Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 81 Guests are viewing this topic.

lupualb

De 10 minute am trecut pe A1 Cunta -Sibiu, iar la podul unde era acea denivelare puternica cu restrictie de 60km/h, o echipa de la drumuri au inchis banda de viteza, iar circulatia se va face doar pe o banda. Sper ca se apuca de reparat cat de curand!

Quest

#33031
Quote from: GabiHd on March 08, 2017, 09:20:54 AM
Quote from: Dominik on March 06, 2017, 06:39:12 PM
Poate pe maine-poimaine o sa inceapa sa ruteze si pe Google Maps...

Slabe sanse prea curand. Map Maker se inchide la sfarsitul lunii si nu mai au interes sa modereze modificarile in asteptare.
Hadeti sa dam cat mai multi feedback din Google Maps.
(...)

Gabi tu ai tot zis de Map Maker ca se va inchide. Ok, dar cum isi inchipuie Google ca se vor face de acum incolo modificarile de sosele pe harta ? Ptr ca aceste modificari erau chiar rodul contributiei a sute de editori din toata lumea, fiecare pe tara si respectiv zona din tara pe care o acopera.

E deja haios, am luat o captura de ecran de GM la nod Dumbrava ieri, cu felul ciudat in care dungile verzi de trafic ies de pe A, merg putin catre bretele si dispar, normal, ptr ca din teren vin date de pozitionare a traficului dintr-o cu totul alta zona, pe care GM o vede fara sosea.

Ionut scuze de off-topic, poate n-ar fi rau sa pui la news indemnul lui Gabi ptr feed-back catre Google, binecunoscutul "foc incrucisat multiplu" la adresa tintei. Ar trebui sa aiba efectul scontat.
Common sense will get you far !

eeugenus

UMB-ul a inceput sa care zgura de la Hunedoara. E plin de masini pe Deva-Hunedoara.

horatiu.cosma

^^
Da, @NGC20, celebra fază a doua, care s-a născut din celebra variantă 47 (sau 49, nu mai rețin exact) a nodului Dobra, care întâmplător, e identică cu prima  :).

lupualb

M-am intors pe A1 dinspre Sibiu, spre Cunta si se pare ca cei de la drumuri doar au inchis banda de viteza la celebra denivelare cu restrictie de viteza. Echipa a plecat de acolo, sa vedem cand se apuca de reparat.

B.Robert

Quote from: vancouver on March 08, 2017, 01:24:55 AM
Quote from: B.Robert on March 07, 2017, 10:45:47 PM
Asadar am putea ajunge (iar?) in situatia in care avem un lot bun de circulat, dar inchis in lipsa unei iesiri.
Lot 4: este mult in urma lotului 3. Nu are nici o iesire. Dar la ambele capete exista deja iesiri. Daca se termina lotul 4, atunci se va putea imediat circula pe el. La Ilia iesirea este pe lot 3, dar este in faza avansata, deci putem spune ca exista [...]
De asta le incurcam, nu stiam exact in ce stadiu se afla lotul 4 fata de lotul 3 si nici iesirea de la Ilia.
Mersi de lamuriri  :)

cristi5

Quote from: horatiu.cosma on March 08, 2017, 08:50:46 AM
^^
@vancouver, am o precizare la afirmatia ta. In mod normal, asa e cum zici tu, doar ca niste minti luminate din CNAIR au considerat ca megalopolisul Dobra va atrage o mare de trafic prin nodul de autostrada aferent, iar la orele in care bariera la trecerea la nivel cu CF va fi coborata, coloana de masini ce vor dori sa iasa de pe autostrada se va intinde pana sus pe banda de decelerare, poate si mai mult (  :lol: ). Astfel, aceste minti luminate au decis ca pana la constructia ultetioara a unui pasaj pe DN 68 A peste CF care sa elimine trecerea la nivel, nodul Dobra va fi doar punct de intoarcere. Asa ca descarcarea de la Holdea pentru care ne-am batut anul trecut este un must, altfel am fi avut un nou muzeu de 20 de km. De fapt doar de 10 km, fiindca de la Ilia la Dobra se putea circula, dar doar cu posibilitate de intoarcere la Ilia  :lol:.

