Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 68 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ma tot uit, iar si iar, la filmarea lui iuli pe Traian Vuia - Margina si retur...http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg148379#msg148379

Cateva observatii/masuratori legate de durate (fara sa iau in considerare "amanuntele" legate de siguranta circulatiei...) si doua intrebari pentru cei care circula frecvent pe acolo...

1. Traian Vuia - Margina
A. La 01.35 depaseste iesirea pe breteau spre DN68A de la Traian Vuia
B. La 10.25 intra pe breteau de iesire spre giratoriul din est. Durata A-B : 8'30" (pe ultima bucat de 1,5 km viteza scade incet pana sub 50 km/h)
C. La 10.50 ajunge la coada de iesire de la giratoriu (mult discutatul conflict de trafic flux intrare/iesire pe/de pe A1...)
D. La 12.00 intra in sfarsit efectiv pe DN68A. Durata B-D: 1'35"

Durata A-D: 10'25" (10 minute 25 de secunde).
Intrebare: cat dura pana acum drumul pe DN68A intre cele doua puncte A si D ?...

2. Giratoriu Margina est - giratoriu Margina vest
D. Intrare in giratoriu est 12.00
E. Iesire din giratoriu vest 13.10
Durata: 1'10"  Asta este...

3. Margina - Traian Vuia
E. Iesire din giratoriu vest pe bretea 13.10
F. Intrare efectiva in A1 de pe bretea 13.52   Durata E-F: 42"
G. Punctul in care breteau dinspre DN68A (dinspre Margina, evident) intra in A1: 21:58. Hai sa zicem 22.00, ca e banda de accelerare....

Durata E-G: 8'50" (8 minute 50 de secunde) - mai rapid cu 1'35" decat sensul opus, dar asta este normal pentru ca nu mai exista limitarile de la iesirea in Margina.
Intrebare: cat dura pana acum drumul pe DN68A intre cele doua puncte  E si G ?...

Intrebarile sunt serioase - habar nu am care erau duratele de parcurs, pentru ca eu nu circul pe acolo.
Dar incerc sa imi dau seama cat timp se castiga acum...
Si cat timp s-au pierdut in ultimele 3 luni in care autostrada era gata, dar nu a fost data in folosinta...  >:(

Despre castigul de siguranta in trafic nu vorbesc, caci ala nu este atat de usor de masurat ca duratele...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teea

Quote from: lupualb on March 08, 2017, 07:17:32 PM
Ieri seara am trecut pentru prima pe lotul de 15 Km Traian Vuia -Margina. Poate mi se pare mie, insa asfaltul pare ca nu este o fasie neteda, pe care sa rulezi lin pe autostrada. Ai impresia ca treci peste mici valuri, masina incepe sa trepideze, iar cafeaua incepe sa sara din pahar.  Chiar si cu ochiul liber se poate observa ca asfaltul nu este neted ci valurit. Se lucra cu un excavator la repararea terasamentului deteriorat de scurgerile de apa si alunecarile de teren. Spre exemplu pe o lungime de mai bine de 1 km se putea observa linii paralele cu santul, care aratau ca terenul a inceput sa fuga in jos. Cel mai probabil respectivul terasamnet trebuie tasat suplimentar si cat de curand inierbat. De asemenea am observat pompe de apa, si tevi prin care curgea apa dinspre terasament in rigolele de langa autostrada.

@lupulalb : e clar ca nu ai nici o treaba cu infrastructura ! cred ca ai mers cu 5 km/h ca sa poti sa notezi toate chestiile astea.... lasa-ne....
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

Quest

Da, si mie mi se pare incredibil sa spui ca "...masina incepe sa trepideze, iar cafeaua incepe sa sara din pahar..." Adica eu constat ca viteza de coaziera pe tronson poate creste fata de LD1 si n-o simti, tocmai ptr ca planeitatea transversala a straturilor pina la cel de uzura e buna, iar altul vine si zice ca-i sare cafeaua din pahar ?!?!

Lupulalb vezi ca poate ai trecut cu rotile din dreapta pe linia continua care desparte prima banda de cea de urgenta, marcaj facut cu strat rezonator cinstit, care te zgaltaie intr-adevar, ca sa intelegi ca esti pe cale sa iesi de pe banda de circulatie normala.
Common sense will get you far !

pasadia

@Tibi: desi stiam care e situatia cu lotul adiacent si nedeschis, nu am facut calculul asta niciodata. Dar asta si pentru ca in marea majoritate a cazurilor opream la Petrom-ul din Faget. Acesta plus Talmaciu reprezentau pauzele mele pentru drumurile Brasov - Timisoara / Arad. Acum va trebui sa caut alta solutie...

Dar in cele vreo 6 drumuri de anul asta, preponderent la ceas de seara, as zice ca viteza medie pe DN e de vreo 70.

TibiV

#33049
iuli a mers in medie cu 120...

Fara pauza... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Tibi, nu te ajuta filmarea lui @gruiarew de aici? http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg147884#msg147884
Giratoriu est Margina la 1:40, intrare efectiva pe A1, Traian Vuia la 18:00. Deci ceva peste 16 minute (la o ora destul de timpurie, mind you!)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

#33051
am fost si eu azi la o plimbare pe margina dumbrava ...si mia placut foarte mult cum arata ....trepidati eu nu am simtit sa fie  ...la cine o fi trepidat ...poate are probleme cu directia la masina ..... este pentru prima oara cand am trecut pe un sector nou de autostrada si nu am simtit acele sarituri la poduri si podete ...dincolo de aspectul ca mai sunt lucrari de remediat in afara cai de rulare ....in rest arata foarte bine ...

vreau sa FELICIT ..CONSTRUCTORUL ...BRAVO SALINI ..... :D :drunk: :thumbsup: :vroomvroom:

FELICITARI T... :cheers:

SALINII ...lucra sustinut pe sectorul dintre Margina si zona tunele ...poze maine o seara faina  :)

TibiV

Quote from: Europiu on March 09, 2017, 01:12:43 AM
Giratoriu est Margina la 1:40, intrare efectiva pe A1, Traian Vuia la 18:00. Deci ceva peste 16 minute (la o ora destul de timpurie, mind you!)

Deci astia 15 km amarati injumatatesc timpul...
Reducerea duratei cu 50%, simultan cu cresterea sigurantei cu... greu de estimat... vreo 90% ?

Cam astea sunt motiveel pentru care ne agitam noi aici...
"Safe & sound"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#33053
@TibiV: si inainte, cand A1 se termina la Traian Vuia, exista o zona de reducere a vitezei si apoi bretele si sensuri giratorii. Ca sa facem o comparatie realista trebuie sa luam  doar timpul intre A si B sau intre E si G, adica ca. 8:30 - 9:00 minute. Cum iuli a rulat cu 120 km/h, putem rotunji in jos la 8:00 pentru 130-140 cum se merge pe o autostrada asa de goala. Fata de rotund 16:00 inainte cu trafic redus.

Daca nu exista situatii speciale, in general poti pleca de la ideea reducerii la jumatate a timpului de parcurs, atunci cand se deschide un nou segment de autostrada.

De ex. pot sa spun ca in anii 2002-2003 faceam cam 9 ore de la intrarea in tara pana la Bucuresti, mers fara opriri majore. Daca A1 ar fi gata, 550km se pot parcurge in 4:30 ore (cu o medie de 120 km/h, deci inclusa o mica oprire de alimentare si hrana). Adica jumatate. Sigur, in detaliu conteaza si traficul. Am facut recent 10 ore de la Nadlac la Bucuresti datorita unui ambuteiaj dupa un accident pe la Orsova pe DN6, desi facusem si sub 8:30 in alte dati, fara A1 Timisoara-Lugoj gata.

PS. Am scris in acelasi timp cu tine, ai ajuns deja la aceeasi concluzie.  :D

PPS. Acum google zice 602km si 6:24 de la nod A1 cu centura Bucuresti la nod Nadlac (fara trafic), fara sa tina cont de noul segment deschis. Daca mai scadem 8 minute ajungem la 6:16 timp teoretic posibil intre iesirea din Bucuresti si vama. Probabil 6:30 este acum posibil duminica sau noaptea, cu o scurta oprire de max. 15 minute.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdix

^
Eu (din Timisoara), de cand s-au deschis sectoarele Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva 1 si Deva - Sibiu, pana la Bucuresti fac cam 7 ore (am facut si 6:30 dar pe noapte, cu "colegu"). Sibiul a ajuns la 3 ore de Timisoara si daca s-ar lega Margina de Deva s-ar scurta si mai mult. Gatuirea e inca pe VO. Acolo poti pierde mult timp.

@lupualb
Ca sa putem sa luam in serios ceea ce tu ai afirmat legat de eventuale trepidatii pe LD2, ar fi indicat nu doar sa faci o afirmatie, ci sa si incerci s-o localizezi geografic. Nimeni nu exclude posibilitatea ca tu intr-adevar sa fi simtit ceva, dar modul in care te-ai exprimat este similar unei flegme pe obrazul celor care au muncit acolo. As putea spune ca e chiar o flegma gratuita !

pbh

Lupule, Lupule, ce facusi bre? Stinge fitilul, daca mai poti.

Ionut


mishu77

@TibiV

Legat de timpul parcurs, daca mergi legal in ambele cazuri faci pe DN cam 1km/minut iar pe autostrada 2km/minut. Repet daca mergi legal sau hai cativa km peste.

iuli

Pentru discutia cu varianta DN vs A

Traseul facut de mine respectand viteza si regulile de circulatie prima data pe Margina - Dumbrava (min. 59:34)

https://youtu.be/pE3bY41GeOE?t=59m34s

Si acum si varianta Dumbrava - Margina (min. 53:00)

https://youtu.be/yIpy6zuMXng?t=52m59s
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dumbravaandrei

Chiar daca e pe DN si nu pe A, dar stiti daca CFR-ul are ceva intentii sa mai faca ceva cu trecerea la nivel de la Ohaba?!?  macar sa mai fixeze dalele alea sau sa le inlocuiasca....