar sa trecem peste...

Nu am gasit desenul "adapostului pentru lilieci", dar documentul de mai sus contine descrierea lui detaliata:


"Suplimentar vor fi montate si 50 de adaposturi artificale in lunca"...
Liliecii astia vor trai mai bine ca mine...
Vor avea si locuinta permanenta, si casa de vacanta, construita gratis "de stat"...

Acordurile astea de Mediu au mai multe detalii tehnice decat tot ce incercam noi sa aflam "pe teren"...

TAGS: adaposturi pentru lilieci, Pestera Tunel

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pbh

Asa cum am mai spus saptamana trecuta, la cum au plecat din block-start UMB si la jocul de glezne (sper ca pentru incalzire) pe LD3, se contureaza o deschidere aproape simultana a celor doua loturi - in 2018.
UMB-ul lucreaza mult mai organizat, mai curat. Nu trebuie sa revina de 3 ori pe acelasi segment pentru al completa lucrari de arta, drenare, consolidare etc,pentru a putea deschide lotul, asa cum am observat pe LD2 si nu numai. Asta este varianta realista. Super optimist ar fi sa se deschida ambele loturi pana in decembrie 2017, sa lasam loc si la putin "supranatural" in aceasta ecuatie. Daca exista o companie capabila sa produca surprize (pozitive), aceasta este UMB.

cristi5

La Holdea nu exista inca AC, corect? Deci orice estimare pt LD3 este din start afectata de "nesiguranta hartiilor". Inteleg "pe surse" ca acel overpass 1+1 nu e mare filozofie. Nu (mai) e nici foarte inalt, fiind coborat pt realizarea descarcarii, etc.

bogdix

^
AC-ul sta dupa HG de exproprieri.