Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mie cel mai interesant mi se pare faptul ca nu se amana licitatiile/anuntarea castigatorilor. Si mai interesant ar fi sa vedem imediat contractele semnate.

ciprebbe

dupa calcule deseara expira termenul de 10 zile...
vedem maine :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Dupa tacerea de la CNADNR, intr-adevar o fi vorba despre 10 zile lucratoare pentru contestatii, caci cele calendaristice "expirara" deja :)

Chagall

In reportajul video din acest link, apar cateva filmari noi de pe tronsonul Lugoj-Deva lot1
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

radutm

^^
Observati neincrederea oamenilor intervievatui. Aceeasi atitudine persista chiar in preajma inaugurarilor din anii trecuti, desi deschiderea respectivelor autostrazi era iminenta. E de inteles intr-un fel. E un domeniu de nisa care abia in ultimii ani a inceput sa ajunga cu adevarat pe agenda publica. Intr-un fel forumurile de specialitate ajuta f.mult pentru ca autostrazile sa mai urce putin in perceptia oamenilor despre prioritatile tarii. Asa ca, pentru cei interesati, revin cu ideea de la Motorway spotting, pentru ca imaginile fac mai mult decat o mie de cuvinte si pot convinge mai usor oamenii ca autostrazile in Romania nu mai sunt ceva abstract, ci o realitate tot mai prezenta si un obiectiv posibil.

Legat de lotul 2 Timisoara - Lugoj, poate se intampla o minune si se modifica solutia in dreptul Recasului, unde ar fi fost oportuna o iesire la intersectia cu DJ609E.
cont inchis

udar

ma bucur ca cei de la DIGI 24 au intrare si sunt agreati de constructori pe santiere

http://www.youtube.com/v/T4NSym_541c

se pare ca in aceasta zona italienii sunt singurii care au inceput lucru pe tronsoane....au de recuperat timp
:cheers:

udar

#5196
nod Pecica liniste la autostrada , dar se lucra la o constructie foarte aproape de nod  practic este chiar in nod

aceasta este constructia








udar

#5197
ce reprezinta/sunt acesti stalpisori de pe centura Arad ?




anunt !


udar

#5198
de pe Arad-Timisoara

cam mic spatiu pentru asemenea interventii , am vazut si la tiruri unde este si mai problematic la un schimb de roata...........



nod Ortisoara liber la trafic fara restrictie de acces...........!?



stationa   :hm:




nod Giarmata a iesit iarba   :lol:




:cheers:

get

Quote from: udar on January 17, 2013, 11:56:12 PM
ce reprezinta/sunt acesti stalpisori de pe centura Arad ?

Hmm .. stații meteo, conectate la sistemul de monitorizare ?
Se pot determina condițiile de apariție a poleiului de exemplu, și declanșarea măsurilor de intervenție exact când este nevoie.
Îmi dau și eu cu părerea, nu sunt specialist, dar cam asta pare să fie.

Ionut

Exact, sunt statii meteo. Multumim de poze! :cheers:

sebba

Quote from: udar on January 17, 2013, 11:39:11 PM
nod Pecica liniste la autostrada , dar se lucra la o constructie foarte aproape de nod  practic este chiar in nod

aceasta este constructia


care-si face vila acolo?  :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Trebuie sa fie parte dintr-un CIC sau ceva asemanator... :)

bogdymol

1. Acelea sunt mini statii meteo. Exista pe mai toate autostrazile de afara. E cineva aici pe forum care ne poate da mai multe detalii...

2. La nodul de la Pecica in acea cladire vor fi birourile Centrului de Intretinere a autostrazii A1. Niste birouri din astea vor trebui construite si la nodul de la Ortisoara.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Rashid

Quote from: iuli on January 17, 2013, 12:28:02 PM
UMB chiar dacă e pe primul loc pe celelalte tronsoane s-ar putea să renunţe la ele. Să fie o mică înţelegere între constructori. Portughezii chiar dacă sunt pe primul loc financiar s-ar putea să nu câştige din alte motive pentru că nu doar criteriul financiar e luat în seamă. În plus UMB nu va fi în situaţia celorlalţi, cred, pentru că ei nu se bagă şi în alte afaceri decât lucrările de drumuri iar ca financiar arată destul de bine.
Să vedem ce şi cum...
Asa este, nici eu nu cred ca-si doresc mai mult de 2 tronsoane (mai ales ca UMB lucreza mereu direct, fara subcontractori), din cele 5 in discutie (licitate). Probabil vor ceda locul altora (si profitul).
Eu "mizez" pt UMB, asa:
lotul 2 Tm-Lugoj
bucatica din A3 sau inca un lot din Dumbrava-Deva, mai degraba cel din urma.

Si ca sa termin ideea de ieri, UMB SPEDITION, este si singura firma romaneasca, care a predat "la cheie" tronsonul ei din A1, adica apa curge la toaleta si nu te ploua cand te usurezi, iar masina are loc sa fie parcata.