Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 35 Guests are viewing this topic.

hentz

#5175
Acum m-am prins ,era si inrebarea cam ambigua,singura solutie la problema asta ar fi sa se deschida de la Cunta.

LE Am mai studiat putin problema,se va  putea circula si asa ,nu va intersecta alt trafic,la intrarea pe bretea se va merge  pe directia Orastie.(provizoriu)

Poza 12.01.2013
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
www.digitalglobe.com

codian9

La Sebes ne-am multumi sa se deschida si centura mica (partea de vest), dar sa se deschida cat mai repede.

alin_simeriaveche


Rashid

#5178
Quote from: alin_simeriaveche on January 16, 2013, 10:50:56 PM
Umbrărescu va primi 90 milioane euro pentru încă un segment din autostrada Timişoara - Lugoj
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/umbrarescu-va-primi-90-milioane-euro-pentru-inca-un-segment-din-autostrada-timisoara-lugoj-290395.html

Doamne ajuta!
Este singura firma 100% romanesca, care a terminat cu 6 luni inainte o bucata de autostrada!

radutm

Quote from: Rashid on January 16, 2013, 11:29:26 PM
Quote from: alin_simeriaveche on January 16, 2013, 10:50:56 PM
Umbrărescu va primi 90 milioane euro pentru încă un segment din autostrada Timişoara - Lugoj
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/umbrarescu-va-primi-90-milioane-euro-pentru-inca-un-segment-din-autostrada-timisoara-lugoj-290395.html

Doamne ajuta!
Este singura firma 100% romanesca, care a terminat cu 6 luni inainte o bucata de autostrada!
Nu-i exclus ca acelasi lucru sa NU se mai intample pe noul tronson, ba chiar se poate intoarce pe dos si sa vedem intarzieri. Nu mai au aceeasi motivatie. Dar sa le dam credit deocamdata. Semnale ca UMB urma sa primeasca tronsonul existau deja, intrucat am vazut ca nu au inchis organizarea de santier din zona. Totusi, e ingrijator modul in care se face atribuirea contractului prin eliminarea din competitie a firmei portugheze, nu se stie dupa ce criterii. Asta poate produce reactii in lant care sa duca la probleme de ordin legal/financiar...
cont inchis

Ionut

Bun, sper sa faca treaba la fel de buna ca pe Giarmata-Izvin. Din ce inteleg inca mai este loc de contestatii, corect?

Klaudiu!!!

Quote from: alin_simeriaveche on January 16, 2013, 10:50:56 PM
Umbrărescu va primi 90 milioane euro pentru încă un segment din autostrada Timişoara - Lugoj
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/umbrarescu-va-primi-90-milioane-euro-pentru-inca-un-segment-din-autostrada-timisoara-lugoj-290395.html

Doamne ajuta....sa vedem acum daca stirea este adevarata.....Pana acum unde a lucrat UMB-ul s a vazut, ca a fost DN sau Autostrada si au dus treaba la bun sfarsit....Daca iese castigator nu cred ca trebuie sa ne facem griji;

Rashid

#5182
@radutm
Nu este exclus, dar TOATE premisele si ABSOLUT tot trecutul "construit" de catre UMB, sunt ireprosabile!
Asta, in conditiile in care in Romania, o alta firma se joaca penal cu banii europeni, pe tronsonul Pecica-Nadlac, fapt care a intarziat niste plati la nivelul Uniunii, catre Romania!
Si a terminat Izvin-Giarmata in timp record, desi plata integrala nici azi n-a fost realizata pt acest tronson, de catre beneficiarul MT.
UMB a demonstrat ca este o firma serioasa si solida, inca de la primul lor tronson terminat, de pe A3.
Asadar, nu mai se pune in discutie nicio motivatie superioara, deja constructorul ar fi la tronsonul nr 3, pt el!
De ce credeti ca toti inginerii si tehnicienii, muncitorii cauta un loc de munca la UMB?!
Este precum Steaua, dar in domeniul constructiilor de autostrazi!
:lol:

alecu26

#5183
e tocmai pe dos. Va fi primul tronson construit cand nu are tot Ministetul si CNADNR-ul si Guvernul in spate.

E foarte riscant pentru UMB. E un tronson suficient de mare si cu valoare suficient de mare sa- puna si lui capac...asa cum s-a intamplat cu Romstrade si Straco si Paco(?).

Oricum, ai drpetate, UMB pare ca a ajuns prima companie ca seriozitate si are toate premizele sa fie construita pe baze solide, nu doar conjucturi de moment.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Si sa nu uitam un mic amanunt, UMB ul a castigat si pe A3 Gilau-Nadaselu si e in carti mai departe.
Si tot UMB ul e pe primul loc la celalalte 3 loturi de pe Lugoj -Deva....sa nu fie prea mult totusi
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

UMB chiar dacă e pe primul loc pe celelalte tronsoane s-ar putea să renunţe la ele. Să fie o mică înţelegere între constructori. Portughezii chiar dacă sunt pe primul loc financiar s-ar putea să nu câştige din alte motive pentru că nu doar criteriul financiar e luat în seamă. În plus UMB nu va fi în situaţia celorlalţi, cred, pentru că ei nu se bagă şi în alte afaceri decât lucrările de drumuri iar ca financiar arată destul de bine.
Să vedem ce şi cum...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

asztalos

O stire mai mult decat interesata : http://www.realitatea.net/autostrada-fara-radare-motivul-pentru-care-agentii-de-politie-nu-pot-amenda-soferii-vitezomani_1092851.html
Asadar, deocamdata se poate merge fara stresul radarelor pe acest tronson A1 recent inaugurat ;)

mitsu

Quote from: iuli on January 17, 2013, 12:28:02 PM
UMB chiar dacă e pe primul loc pe celelalte tronsoane s-ar putea să renunţe la ele. Să fie o mică înţelegere între constructori. Portughezii chiar dacă sunt pe primul loc financiar s-ar putea să nu câştige din alte motive pentru că nu doar criteriul financiar e luat în seamă. În plus UMB nu va fi în situaţia celorlalţi, cred, pentru că ei nu se bagă şi în alte afaceri decât lucrările de drumuri iar ca financiar arată destul de bine.
Să vedem ce şi cum...

Ba doar criteriul financiar a existat. Se pot gasi motive in privinta nerespectarii documentatiei si a unor criterii de pe acolo, care sa duca la eliminarea unui ofertant, dar in rest, singurul criteriu luat in calcul este valoarea ofertei.

bitalb

Quote from: mitsu on January 17, 2013, 01:45:01 PM
Ba doar criteriul financiar a existat. Se pot gasi motive in privinta nerespectarii documentatiei si a unor criterii de pe acolo, care sa duca la eliminarea unui ofertant, dar in rest, singurul criteriu luat in calcul este valoarea ofertei.

Parca pe cele 3 loturi lugoj-deva ramase e 75% pret si 25% tehnic ... aici e 100% pret? ... sau ce inseamna 25% tehnic?

ciprebbe

pe SSC se zice ca " loturile de la Dumbrava la Deva ar fi câştigate de Astaldi şi de Strabag. Nu pot garanta că CNADR va şi confirma. "  + 1 pt UMB....
devine interesant
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe