Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 37 Guests are viewing this topic.

iuli

Finally nodul de la Ortisoara!!!!  :cheers:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

nu cred ca este final nodul de la Orti, dar au disparut acele blocatoare de acces in el    :D

mitsu

Apropo, mai stie cineva care e stadiul la lotul Alpine? Au mai lucrat ceva in afara de cladirea aia de la nodul Pecica? Prin toamna erau destul de avansati, iar vremea n-a fost chiar rea pana acum. Ma gandeam ca intre Arad si nodul pecica ar putea chiar sa dea drumul mai devreme, caci de la nod pana la capatul lotului oricum nu se va putea folosi bucata aia de autostrada...

alecu26

am auzit niste zvonuri care m-au dat pe spate. Problema e ca nu am putut primi mai multe detalii, tehnice, asa ca suna foarte ciudat....ce am auzit.

S-a gasit/aprobat/finantat solutia de la Aciliu, ca sa se rezolva problema alunecarii de teren.

1. Tunelul, fie el si cut&cover nu era OK, planul de alunecare fiind sub nivelul tunelului.

2. Se va face inca un POD, cam de aceasi lungime si pret cu cel dinaintea lui.

Asta e ciudatenia. Eu singura explicatie care am gasit-o...e ca acest pod (cam sub pamant, nu peste pamant) va fi de fapt o autostrada, dar sprijinita pe niste piloni care intra foarte adanc in pamant, undeva la 40-50 metri, sub planul de alunecare....si in asa fel autostrada devine cumva "suspendata in subteran".

Nenea hartie...ai tu ceva mai multe date? Ca eu inca sunt socat. Cica costul acestei chestiuni e cam la fel cat podul dinainte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

Ai de capul meu......e prea tare sa fie adevarat. Mi-as dori sa vad asa ceva in tara la noi

sebba

ziceam io mai demult de o tona de C4 :D
Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

Quote from: alin_simeriaveche on January 18, 2013, 02:49:43 PM
Ai de capul meu......e prea tare sa fie adevarat. Mi-as dori sa vad asa ceva in tara la noi
hai aline pe centura Clujului ca au incercat si asa ceva aici.....si tot mai aluneca :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mariansb

Asa ceva ar  putea prelungi finalizarea pana in 2014. Tousi zona cu probleme cred  ca e de 300 -400 metri. Boerescu a fost pe acolo in toamna si a pus poze. Ar mai fi o portiune cu alunecari de teren dupa Apoldu , pana la viaduct. Acolo se stie cum vor proceda?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

Quote from: ciprebbe on January 17, 2013, 02:33:25 PM
pe SSC se zice ca " loturile de la Dumbrava la Deva ar fi câştigate de Astaldi şi de Strabag. Nu pot garanta că CNADR va şi confirma. "  + 1 pt UMB....
devine interesant

de fapt era vorba de italieni, si atunci cred ca e vorba de Tirena Scavi, cei care se afla deja la celalt capat...si acum in ultimele luni au tras incredibil de tare.

UMB la mijloc, si Strabag langa Deva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

Quote from: ciprebbe on January 18, 2013, 02:55:59 PM
Quote from: alin_simeriaveche on January 18, 2013, 02:49:43 PM
Ai de capul meu......e prea tare sa fie adevarat. Mi-as dori sa vad asa ceva in tara la noi
hai aline pe centura Clujului ca au incercat si asa ceva aici.....si tot mai aluneca :D
Nu stiam ca si la Cj sa procedat asa. Nu imi pot imagina cum arata...dar cred ca la Aciliu va fi interesant. Decupatura oricum mi se pare mare. Cred ca va fi un pod subteran casetat pe piloni...cel putin asa imi imaginez eu...desi nu ma pricep

alecu26

Quote from: mariansb on January 18, 2013, 02:57:03 PM
Asa ceva ar  putea prelungi finalizarea pana in 2014. Tousi zona cu probleme cred  ca e de 300 -400 metri. Boerescu a fost pe acolo in toamna si a pus poze. Ar mai fi o portiune cu alunecari de teren dupa Apoldu , pana la viaduct. Acolo se stie cum vor proceda?

se vorbeste de aproape un KM.

Intradevar...ar putea fi solutia la alunecarile de la Cluj. Doar ca acolo...de la buget, cam nimeni nu va avea bani sa-i bage in asa ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#5216
poate fi practi un tunel sustinut pe piloni. (tunelul ar trebui sa ramana, deoarece altfel vor avea probleme cu alunecarea taluzelor).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

#5217
Say what?! :o
Cum tunel suspendat? :lol:

Nici Oprescu nu s-ar fi gandit la asa ceva. :D





Ceva de genul asta?

isotech_ro

#5218
solutia cu piloti forati la mare adincime, tip Benotto, are sa arunce preturile rau de tot in aer

ciprebbe

Unde nu-i cap , vai de........ buzunare
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe