Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Si la podul peste Rostbav, pe sensul Deva-Sibiu este un rost de dilatatie care se simte urat tare, este primul rost de pe pod, al doilea era ok.

ion59

La raportul de progres 1(din 15 sept. 2015), cel mai interesant lucru se gaseste la pag. 98. Raportul de progres al SF este considerat de 5%.
La raportul de progres nr 2 (din15.10.2015) se declara un progres de pana la 6% a SF-ului.
La raportul de progres nr. 3 (din 16.11.2015), se declara un progres de 7% a SF-ului.
Mai sunt si altele? Totusi, din 2015 pana acum a trecut ceva timp.

perfidus

Iarasi interesant, in raportul de progres numarul 2 - la pagina 15 - se gaseste un tabel cu criteriile de analiza a celor 5 variante de traseu, cu plusuri si minusuri la fiecare.
Ca fapt divers, traseele cu nr. 3, 4 si 5 au mentionate numai dezavantaje :D adica sunt trecute sa le faca de rusine (sau nu era la data respectiva - 15 oct. 2015 - toata analiza finalizata).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

Prim-ministrul Sorin Grindeanu i-a cerut vineri ministrului Transporturilor, Alexandru Cuc, să îi prezinte în cel mai scurt timp măsurile pentru ca cei 16 kilometri de autostradă din lotul doi al Autostrăzii Lugoj-Deva să poată fi daţi în folosinţă.

"V-aş ruga, domnule ministru al Transporturilor, dincolo de tot ceea ce înseană această gestiune a situaţiilor de urgenţă. Există o birocraţie pe care nu o înţeleg în Ministerul Transporturilor: atâta timp cât sunt gata 16 km de autostradă şi stăm şi ne uităm la ei şi nu putem să-i recepţionăm v-aş ruga în cel mai scurt timp să-mi prezentaţi măsurile astfel încât să folosim aceşti kilometri", i-a cerut premierul ministrului Transporturilor, Alexandru Cuc.

adevarul.ro

carutasul

gata, ne salvează, noroc cu ei ca altfel.... :)

mishu77

Clar saptamana viitoare taie panglica :)

bogdix

^^
In cazul gasirii solutiei "salvatoare", nu credeti ca cei care au "blocat" pana acum ar trebui sa plateasca cu functia ?

Dominik

Sper sa vb serios nu sa fi spus doar de ochii lumii si a presei !!!
You're in Steelers Country

GDPR

#32453
Nu cred, PM-ul e totusi timisorean. Acum sper ca Cuc sa-si faca treaba si sa prezinte o imagine exacta a situatiei si propuneri de remediere (dupa mine o adoptare rapida a unei hg de modificare corespunzatoare a hg 273/94) si nu sa inceapa sa urle la subordonati s-o deschida cu orice pret, fara receptie, fara nimic, ca asa a zis domnu' Dragnea, pardon Grindeanu.

Vad ca si Cireasa s-a reactivat si a inceput un contra-atac pe digi. Nu's ce vrea acest domn, poate sa se dea drumul la trafic cand se termina tunelurile?

carutasul

Ma cam indoiesc ca e nevoie de vreun HG, cred ca a fost vorba doar de o interpretare rauvoitoare a legilor existente. Brusc o să îsi dea seama de eroare :)

GDPR

E o discrepanta in legislatie care trebuie corectata. Altfel, fiecare interpreteaza cum vrea. De fapt, e vorba ca in 2016 s-au facut niste modificari legislative care nu au fost insa duse / clarificate pana la capat.

ion59

Cineva, pe-aici, zicea ca ar mai fi de lucru vreo 3 luni la tronsonul respectiv. Santuri, garduri etc. Si ca s-ar reincepe lucrul dupa 9 ianuarie.

Europiu

Pe de alta parte, digi zice ca nu ar fi chiar asa de 'straightforward'. Nu dati cu pietre, nu tin partea unuia sau altuia, dar chiar ar fi bine daca un specialist ar putea lamuri daca argumentele stau in picioare sau nu. Conform citatelor de mai jos din articol:

Quote
Odată pusă în posesie pentru lucrări (moment considerat a fi identic cu recepția lucrărilor), CNAIR va deveni responsabilă pentru acestea. Ori luarea lucrărilor în sarcină proprie va fi foarte riscantă

Quote
Un alt motiv important pentru care recepția este riscantă este cel privind recuperarea avansului achitat constructorului. În contractul semnat cu constructorul, avansul nu este defalcat pe etape parțiale. Legislația în vigoare impune recuperarea avansului acordat constructorului până la momentul recepției. Ori dacă se vor face mai multe recepții parțiale nu va fi clar până la care dintre acestea trebuie recuperat avansul. De aceea oricând compania poate avea probleme la Curtea de Conturi și, de ce nu, chiar cu procurorii.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee


SB76UFO

Deszapezire pe centura Sibiului azi pe la pranz. 3 utilaje-cate unul pe fiecare banda.






"Prostia este eternă și invincibilă"