Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 50 Guests are viewing this topic.

ovicor

#32925
 Ionut, ceea ce vrea sa spuna Gruiarew este ca cei ce vor iesi de pe autostrada vor trebui sa cedeze trecerea in giratoriul est celor ce vin pe DN dinspre Deva, obligati sa intre pe autostrada prin giratoriul vest. Daca si cei ce vor sa intre pe autostrada ar folosi giratoriul est, conflictele de trafic ar fi considerabil reduse. Si s-ar reduce riscul de coloana in asteptare la iesire de pe autostrada !
  Gruiarew se refera la intretaierea principalelor fluxuri, cel care intra si cel care iese de pe autostrada !

Ionut

#32926
Acum(!) am inteles. :lol: Pai na, ce sa-i faci... ne descurcam si asa. E drept ca e posibil sa se aglomereze, dar nu e ceva de speriat. Acum sa nu fim prea carcotasi. Cand Bechtel a proiectat un "dublu-nod" la Turda (parca ii spune trompeta dubla?), unii au sarit ca e prea mult. Acum un nod trompeta simplu ni se pare prea putin. Nu ne multumeste complet nicio varianta. :) Hai sa ne bucuram. Macar azi.

Later edit: stati ca nu e trompeta (trompeta e ala la Lugoj intre A1 si A6). Ii spune altfel astuia... in fine, conteaza mai putin numele. :)

vancouver

#32927
Da, fluxurile de trafic se vor intersecta in sensul giratoriu est.

Personal cred ca nu va fi absolut nici o problema. De ce?
1. Am mai avut astfel de situatii, de ex. la Orastie cand s-a deschis A1 Orastie-Deva. Cei care veneau de la Sebes spre Nadlac si vroiau pe A1 trebuiau sa faca stanga printr-o intersectie in T, cedand prioritatea tuturor care circulau spre est, indiferent cum veneau, de pe autostrada sau de pe DN. Nu au fost probleme iar acolo DN7 avea valori de trafic muult mai ridicate.
2. Capacitatea generala a unui sens giratoriu este aprox. de a suporta intersectia a 2 drumuri, fiecare cu exact o banda pe sens, circulate normal. Exact asta avem aici. Capacitatea DN68a este limitata puternic de faptul ca este un DN cu 1 banda pe sens si virajat, deci nu vor veni mai multe vehicule, iar daca pe autostrada vor veni prea multi, atunci se va crea un ambuteiaj la punctul de reducere de la 2 benzi la 1 banda pe sens, deci chiar pe autostrada.

PS. Desigur este posibil sa avem momente, cand de pilda ajung 2-3 camioane in sens, venind de la Deva, urmate de un cârd de masini mici, iar de pe autostrada fix atunci va cobora o alta coloana de vehicule, dar nu vad cum aceste situatii ar putea deveni persistente. Cel mult vorbim de mici aglomerari de 3-5 minute, gen ca la o trecere cu calea ferata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

#32928
Aveti aici grafica, si discutia
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg134910#msg134910
(cu mentiunea ca giratoriul estic nu mai e deloc blocat)



Verde si/sau galben nu vor fi implementate, ci rosu si albastru, care se intersecteaza. Cei care ies de pe  A trebuie sa cedeze trecerea celor care intra. Pericolul e coada pe autostrada  si loviri din spate...

Asta e teoria, vedem cum va fi in practica, mai ales dupa deschiderea LD3 si LD4 cand ne asteptam ca traficul sa creasca.

Din pacate inteleg ca bretelele nu sunt suficient de late ca sa se implementeze de ex verde + albastru sau rosu + galben.

Ionut

CNAIR ne bucura ochii cu niste fotografii. Arata bine!





















CNAIR @ Facebook

cristi5

Dumbrava-Margina e deschisa pe OSM (de userul "strainu") de la ora 14, rutarea Timisoara-Deva e inca pe DN, si pe alocuri e reprezentata pe openstreetmap.org ca fiind inca inchisa. Dar in cateva ore sau o zi-doua va apare ca deschisa atat grafic cat si pt motoarele de rutare care folosesc OSM.

Se vede aici cum se re-deseneaza treptat ca fiind deschisa
http://www.openstreetmap.org/#map=19/45.83653/22.21803

ovicor

#32931
  @cristi5, dar daca ai muta sagetile galbene pe breteaua dedicata intrarii pe autostrada spre Deva, si abia acolo sa se inscrie vehiculele spre Lugoj ?! Spatiu de virare ar fi suficient (6 benzi + banda dintre sensuri ) !
  Daca si traficul care ar vrea sa se deplaseze dinspre Margina spre Faget pe DN ar intra pe aceasta bretea, iesind imediat pe breteaua dedicata iesirii de pe autostrada a celor care vin  dinspre tunele, atunci cei ce ies de pe autostrada n-ar trebui sa dea prioritate nimanui, doar cei ce vin dinspre giratoriul vest ar trebui sa dea prioritate, ceea ce e insignifiant.

cristi5

#32932
Nu stiu daca ar fi loc de intors pt tiruri, nu sunt inginer de drumuri, stiu numai teoria grafurilor :). Pe de alta parte, pt vehiculele f lungi se poate pastra deschis albastrul...

Dar inteleg ca si trecerea peste axul autostrazii (necesara pt galben si verde si orice descarcare printr-un singur giratoriu) nu e tocmai simpla. Si daca ajungem la legislatia cu privire la modificarea lucrarilor facute pe bani EU, poate insemna "imposibil" mai ales pentru cineva care sta intr-un birou la Bucuresti (de ce sa se lege la cap?). Daca au fost in stare sa o tina inchisa 3 luni pentru niste chichite, chiar nu cred ca vor pune osul sa optimizeze traficul.


rocklee


Dominik

Ce veste buna, era si timpul !!!  :D
You're in Steelers Country

Cozak

SUPER ROCKLEE!
Esti cel mai indreptatit sa tai panglica!
Cheers!

elphax

dar in giratoriul ala nu se poate face inca o banda doar pentru cei care merg drept pe DN si nu au treaba cu autostrada ?
:)

frunzaverde

Quote from: cristi5 on March 06, 2017, 04:15:48 PM
Dar inteleg ca si trecerea peste axul autostrazii (necesara pt galben si verde si orice descarcare printr-un singur giratoriu) nu e tocmai simpla.

Nu e nevoie de nici un fel de modificare, exista (special construite) locuri pentru trecerea intre benzi (unde parapetele standard se inlocuieste cu bariere New Jersey sau, mai grav, cu "lantisoare"). Iar daca nu exista, se poate improviza usor prin desfiintarea unui segment de parapet (care e stocabil pana la finalizarea lucrarilor, si e oricum un consumabil pe termen lung) si marcaje temporare.

Problema pe care o vad e ca trebuie facuta o intoarcere in U in 27.5 m. Nu cred ca poti avea cine-stie-ce viteza chiar si cu o masina normala, si nu cred (fara a fi calculat) ca palnia data de reducerea vitezei pentru intoarcerea in U va fi mai putin rea decat palnia data de conflictul din giratoriu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Anonymous Rider

Pe la 18:00 plec încolo. Mai e cineva care merge?  :)

alin_simeriaveche