Cum adica "punct de intoarcere"? Nu se va putea ajunge in DN la Dobra? Nu e corect aici?
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.915/22.518/0

sau te referi numai la momentele cand e inchisa bariera? Cand intr-adevar, daca esti disperat, faci giratoriul (daca ai loc!!!) si pleci la Ilia.

Cand zici "intoarcere la Ilia", te referi la intoarcere _spre_ Ilia? Adica nu autostrada muzeu, ci 10 km de agrement, pt curse de masini de exemplu?

lupualb

Ieri seara am trecut pentru prima pe lotul de 15 Km Traian Vuia -Margina. Poate mi se pare mie, insa asfaltul pare ca nu este o fasie neteda, pe care sa rulezi lin pe autostrada. Ai impresia ca treci peste mici valuri, masina incepe sa trepideze, iar cafeaua incepe sa sara din pahar.  Chiar si cu ochiul liber se poate observa ca asfaltul nu este neted ci valurit. Se lucra cu un excavator la repararea terasamentului deteriorat de scurgerile de apa si alunecarile de teren. Spre exemplu pe o lungime de mai bine de 1 km se putea observa linii paralele cu santul, care aratau ca terenul a inceput sa fuga in jos. Cel mai probabil respectivul terasamnet trebuie tasat suplimentar si cat de curand inierbat. De asemenea am observat pompe de apa, si tevi prin care curgea apa dinspre terasament in rigolele de langa autostrada.

yetiman

Avem si comunicatul CNAIR:

QuoteComunicat de presă 08.03.2017


Referitor la restricția de circulație instituită astăzi, 08.03.2017, pe A1, Orăștie – Sibiu, la km 286+400, Calea 2, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România precizează că traficul rutier se desfășoară în condiții de siguranță maximă pentru participanți pe banda 1.

Restricția a fost instituită ca urmare a apariției fenomenului de tasare  în zona respectivă.

Menționăm că reprezentanții din teritoriu ai CNAIR SA vor acționa pentru remedierea tasării, în următoarele zile, folosind mixtură la cald, astfel încât restricția să fie ridicată și traficul să nu mai fie afectat.

De asemenea, precizăm că personalul tehnic monitorizează in permanență toate punctele sensibile aferente Lotului 3 al A1, privind evoluția degradărilor existente, iar unde este posibil se  intervine pentru diminuarea acestora.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AUT_XY

Quote from: dorum on March 07, 2017, 08:30:35 PM
....when the rest of the section will be opened too? :) :) :)

But is that not nonsense or?
There are already highways-junctions at the new openend part, also at "Margina".

Google Maps has to show that new highway part or?

TibiV

Yes, Google Maps should show it, but we don't know when that will happen...

For the moment, they are showing only some part of Margina junction:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

@AUT_XY

...sorry, i was jocking... of course that routing on this piece of A1 will be implemented as soon as possible :)

adiarc

mixtura calda este pentru temperaturi negative...si e bine sa nu alegem solutia cea mai rapida,dar cea mai de cacao...ar fii cazul sa trecem la frezare,plus asfalt...rezultatul final este mult superior
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

La temperaturi negative nu foloseau "mixtura stocabila" ?...
Aia pentru care incalzesc cu arzatorul cu gaze intai soseaua si apoi mixtura dupa ce au asezat-o ?...

Parca avem pe undeva pe forum niste poze recente cu reparatii cu "mixtura stocabila"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

cu orice tip de mixtura e o porcarie...poti astupa niste gropi ( temporar ),dar nu denivelari mari ca aceasta......anterior au folosit tot mixtura.....pe care ,mai ales tirurile o inlatura rapid.....asa ne place sa ne facem ca muncim.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura