Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

udar


de Romstrade nu stiu nimic de ei, dar daca vor lucra in acelas stil ca si pe centura Timisoara nu ii vad bine , vroiam sa trec pe acolo saptamana asta care vine dar vremea nu cred ca ma lasa, la Timisoara ninge de cateva ore bune si s-a mai asternut un strat de 10 cm peste cel vechi (30cm)asa ca pana maine dimineata cred ca se vor mai pune inca 20 cm in ritmul asta...................
multa ,multa zapada iarna asta si pe la noi ca peste tot in tara, singurul noroc pe care il avem este ca nu o viscoleste .............

Ionut

Pe la noi se incalzeste de miercuri-joi, va incepe sa se topeasca. :) Nu mai e mult... sa reinceapa baietii lucrul! :D

bogdymol

Aici avem destul de multa zapada (ma refer in Arad si Timisoara). La cum arata vremea acuma nici daca ar vrea nu prea ar putea sa lucreze. Sa speram ca acum vor rezolva cu toate hârțogăriile si la primavara se vor apuca serios de treaba.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Sper ca la final de aprilie sa fie Arad bypass full profile... :cheers:

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: bogdymol on February 13, 2012, 01:00:48 PM
Termenul e 15 Mai 2012... :)

Hm, OK, I'll take an extra 2 weeks. :)

Meanwhile...

http://www.youtube.com/v/Ke6NGoWC6Yo

Incredibil cat de importante sunt autostrazile. Bine, nu e o stire asta, insa cifrele sunt impresionante.

Ionut


davyl


Incredibil cat de importante sunt autostrazile. Bine, nu e o stire asta, insa cifrele sunt impresionante.
[/quote]E normal sa fie asa! Sa speram ca se va deschide cat mai mult posibil din A1 in 2012...

bogdymol

Vesti proaste de pe A1 Arad-Nadlac, lotul 1, cel pe care il construieste (sau ar trebui sa-l construiasca) Romstrade :ohno:

QuoteAu luat teapa pe autostrada

Zeci de angajaţi ai Romstrade, firma care face autostrada Nădlac-Arad, nu şi-au mai primit banii de luni de zile.
[...]
articolul complet pe aradon.ro

Pe scurt:
- Romstrade nu si-a platit muncitorii
- MT a efectuat platile la zi pentru Romstrade
- muncitorii afirma ca nu se mai lucreaza in conditii normale pe acest tronson din cauza lipsei de personal (care a plecat pentru ca nu s-au primit salariile)
- e posibil sa intarzie finalizarea lotului :(
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Mda, de ce mi-era teama nu am scapat...se pare ca Nelu Iordache are probleme financiare mari.Posibil ca ia banii de la autostrada sa acopere alte gauri din companiile sale. Sper sa fie OK in cele din urma...

mariansb



sambata dimineata ,in jur de ora 10 am venit de la alba la sibiu si... surpriza inainte de cristian;afara erau -6 grade si cei de la astaldi erau la treaba;erau cateva masini,chiar o betoniera, in actiune,in zona unui podet;nu ma asteptam la asa ceva si nu am reusit sa fac poze,dar credeti-ma pe cuvant;
zapada in zona sibiului e mai mica decat in alte parti si daca se va incalzi, se va topi rapid
       
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

Merci Marian de vesti! :cheers:
Se pare ca nu doar cei de la Strabag sunt pusi pe treaba, ci si altii.

QuoteLucrările la Autostrada Vestului sunt în grafic, în ciuda iernii apocaliptice

Iarna deosebit de capricioasă a sistat pentru trei săptămâni lucrările la Autostrada 1. Lucările sunt, totuşi, în grafic, chiar dacă constructorii vor trebui să mărească tempoul în martie şi aprilie, pentru ca termenele să fie respectate. În acest moment, pe toate tronsoanele autostrării se lucrează doar la aprovizionări şi pregătiri prefabricate, lucrări ce nu pot fi deranjate de frigul de afară şi stratul gros de zăpadă.

În urmă cu trei săptămâni se lucra intens la tronsonul de 32 de kilometri Orăştie – Deva, de pe A 1. ,,Din discuţiile pe care le-am avut cu constructorii de la Strabag şi Straco, activitatea a început intens pe acest tronson, cu tot frigul de afară. La un moment dat, procesul a trebuit să fie sistat din cauza stratului gros de zăpadă şi a frigului. Constructorii însă au promis că vor lucra cu un tempo sporit, în martie şi aprilie, pentru ca tronsonul Orăştie-Deva, început vara trecută, să fie gata până la sfârşitul anului", ne-a spus Marius Popovici, vicepreşedinte PNŢCD.

