Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 43 Guests are viewing this topic.

neaghi

     Plantarea dealului ar aduce doua beneficii: ar fixa pamintul cu radacinile, si ar consuma o anumita cantitatea de apa care acum se infiltreaza in sol si favorizeaza alunecarile.
     
      Oxigenul e bonus..:)

dumbravaandrei

precum ziceau mai multi colegi, inainte de plantare, lipsesc niscai lucrari ce musai trebuiesc facute.

ovicor

Foarte bine punctat,@neaghi ! Totusi, cred ca planul de alunecare e mai adanc, iar radacinile s-ar putea sa nu penetreze dincolo de acel plan. Deasemenea, salcamii grosi sunt contraindicati, ei ingreunand stratul alunecator. Comunistii ne-au invatat "lupta de clasa", adica pe cel mare sa-l sacrificam. Asta ar fi solutia : importante sunt radacinile si multe mladite care sa le hraneasca, anual sa se defriseze copacii mari, fara afectarea radacinilor.

Io

Cip, despre deplasarile viaductului stiu doar ce-am vazut aici in poze, parca Ionut le-a pus. Nu mi-a placut deloc dar e drept ca nu stiu sa judec ce e acolo. Constructorii stiti mai bine daca-i bai mare sau nu.
Nu stiu sa fie date oficiale, ma indoiesc foarte ca daca exista ele se si fac publice. Nici n-am vazut pe undeva informatii despre monitorizari, macar vreun iz de contract cu Universitatea Bucuresti sau cu altcineva.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR


vladb

^ Care nu se respecta tot timpul. Believe me (been there done that), cat a fost Hidroelectrica in insolventa, nu prea i-a interesat departamentul UCCH.

s2002

Quote from: ovicor on January 31, 2017, 10:52:18 AM
Foarte bine punctat,@neaghi ! Totusi, cred ca planul de alunecare e mai adanc, iar radacinile s-ar putea sa nu penetreze dincolo de acel plan. Deasemenea, salcamii grosi sunt contraindicati, ei ingreunand stratul alunecator. Comunistii ne-au invatat "lupta de clasa", adica pe cel mare sa-l sacrificam. Asta ar fi solutia : importante sunt radacinile si multe mladite care sa le hraneasca, anual sa se defriseze copacii mari, fara afectarea radacinilor.
S-a folosit si se foloseste specia de salcam pitic. Pe alte sectoare se comporta bine. S-a discutat de efectul de fixare si de cel drenant. Alunecarile se produc atunci cand se cumuleaza impingerile transmise pe feliute din aproape in aproape depasesc impingerea pasiva (rezistenta pamantului). Depinde de adancimea planului de alunecare si de forma acestuia. In genereal solutiile sunt complementare, bazate in special pe drenaje de adancimi necesare, pana la piloti incastrati in stratul de baza plus santurile de suprafata, inierbarea si plantatiile aratate.

pentium10

Comunicat de presa 31.01.2017

Astăzi 31.01.2017 Comisia de Inspecţie Tehnică pentru lucrările executate în cadrul obiectivului Autostrada Orăştie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965 a fost prezentă în teren pentru a monitoriza întregul lot.

În conformitate cu Decizia Directorului General al CNAIR SA, Ştefan Ioniţă, această comisie va consemna starea lucrărilor executate la obiectivului mai sus menţionat. Eventualele defecte consemnate vor fi prezentate conducerii companiei astfel încât deciziile acesteia să poată asigura siguranţa traficului pe acest lot.

De asemenea, CNAIR SA a întreprins următoarele demersuri:

Solicitare Raport către Inginerul Rezident privind stabilitatea la acţiuni statice şi dinamice dar şi la nivelul siguranţei circulaţiei aferente lucrărilor executate la nivelul întregului LOT 3 Sibiu – Orăştie;
A fost urgentată problema monitorizării lucrărilor executate la nivelul ,,gropii" respectiv la km 259.36 şi km 268.81. Astfel, în data de 28.01.2017 a fost realizată cea de-a doua citire în cadrul monitorizării, citire necesară pentru stabilirea existenţei sau nu a unor probleme. Urmează să fie întocmit un raport de către Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti, cea care se ocupă de monitorizare;
A fost demarată în regim de urgenţă procedura pentru achiziţia serviciilor de realizare Expertiza Tehnică a întregului Lot 3 Sibiu - Orăştie (inclusiv punctele de interes Dealul Bucium şi Viaduct Aciliu).
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-31012017#/0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

Nu mai citez tot mesajul de mai jos, dar mai bine il recititi.

Quote from: NGC20 on November 02, 2016, 12:59:18 AM
Licitatia "Expertiza tehnica asupra lucrarilor executate pentru obiectivul Autostrada Orastie-Sibiu, lot 3, cuprins intre km 43+855 - km 65+965, in lungime de 22,11 km" lansata in 01.04.2016 "in paralel", a fost anulata inca din 30 Septembrie 2016.

QuoteMotive anulare: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Oferta inacceptabila. In conformitate cu prevederile art. 209 alin (1) lit a) din O.U.G. nr. 34/2006A "Autoritatea contractanta are obligatia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in urmatoarele cazuri: a - daca au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme"

De fapt se doreste contractarea expertizei prin intermediul BEI.

ciprebbe

Cred ca e solutia optima prin BEI in acest moment si se poate misca repede.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Corect!

Dar despre ce vorbim noi aici?

Quote from: pentium10 on January 31, 2017, 04:41:32 PM
Comunicat de presa 31.01.2017

[...]

A fost demarată în regim de urgenţă procedura pentru achiziţia serviciilor de realizare Expertiza Tehnică a întregului Lot 3 Sibiu - Orăştie (inclusiv punctele de interes Dealul Bucium şi Viaduct Aciliu).

ciprebbe

nem tudom :)))

Imi place ca au facut poze de sus de pe deal, deci cineva chiar s-a cocotat acolo sa vada situatia(sper ca nu doar sa faca poze).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

^^^ Noroc ca exista si Google Translate. :D

adiarc

in sfarsit o veste excelenta legata de expertizare.

Sper totusi ca pretul de adjudecare sa nu fie unul ridicol ( de genul zeci de mii de euro ),astfel incat rezultatul sa fie unul de calitate.Acesta nu poate fii obtinut fara sute de foraje de adancime.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Lvs_tm

Despre AC-ul de pe LD4 vreun zvon, ceva?!