Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 52 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: lucian252012 on January 23, 2013, 03:02:46 PM
inteligent sa ii elimini aluia concediile... de unde o fi aflat cat a stat omu in concediu?

pai 22 de zile, sau cat e legal.

Plus 52X2 pentru weekenduri. Oricum...e clar ca a fost abuzica chestia...dar dupa contrele de la Cernavoda, acolo s-au incordat muschii CNADNR si Colas.

Sincer, nu sunt convins ca CNADNR a castigat. Poate tot pe chestia acceslui la informatii sa-i intrebam ce s-a mai intamplat cu procesele impotriva Colas si Diwi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#5266
Quote
Eu cred ca s-ar fi descurcat. Pe Lugoj-Deva s-au urnit mai greu, dar acum se pare ca au situatia sub control.
Dintre firmele romanesti, UMB este exemplul cel mai fericit de seriozitate. Au lucrat excelent și ca timp de realizare, facand si lucrari de foarte buna calitate, atat pe Bucuresti-Ploiesti, cat si pe Tm-Lugoj lot 1. Straco, desi are probleme, se straduieste sa duca lucrurile la bun sfarsit.
Cat despre ceilalti, Romstrade si Euroconstruct sunt in insolventa.

Tirena Scavi a accelerat doar cand si-au dat seama ca e pe bune cu penalitatile si nu o pot prelungi ca la Drobeta Turnu Severin, sau Centura Cluj (cam in acelasi timp cu schimbarea guvernului si a ministrului).....si mai ales ca, ca sa ia lotul urmator, trebuie sa demonstreze cat de cat ceva, atunci au accelerat brusc. Fac pariu ca daca nu o sa ia ei Lugoj-Deva lot 2, no s-a mai vedem progres de 10% pe luna. Maxim 2-3%.

Si euroconstruct e in Insolventa? De cand?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Pana la urma avem ceva sigur pe tronsoanele ramase din A1?! :(

@Rashid: fara offtopic te rog, daca e ceva da-mi PM. Mesajele offtopic (mai ales repetate) se sterg.

alin_simeriaveche

Tocmai am trimis un email cu cele sugerate de userul Cutter + o explicatie pt problemele de la Turdas si ce varianta de rezolvare s-a ales pt Aciliu. Sper sa primesc raspuns. Nu stiu de ce am impresia ca acesti domni sunt asa de ocupati incat ii doare in cot de noi sa ne raspunda. Daca primesc ceva...pana in 2014...postez pe forum

codian9

"Paradoxurile unei autostrăzi pustii"

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/foto-autostrada-teribilistilor-vitezomanii-autostrada-a1-deva-simeria-veche-nu-opriti-1_50f7ec11dc344dc20247bca6/index.html

Poate cei Direcţia Regionala a Drumurilor Naţionale Timişoara, revizuiesc sensurile giratorii dinspre Arad.

alin_simeriaveche


user201

Îmi plac titlurile din presa noastră.

Faci 15 km de autostradă la un capăt, 22 la celălalt și încă 80 lipsă între ele și te plângi că nu circulă lumea. Super! Excepție făcând faptul că și mie mi se părea normal să fie gata și un nod definitiv după Deva, dacă autostrada ar fi gata de la Sibiu la Deva sau Ilia, cu siguranță ar fi și foarte circulată. Oricum ocolitoarea Sibiului nu se poate spune că e pustie și dacă ar fi și ceva mai lungă decât doar o ocolire a Sibiului cu siguranță ar fi și mai circulată.

Mă bucur că au apărut poze noi cu Sibiu - Deva și se vede că se lucrează pe toate loturile pe unde se poate.

Se mai știe ceva de Simeria-Orăștie că Februarie nu e departe?


timisoreanul

Quote from: alecu26 on January 23, 2013, 05:52:26 PM

Si euroconstruct e in Insolventa? De cand?

De anul trecut. Dar, asa cum mai spunea cineva, insolventa nu inseamna neaparat falimentul. Poate fi aprobata o procedura de reorganizare judiciara si in 3 ani se poate incerca redresarea societatii, atunci cand sunt sanse de reusita.

sebba

se pare ca s-a mai facut o filmare in zona Lugoj-ului dar la fel ca data trecuta este si aceasta "de uz intern MT"
cred ca si ptr publicarea filmarilor (facute tot pe banii contribuabulilor) ar trebui sa depunem cereri la nataraii astia "de sus"

un scurt comentariu al sursei (secrete, da?) mi-a dat de inteles ca se vad diferente intre filmarea de acum si precedenta, realizata acum cateva luni. s-a mai lucrat, cu alte cuvinte! sa speram ca s-a lucrat si bine!

daca o sa am posibilitatea sa public ceva, dar fara sa compromit sursa, o sa o fac cu siguranta
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Quote from: sebba on January 23, 2013, 11:26:58 PM
se pare ca s-a mai facut o filmare in zona Lugoj-ului dar la fel ca data trecuta este si aceasta "de uz intern MT"

Hm, au pandit vremea buna... lasa ca facem si noi peste 2-3 saptamani, cred ca Eurocopter abia asteapta sa zboare, a hibernat toata iarna mai tare decat Connect-R.

ciprebbe

#5275
Sebes -Sibiu
Noiembrie 2012( nu cred ca o aveam)


g.chis from SSC (thanks)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Superb colajul, multumirile mele pentru efort si pentru ca ai pus aici! Se vede excelent aliniamentul.


radutm

#5278
Pentru cei interesati, am facut un mic reportaj la capatul autostrazii Giarmata-Izvin, unde speram sa vedem ca vor incepe lucrarile pentru continuarea proiectului pana la Lugoj:




Continuarea pe threadul Motorway spotting.
cont inchis

MHN

Quote from: Rashid on January 23, 2013, 04:00:01 PM
Quote from: ciprebbe on January 23, 2013, 10:22:37 AM
Contestatii pe fiecare kilometru de autostrada. Firmele castigatoare nici nu se pot apuca de treaba

Va face-ti ca nu o auziti pe reportera. In rest pare ca e oficial contestatia depusa de Selina Oradea , firma de pe locul 3.

Hopa!
Ce aveti taticu" cu Roxana Tivadar?!
Este un reportaj profesionist!
Nu puteti asculta/intelege? Tot reportajul este opera ei, cu datele de la cnadnr tm si reprez. UMB.
Unde a gresit?
In primavara 2011 a inceput licitatia acestui lot 2 Tm-Lugoj. A spus-o clar! Si trebuia sa fie gata in aceasta primavara, exact cand trebuia sa fie gata si lotul 1.
Acum ati priceput?!


Cel mai important din tot interviul mi s-a parut acest FAPT:
umb este pregatita de lucru, adica n-a plecat cu organizarea de santier din zona, cu utilajele, etc.
si asteapta pe banii ei (muncitorii trebuie platiti) ca porcaria de lege romaneasca sa fie aplicata.
Dama de consumatii cu prestatii scumpe, miss selina, o fi asa de serioasa si pregatita de ...actiune sau e numai oralul de ea?

Eu am criticat-o pentru modul in care s-a exprimat in aceasta fraza:
QuoteDesi nu pare, ne aflam pe autostrada Timisoara-Lugoj, lotul II. Din aprilie, pe aici ar trebui sa o luam daca vrem sa ajungem la Lugoj pe o sosea de mare viteza. Este greu de crezut ca in mai putin de 4 luni, totul va arata asa (se intoarce spre lotul I, se vede autostrada), atata timp cat nici macar nu stim cine va construi aceasta bucata.

@ radutm, multumim pentru noul reportaj.