Cea mai importantă lucrare, în acest moment, pe Autostrada Vestului, este podul de peste Mureş, zona Uroi. Podul de 720 de metri va fi format din 12 tronsoane. Acesta are o înălţime între 6 şi 8 metri. Podul va fi gata în cel mai scurt timp. Asta dacă natura nu le va face o surpriză de proporţii constructorilor şi nu vor avea loc inundaţii  nemaivăzute. ,,Am umblat pe mai toate autostrăzile din Europa, dar rar mi-a fost dat să văd un asemenea volum de lucrări. Îmbucurător este faptul că cei doi constructori au început deja discuţiile pentru  sistemele de siguranţă şi marcaj pentru tronsonul Orăştie-Deva. În paralel cu acest tronson, au început lucrările pe tronsonul Timişoara-Lugoj-Dumbrava şi Nădlac-Arad. Acestea au ca termen de finalizare mijocul anului viitor", mai spune Marius Popovici.

sursa: Ziua de Vest

QuoteLucrările la autostrada Orăştie-Sibiu continuă, în ciuda iernii grele

Deputatul Clement Negruţ face publice noi informaţii despre stadiul lucrărilor la tronsonul de autostradă ce va ocoli municipiul Sebeş. Acesta s-a întâlnit, vineri, cu constructorul, care a asigurat că investiţiile continuă, în ciuda iernii grele din ultimele săptămâni.

Negruţ a explicat că s-au executat lucrările de pregătire (excavat) pentru turnarea betonului la radierii pilonilor podului din zona benzinăriei, s-au forat şi introdus structurile metalice de rezistenţă la pilonii podului de peste râul Sebeş, urmând să înceapă lucrările de pregătire pentru turnarea radierilor, precum şi lucrările de foraj a pilonilor podului de peste Secaş.

In prezent, se lucrează cu 150 de muncitori şi imediat ce vremea o va permite numărul muncitorilor va fi suplimentat. A fost pusă în discuţie de către constructor şi situaţia generată de necesitatea relocării stâlpilor de joasă şi medie tensiune de pe tronsonul autostrăzii. Deputatul Clement Negruţ va fi prezent, luni,  la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, unde se va întâlni cu reprezentaţii CNADNR pentru a încerca să  găsească soluţiile necesare pentru obţinerea avizelor cât mai repede.

sursa: Alba24

Pacat ca Romstrade confirma a fi oaia neagra... :ohno:

Ionut

QuoteAşteaptă banii de exproprieri

O parte a hunedorenilor ale căror terenuri au fost expropriate pentru construcţia viitoarei autostrăzi Lugoj-Deva aşteaptă încă banii de despăgubiri în urma exproprierilor. Între timp, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale se pregăteşte să reliciteze porţiunile de autostradă care nu au încă un executant.

Exproprierile de pe tronsonul Lugoj-Deva se fac în baza unei hotărâri de guvern emise încă din primăvara anului trecut, însă nu toţi banii au ajuns la proprietarii terenurilor ocupate de viitoarea autostradă. Conform actului normativ, procedurile de expropriere sunt efectuate de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în calitate de expropriator, în numele Statului Român.

În total, vorbim despre 3.648 de imobile, pe întregul tronson, aferente unei suprafeţe totale de 7.697.789 metri pătraţi. Suma globală estimată cu titlu de despăgubire, aferentă întregii suprafeţe este de 15 milioane de lei şi a fost stabilită în baza rapoartelor de evaluare întocmite de un evaluator autorizat ANEVAR, angajat chiar de către expropriator. Cum s-a întâmplat de fiecare dată în astfel de cazuri, au existat şi nemulţumiri faţă de preţurile acordate diferenţiat. Iniţial, valoarea de despăgubire a fost stabilită la 1,2 euro/mp, în baza Legii 198/2004. După abrogarea acestei legi, s-a realizat o revizuire a rapoartelor de evaluare, pe toate unităţile administrativ-teritoriale, în baza noilor prevederi legale, respectiv Legea 255/2010. Mai mult, unul dintre experţii care a evaluat terenurile de pe traseul viitoarei autostrăzi a explicat că tariful de despăgubire se face în funcţie de valoare de piaţă a terenului, cota de fertilitate şi valoarea daunelor. Iar pentru un imobil expropriat, preţurile cresc faţă de cele pentru teren arabil, de exemplu.

Deocamdată, se lucrează doar pe un lot din viitoarea autostradă, în lungime totală de aproximativ 28 de kilometri. Lotul II urmează să fie relicitat. Cu toate acestea, zeci de hunedoreni sunt nemulţumiţi că nu şi-au încasat banii pe terenurile respective.

sursa: Mesagerul Hunedorean

Cred ca e o greseala.... Timisoara-Lugoj LOT 2 trebuie relicitat, nu Lugoj-Deva! Lugoj-Deva lot 2 nu a fost scos la licitatie.

Ionut


nenea_hartia

Câteva poze cu lucrările Alpine pentru Nădlac-Arad Lot 2:

- nodul cu bypass Arad:





- nodul Pecica: