Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 83 Guests are viewing this topic.

rocklee

#33165
imaginile cu ultima pasarela in constructie ..









rocklee

pe lotul LD 2 la nodul margina ...in zona podului peste bega ....si pe toata distanta dintre margina si zona tunelurilor era o mobilizare buna si se lucra bine ...pana la urmatoarea vizita va doresc ...drumuri bune si fara evenimente
:thumbsup: :vroomvroom: :vroomvroom: :police:

bogdix

Quote from: alecu26 on March 10, 2017, 09:58:26 PM
Bogdix. ...de alunecarea/tasarea terasamentului din zona nodului Ilia nu ne zici nimic?

Este o situatie care se poate intampla cand fundezi terasamentul pe terenuri mlastinoase. Se pare ca pe o zona unde terasamentul are o inaltime destul de mare (rampa sudica a pasajului peste CF din zona nodului Ilia), s-a produs o cedare la nivelul terenului de fundare. Cedarea nu a afectat intreaga rampa ci doar o parte a acesteia. In prezent se proiecteaza o solutie de remediere si de consolidare a terenului de fundare (probabil se va excava zona "cedata", se va imbunatati cumva capacitatea portanta la nivelul terenuui de fundare, probabil se va gasi o metoda de a se asigura si un drenaj mai bun) si se va reface umplutura. Si de acolo mai in sus, dupa proiect.

bogdix

Bag de seama ca pe LD4 a inceput furnicarul portocaliu... Cred ca o sa vedem aici cea mai mare mobilizare pe un contract de autostrada din istoria autostrazilor romanesti. UMB e un constructor care poate si a mai dovedit ca daca "se incoarda", face minuni (vezi Timisoara-Lugoj Lotul 1 unde a facut parada si unde lucrarea executata este in parametri tehnici foarte buni dupa 4 ani de la deschidere).

Le urez mult succes celor de la UMB, dar si Inginerului, care va avea nevoie de mobilizare similara daca vrea sa faca fata. Ma gandesc cu empatie la cei de la departamentul de calitate al UMB, dar si la dirigintii de santier, care vor trebui sa lucreze 24/7 pentru a putea face fata ritmului lucrarilor.

teea

#33169
^^
@bogdix : avem o eroare de proiectare sau o greseala de executie ? cine a lucrat in zona aia ?
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

bogdix

^
Incerci cumva sa propui subtil o "expertiza" ?

mishu77

Am trecut si eu ieri pe noua portiune deschisa luni. In cateva zone 2 - 3 se simt mici denivelari nu deranjante dar sa vedem cu evolueaza. In apropiere de viitorul spatiu de servicii pe sensul tv-margina deja parapetele de pe margine a fost sifonat. In rest la giratoriul de la iesire nu am stat deloc dar sigur sunt si situatii in care trebuie sa dai prioritate. In Cosava DRDP Timis a inceput sa repare drumul se circula la paleta. Sa speram ca o sa il refaca cat de bine se poate si catre Cosevita ca are mare nevoie.
@bogdix mare dreptate ai ce a facut UMB pe TL1 se prezinta practic ca in prima zi la deschidere cand pe TL2 e plin de trabuline care se accentueaza pe zi ce trece.

phb2

#33172
Quote from: bogdix on March 11, 2017, 08:24:19 AM

I'll try to answer the questions above. But please take into consideration that the other people that post here, consider me a "pessimist". :)


I don't consider you as "pessimist" but as "realist"   :)
Thank you very much for your explications ; the situation is clearly exponed.

AUT_XY

When it takes so much time or maybe will take so much time to build such tunnels in such a short distance,
i expect that when the companys started to build "Sibiu - Pitesti", this part of the A1 will take 50 years or more to finish :/

Cozak

Realistic eu ma multumesc si cu deschiderea anul acesta a portiunii Grind-Ilia de pe lotul 3, in caz ca nu se va termina descarcarea de la Holdea. Asa prin vara, august sa zicem. E o portiune inaintata si mai sunt doar podul peste.Mures si traversarea peste CF de rezolvat, si ele in stare avansata. Deci se poate. Chiar cred ca se poate.

vancouver

It takes aprox. 4-5 years to build one tunnel of 0,5 - 3,0 km. When the tunnel is short (0,5 km) you can use only one "working station" for steel and one for concrete form and concrete pouring. When the tunnel is longer you can use 2, 3 or 4 such "working stations". So the time is aprox. the same. Only if a tunnel is longer then 3 km you start to have more problems and it may take longer. And you can work at the same time at more tunnels. You don't have to wait that one is finished, to start the next one.

The tenderind process also takes 2-3 years, not depending how much tunnels there are. For one tunnel it's the same.

So, it will take 6-8 years to build the tunnels on Lugoj - Deva and it will take the same period of time, 6-8 years to build Sibiu-Pitesti. Of course, Sibiu-Pitesti is more complex, we are talking about 120 km of highway, so there is a chance we will have unexpected problems.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

Even if I'm not an expert, I believe that we ought to also consider that this type of drilled motorway tunnels was never built in Romania, therefore the road authorities have little experience in dealing with such projects (approving technical solutions, authorizations and applying their corresponding legislation)...

All this adds to the uncertainty, hence the need for the Holdea interchange.

Quest

Quote from: AUT_XY on March 11, 2017, 01:31:12 PM
When it takes so much time or maybe will take so much time to build such tunnels in such a short distance,
i expect that when the companys started to build "Sibiu - Pitesti", this part of the A1 will take 50 years or more to finish :/

I'm glad you understood, that is in deed the major concern...
Common sense will get you far !

Dominik

#33178
Am mai vz pe filmarile lui Rocklee ca la Nod Margina Est ca se puneau parapeti  New Jersey din beton intre banda de coborare si viitoarea urcare spre tunele, iar in sens erau deja aduse cateva camioane de pamant pt a-l finaliza :D
You're in Steelers Country

Nicuamza

Salutare!
Baieti voi cu siguranta pana acum v-ati facut auziti, insa nu ar exista si varianta de
a face putina presiune pentru urgentarea AC-AM-urilor,pentru loturile restante Lugosi-Deva??
Intreb, nu arunc cu pietre asa ca va rog sa nu ma judecati!Daca azi ar exista AC-AM anul viitor cu siguranta ar exista Sibiu Nadlac!